ortaya çıkış

41 4 0
                                    

Sabah geç uyandım o yüzden hızlıca kahvaltı yapıp ihtiyaçlarımı giderdim siyah beyaz kareli uzun kollu ince gömlek giydim altına beyaza yakın gri ince dar pantolon siyah gri ayakkabı ve süt beyazı büyük bi çanta bordo ruj pudra göz kalemi ve hemen işe.İşe geldiğimde müdür duyuru yapmak için her kezi topluyodu.
M-Bildiniz üzere yazın tatili iki güne çıkarıcam demiştim ve çıkardımda günler belli oldu salı ve pazar tatil.
A-Işık bugün ayın kaçı?
I-Haziranın 3'ü yaz geldi kızım mayoları çıkar bide bu akşam kâfede ulaşın doğum güzel gel artık yaz geldi kızım artık uzun giyinmeyi bırak.
A-Tamam ışık konuşurken nefes al ışık!Hadi ben kasaya.
I-tamam.
Yazlık sezonu düzenlemekten canı çıkmış ışık ile müşterilerin gazabına uğramış ben öğle molası için benim eski okulumun yanındaki avm ye gittik orda biraz yemek yerken.Işık ın bi anda gözleri pörtledi onun baktığıyöne baktım ve.................
B- A-Z-R-A
Beren ile karan hemen yanıma geldi ben hala ışıkla şokta derken bi anda beren ile karan bana sarıldı sımsıkı.Sonra yanıma sandalye çekip oturdular ışıkla biz onlara zurna ile davul bize bakıyodu sessizliği bozan ışık oldu.

I- E ne bakıyonuz konuşsanıza.
K- Şu hikayeyi bide en baştan sen anlat bize.
B-Şu ölmeme kısmından başla.

Anlattım hepsi pür dikkat beni dinliyodu sonra karan ile beren beni süzdü baştan aşağı.
K-Tam bir iş kadını olmuşsun.
A-E zaten öyleyimde kıyafet mazasında kasiyerim.De siz bu saatte okulda olmanız lazım değil mi?
B-E okuldan kaçtık.
I-Üzgünüm ama dertleşme bu gün bu kadar azra mola bitti hadi koş işe geç kalcaz.
K- E bu kadarmı telefonunu ver evinin adresini ver.
A-Üzgünüm artık bir daha nerede karşılaşırsak daha hazır değilim.
Tam kalktım beren dur dedi.
B-Dur bari buluşalım yarın akşam saat 7 'de kuzey sahilindeki parkta buluşalım olurmu?Lütfen!!!
Onun bu haline dayanamazdım.
A-Tamam benim için uygun babamı ve baranı da getir.
B- Tamam hoşçakal.
Geç kalmamak için işe hemen hızlıca işe geldik iki üç dakika gecikmiştik ama bu kadar yani baranı ve babamıda çağırdım çünkü beni çok merak ettiklerini biliyordum çıkışta ilkerbeyin evine gittim bir çay kave içip dertleştik ona bu günü anlattım.
İ-Bencede bu buluşma iyi olmuş seni merak etmişledir.
A-Evet. Benim kalkmam lazım artım.
İ-Olur gene gel dertleşiriz.
A-Tamam.
Diyip çıktım akşamki ulaşın partisi için hazırlanmaya başladım.
(Azra kıyafet ve makyaj multide)
Hazırlanı çıktım hediye almaya gitim avm ye ne alsam ne alsam derken bir saatçiye girdim bir saat aldım ama bu sıradan bir saat değil saatın üstünde ışık ve ulâşın fotorafları vardı.Sonra parti yerine gittim ışık çook güzel olmuştu (multide) topalam 10 kişiydik.
A-Işık daha gelen olcak mı yoksa bu kadar mıyız?
I-Bu kadarız ulaşa haber verdim geliyo bu arada sana güzel ol demiştim yani gene güzesinde daha yazlık ola bilirdi.
Derken kapıdan ulaş girdi herkez süpriz diye bağırdı tabi bizde tabi parti yaptık dans ettik karaoke yaptık pasta kesip yedik derken hediye zamanı geldi ışık ulaşa mp3 almış birkaç gün önce mp3ünü kaybetmişti iyi oldu hemde içinde müzikleri ışık eklemiş
sıra benim hediyeme geldi ulaş hediyeyi açınca kahkaha attı ışıkı çağırdı herkezin yüzünde güller açıyodu.Parti bitince herkez evine dağıldı tabi ben de eve gittiğimde saat geç olmuştu hemen pijamalarımı giyip yattım.
Sabah erken kalktım valla mışıl mışıl uyumuşum.
-Höst orda dur dana gibi uyuyodun valla.
A-Ay özlemişim iç ses nerelerdeydin?
-Hiç takıldım orda burada en son sözünde müdahale etmek zorunda kaldım.
A-Neyse hadi sen git ben giyinip dolaşa dolaşa işe gidiyim.
İç sesimle muhabbeti bitirip siyah kısa şort giyip üstüme beyaz solaş üst giyip beyaz siyah kareli babetle tamamladım makyaj yapmadan şaçımı salıp gri spor çantayla çıktım.Etrafa bakına bakına işe gittim.Biraz erken gelmiş olmalıyım ki ışık daha gelmemişti çok geçmeden ışık geldi o bordo uzun dar pantalon üstüne straplez beyaz göbekte biten kolsuz giymişti siyah babet giymişti.Ben kasaya o kıyafet katlarken aynı zamanda dünkü doğum günü hakkında konuşuyoduk.



The Secret 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin