sıradan

63 4 0
                                    

Işık ile çok iyi arkadaştık ve ona çok güvendiğim için bütün geçmişimi anlattım Geçmiş demişken sahte ölümümden 1 ay geçti.
Işık- Bende kendi hayatım çok sıradan , hep atraksionlu bir hayatım olsun isterdim sözümü geri alıyorum.(:
Azra- Valla ben şu anki sıradan hayatımla çoook mutluyum ee düğün ne zaman. 32 diş sırıtarak
Işık- valla kısmetse bi 9-10 ay sonra Ulaşla evlenicez
Azra- Beni davet etmek yok mu?
Işık- Olur mu hiç öyle şey ilk seni davet edecem.
Kıkırdadık
Işık- Hadi nişanlım beni bekler ben kaçar.
Azra- by by baby. Dedim ve ışıkı yolcu ettikten sonra gece olmuştu biraz film izledikten sonra yattım.
Sabah kalktığımda saatin 11 oldunu gördüm. Ve bugün günlerden salıydı.
- Ne uyudun be öyle kış uykusuna yatmış boz ayı gibi
A- sen bi sus iç ses
- sustum

Haftada 6 gün çalışıyorum çarşambadan pazartesiye kadar salı tatil çalışma saatlerim sabah 9:30 dan öğlen 4:30 a kadar ışıkla aynı ama öğlen yarım saatlik molamız var ve işimi çok seviyorum bütün gün kıyafetlerin arasında her genç kızın hayali , patronumda çok anlayışlı bir beyfendi hasta olduğumda bana izin veriyor bazen hadi bu gün sen çok yoruldun evine git diyor ve maaşımda çok iyi. Yeni hayatım bir muhteşem♥...

Her salı tanın mıycak bir şekildr giyinip kapşonumu takıp ya okula gidiyorum yada nilayla babamı uzaktan izliyorum bazende annemin mezarına , babam ben öldükten sonra(yani onlar öyle zannediyo) nilayla arasına biraz mesafe koydu (ohh çokta iyi oldu) ama hala evliler ve benim birkaç evimi sattı ama annemin eşyalarıyla dolu olan ve benim sürekli kaldımı satmadı. Baran ben gittikten sonra değişti içine kapandı hiç kimseyle konuşmuyo yaşama sevincini kaybetmiş gibi ama dersleri biraz daha düzelmiş zurna ile davul hala benim yasımı tutuyo beren ben gittikten sonra çok ağladı ve asabileşti herkeze suç atar oldu karan ve beren ,baran ile aralarına mesafe koydu artık ona selam bile vermez oldular melek ise onlardan uzaklaştı ve kendine yeni sevgili yaptı. Damla ilk günler ağladı biraz üzüldü ama toparladı hayatına aynı devam etti benim evimde kalıyodu babam bu evi bilmediği için satmadı güçlü kız .Deha ile beren çok üzüldüler ben gidince ikiside barda içkici oldular ve birbirlerine sırılsıklam aşıklar aynı karan ve damla gibi aşk sen yok musun . Ben ise onları sadece salı günleri ve bazı akşamlar uzaktan izliyorum bazen gözümden bir damla yaş geliyo bazende ışık benim eski hayatımı çok merak ettiği için beraber geliyoruz gizlice izliyoruz ben ona kimin kim oldunu ve hikayemi anlatıyorum.

- Gerçek hayattan azraya orda mısın???
A - he burdayım iç ses
- mal mal düşünmeyi bırakta gizlenip okula git okulun bitmesine 2-3 saat kaldı
A - Haklısın iç ses
- He onu bileydin
A - sus lan bi
- tamam tamam sustum

Herzamanki gibi siyah dar kot , siyah uzun kollu kapşonlu üstünde beyaz run yazan t-short ün üstüne siyah avcı yeleği giyip çıktım size tarzımı değiştirdim demiştim.
Okula gittim zurna ile davul tost yiyodu kantinde melek sevgilisine yavşıyodu baran okulun köşesinde gök yüzüne bakıyodu derken baranın yanağından bir yaş süzüldü ve azından kısık bir sesle azra dedi çok acıdım lan kendini topla azra o sana neler yaptı.!
Bu arada damla benim okluma başladı ama farklı sınıfa tek takılıyo çokğunlukla ama onunda birkaç arkadaşı var.
O sırada telefonum titredi mesaj ışıktan geliyodu
Gönderen:baby
- fıstık ben senin evine geliyom hani bugün bana annenin mezarını göstericektin unutmadın dimi bi işim var o yüzden 1 saate değil 2 saate ordayım tamamı çerez😉
Eyvah unutmuşum hemen eve yürümeye başladım bu arada evim her yere eşit uzaklıkta ama eski okuluma yarım saat yürüme mesafesinde hemen mesaj yazdım
Gönderen: fıstık
Unutmadım tamam benim için sorun olmaz .❤
Eve gitmeden önce eskiden gittiğim bir parka gittim hala geçmişi unuta mıyorum.
Parkta bir sürü çocuk vardı ben kapşonumu kapatıp salıncağa oturdum ve onu gördüğüm anda dona kaldım ....
Kardelen parkta oynuyodu teyzeside bankta oturuyodu kardelen bana baktı ancak beni tanımadı e normal ama ben onu görünce derin ve uzun bir iç çektim kardelen bi 10 dakkika sonra evine gittim bende ondan 1-2 dakika sora evime gittim üzerimi değiştirmedim çünkü birazdan ışık gelecek ve bu arada bu aralar hiç makyaj yapmıyorum ama hadi yapıyım anneme güzel gözükiyim dedim .
Pudra ve kendi dudak rengimin bir koyusu ruj ve kaşlarımın üzerinden geçtim sonra koltuğa uzandım tavanla bakışırken zil çaldı kapıyı açtım ışık gelmişti ( başka kim gelecek öküz obama mı gelecek )

Multiyi ben yaptım nasıl.;)

The Secret 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin