hastalık

38 4 0
                                    

Işıkla birşeyler aldık aldıklarımız genel de etek ve elbise aldık birde benim için gelmiştik ışık benim iki katım aldı , genelde çiçekli , canlı ve rengarenk aldık.Ordan avm nin en üst katındaki kafeter yada oturup dondurma yedik sonra evlerimize gittik. Sabah uyandığımda sesim kısılmış ve bitkindim.
- E dondurmayı o kadar çok yersen bu olur.
A - İç ses defol zaten hasta oldum.Büyük ihtimalle dondurma yedikten sonra soğukta kaldım o yüzden hasta oldum ne yapıyım yaz geliyo.
- Tamam e artık ben kaçtım.

Sonra ışık ve patronumu aradım hasta oldumu doktora gidicemi söyledim anlayışla karşıladılar . Hazırlandım siyah kot alt siyak uzun kollu gömlek ve siyah topuksuz sade babetve saçlarımı saldım makyaj olarak pudra kırmızı ruj tamamdır.Evden çıktım hastaneye gidip ilker beyi buldum.

İ -Hoş geldiniz azra hanım ne oldu solgun gibisiniz?
A - Hoş bulduk ilkerbey bende o yüzden geldim galiba hastayım.
İ -Gelin sizi kontrole alıyım.

Kontrol oldum bademciklerim şişmiş ve soğuk almışım soğuk algınlığı için ilaç verdi anca bademcik ameliyat ına girip girmek istemedimi sordu bende ameliyata girmeyi kabul ettim ameliyat için annemden kalma paraları kullandım ama annemin paraları daha bitmedi tabi ameliyottan önce ışık ve patronuma yarında gelemicemi söyledim ameliyata girmeden öncede ilker beye ışık ulaş ve patronumu anlattım.Ameliyat iyi geçmişti yehu artık istediğim kadar dondurma yiye bilicem!Neyese ameliyattan sonra biraz hastenede kaldıktan sonra eve gittim evde saate baktığımda saatin öğlen 4 oldunu gördüm bir saat evde yattım sonra aklıma baran ve eski okul geldi ajan gibi giyinip okula gittim evet bu tehlikeliydi beni en son neredeyse görüyorlardı ama yined.Baranı izliyordum aynı ağacın altında gök yüzüne bakıyodu bu çocuk beni unutamıyo abi.
O sırada beren~~
B - Karan önce barana sonra şu okulun demirliklerinin arkasındaki ağaca bak.
K - Gene mi o bu sefer dört göz baranı izliyo.
B - Bu işte bişi var bizi ve baranı izliyo bu kim olabilir?
K -Bizi ve baranı izliyosaaa .... bu kişi azranın bir arkadaşı olabilir!
B -Olabilir bunu barana söyliyelim şimdi , ama azra lafını az kullansan olurmu gözlerim doluyoda.
K - Tamam
Baranın yanına oturduk baran bize şaşgınca bakıyodu ona bizi gözetleyen biri oldunu söyledik benimle ne ilgisi vardiye sordu.
B -Belli etmeden okulun demirliklerinin ardındakı ağaca bak .
Ba-Oha o benimi izliyo.Şimdide koşuyo kaçıyo.
K -Lan ne öküz gibi bakıyon anladı!!!
Ba- Pardon.
B-Bu kimse sürekli biz üçümüzü izliyo.
K- Evet bunun azra ile ilgisi oldunu düşünüyoruz belki onu seven biri bizden intikam almak istiyodur.
B-Evet bu kişi tanıdımız biri çünkü bunu birkez kolundan yakaladık kimsindiye sorduk tam yüzüne bakmak için kapşonunu açıcaktıkki deli gibi çırpınıp kaçtı.Yüzünü görmemizi istemiyor.
K - Ayrıca bu bir kız uzun saçları kapşonundan çıkmış , ince beli , ince bacakları var ve arada topuklu giyiyo yani kesinlikle kız.
B-Aynen. Ben bundan korkmaya başladım valla bazı geceler gelip uzaktan pencereden beni izliyo.
K -Ayrıca en çokta bereni izliyo bu kayda geçsin.
Ba - Olum ne zaman dedektifliğe başladınız .
Zil çalar ve herkez sınıfa gider.
O sırada azra~~
Olamaz beni gördüler!!!!!!!!
Herşeyi mesajla ışık a attım akşam bana gelicekmiş bende olayın şokunu atlatıp eve gittim evde bi güzel ptt yaptım , akşam ışık geldi olayları tekrardan anlattım bu arada hasta olduğum için bana çorba yaptı ve ilaçlarımı verdi.
I - İtiraz yok fıstık yarın ajanlık yok!Evde kalıp yatıcaksın sen hastasın.
A- Yaaaa. Bari babamı görüyim sadece onu 5 dakkikalına onu uzun zamandır ziyarete gitmedim lütfeen
!!!:(
I - Tamam ama beraber ve 5 dakikalına .
A -Yaşasın.
O gece ışık bizde kaldı yarın o işe gitti ben evde film izledim.Işık işten gelince ajan olup babamın yanına gittik ben zamanı uzatıp 10 dakkika yaptım ve uzun uğraşlar sonucu annamin mezarına gitmek için ışıktan izin aldım beraber annemin mezarına gittik , çiçek bıraktık sonra eve geldik ışık beni evime bırakıp kendi evine gitti benimde ilaç saatim gelmişti ilacmı aldım ilaç uyku getirdiği için erken yattım.Sabah kalkıp kahvaltı ve günlük ihtiyaçları giderdim 2-3 gün önce ışıkla gidip aldımız siyah dizin yarım karış üstünde kalem etek beyaz yarım kollu t-short ve siyah iş kadını gibi ortasında iki dümesi olan hırkayı giyip önümü ilikledim siyah yüksek topuklu ve sıkı at kuyruğu saç ve pudra göz kalemi ve kan kırmızısı ruj sürüp işe gittim.Işık beni böyle görünce sevindi.
I - Fıstık muhteşem olmuşsun.
A - Sende canım.
Işık beyaz gömlek altına siyah ispanyol paça ve krem rengi topuklu giymiş.
I - Ayy bugün çok sevinçliyim.
A - Niye noldu babby si.
I -Nişan günümüzü aldık.
A - E ne zaman çatlatmada söyle

The Secret 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin