Sonra konuşma birden benim bugünkü 7 deki buluşmaya döndü.
I-Bence bu buluşma , ortaya çıkış çok iyi oldu . Ama benim anlamadığım baranı neden çağardın.
A- Hepsinin bilmeye ve görmeye hakkı olduğu için tabi.
I-Onu unutamâdını biliyorum benden saklama.
A- Onu özlemiyor değilim ama ona asla geri dönmiycem ve biliyomusun yeni ufuklara açılmayı düşünüyorum bu aralar.
I-İşte benim kızım , hadi muhabbete daladık işine dön.
Normal bir iş gününden sonra eve gidip rutin işlerimi hallettikten sonra yemeğimi yedim ve saat'e baktığımda 6:20 idi hemen hazırlanmaya başladım içime beyaz kısa kollu önünde çok koyu gri game over yazan t-short giyip altına krem rengi yırtıkları siyah ve gri olan kot giyip sim siyah kapşonlu , beyaz önünde ve arkasında "!never!" yazan hırkamı giyip siyah ruj gri far ve beyaz pudara ile siyah kornverslerimi giyip çıktım.Telefonuma baktığımda saat 7:00 dı tam zamanında ordaydım banka oturmuş hepsi en çokta baran gergin gözüküyodu.
K-Kızım .... Azra geldi.!!
Ba-A,az.,ra, a
A-Evet gerizekalı piç kurusu ben geldim.(küfür için özür)Barana en sinirli ve boş bakışımı attım.Hepsiyle dertleşip hayatımı anlatırken tabi baranla konuşmuyorum babam.
K-Kızım sen haklıydın.
A-Hangi konuda.
K-Kızım biz üvey annenle ayrıldık.
A-Nasıl oldu.
K-Benden daha zengin birini bulunca onu benimle aldattı.
A-...
kafamı evet anlamında salladım telefonuma baktım geç olmuştu tam kalkmakya yeltenmiştim ki.
Be-Azra geri döne bilirsin artık lütfen.
K-Evet ne istersen kabul lütfen geri dön.
A- Ben bu hayatımda mutluyum ilk kez bu kadar mutluyum iş arkadaşları doğum günleri , ben tekrar aynı acıları çekemem.
Son kısmı söylerken barana bakmıştım ne lanet olsun gözümden bir yaş mı aktı lanet olsun arkama bakmadan uzaklaşmaya başladım güvenli bir sokak arasında durdum ve sırtımı yere yaslıyıp yere oturdum.
Ağlıyordum.!!!!
Arkamdan bir tane daha ağlama sesi duyunca o tarafa döndüm.Barandı , baran ağlıyordu.
B-Lütfen beni affet. sesi kısık çıkmıştı.
A-ASLA! ağlamayı kesip ayağa kalktım.
A-Olayları ben bu hale getirmedim bunun sorumlusu sensin.
Ve uzaklaşmaya başladım.
B-Özür dilerim.
A-Seni asla affetmiycem!!! Bu sözleri çok vurgulamıştım.Hemen ordan uzaklaşıp eve geldim her zamanki şeylerj yaptktan sonra günlük yazmaya başladım çoktandır yazmıyordum.Yazıp tatlı uykuma döndüm.
Sabah iyi düşündükten sonra kararsız kaldım dünkü olanları sürekli düşünüyordum.Bugün iş yoktu ve ben ne yapsam ne yapsam derken aklıma babam geldi babamın ofice'sine gitmek için hazırlığa koyuldum.Beyaz short tulum içine siyak göbekte biten t-shirt beyaz spor çantası nın içini doldurup gri taç makyaj siyah far bordo ruj açık pudra ve siyah ucunda beyaz fiyonk olan babetler.
Ve yola koyuldum uzun sürüceni bildiğim halde yürüyerek gidecetim.
Ve gerçekten uzun sürdü ve birazda yorulmuştum ama sonunda babamın office sine gelmiştir.Hemen içeri girip sekretere baktım sekreter balık etli ela gözlü orta yaşlı bir kadındı.
A- Şey acaba kemal bey birdamı?
S-Evet office ince isminiz neydi haber veriyim.
A-Azra.
S-Hemen haber veriyorum bu arada sizde şurada oturun.
Parmağıyla siyah deri koltuğu işaret etti bende dedini yapıp hemen oturdum.Ve konuşmasını dinledim.
S-Kemal bey Azra hanım geldi.
S-Tamam hemen kemal bey.
S-Tamam.
S-Azra hanım kemal bey sizi hemen odasına çağırıyor.
Kafa sallayıp asansöre yôneldim babam 3. katta soldan 2. kapıdaydı officesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Secret 2
De TodoAzra - yeni bir hayata ne dersin bu sefer aşksız , parasız ve unutulmuş... Bu benim yeni hayatım!!!