Son bir kaç haftada çok değiştim artık canlı ve güler yüzlüydüm, ışıkla sürekli alışveriş merkezi ve pijama partileri veriyoduk aramızda, hala etek giymiyordum ama canlı renler giyinip şortta giyiyordum.2-3haftada artık ajanlık yapıyordum.Yeni arkadaşlar edinoyordum ama onlarla birdaha görüşmüyor hep ışık babby imle takılordum.Işık bendeki değişimi çok sevdi öyle zaman geçiyodu eskileri özliyip 2-3gün ajanlık yaptım gerenlikle davul ile zurnayı izloyordum birkesinde beren beni tam görüyordu ki ben ağacın altına saklandım
O sırada beren~~~
B- karan çaktırmadan şu ağaca bak .
K- Oha bizimi gözetliyo o .
B-Hemde günlerdir ben farkındaydımda emin olmadığım için sana söylemedim.
K- Yanına gidelim mi?
B- Hayır her gün aynı saatte bizi izliyo yarın biz orda olalım ve onu yakalıyalım( zil çalar ) hadi derse
K-Tamam
Derse girer ve bir dahaki tenefüsete
K-Ne düşünüyosun bizi gözetliyen kim olabilir.
B- Bilmiyorum ama plan aynı.
O sırada a azra~~~
Bu gün ışık ile ulaş ın işi varmış. Tek im yani bende , bu aralar eskileri çok özlüyom sabah okul zamanı davul ile zurnayı gözetledim tekrar yapıcam ama bu sefer evlerini o sırada kapı çaldı postaydı bi koli vardı tahmin ettiğim gibiydi ışıktandı
Not vardı notta : Azracım seni madem etekle göremiyoz işte elbiseyle görelim yarın mutlaka bunu giy .
Paketi açtım içinden siyah yarım kollu dizin 1,5 karış üstünde çok sade bi elbise vardı(kalem etek gibi değil yanlız bu arada onu ekliyim)
- O yaşadın azra
A- Nerdeydin iç ses öldün zannettim ama hakketten güzelmiş.
Elbiseyi üstümde denedim kutu gibi oturdu valla sonra aklıma nerdeyse hiç ilker beye doktora gitmedimi hatırladım mavi kot ve üstüne beyaz salaş üst giyip sade bi makyajla çıktık hastaneye geldiğimde...İ -Azra bu sen misin???
A -Evet benim genel kontrole geldim bi hastalığım var mı diye gerçi turp gibiyimde.
İ- Geç otur uzun zaman oldu anlat ne yaptın.
İlker beye herşeyi ayrıntısına kadar anlattım kontrol bitince bi kahve içerek sohbet ettikten sonra eve gittim hava kararmamıştı yess.Ajan halime bürünüp önce zurnaya sonra davula gittim hava kararmıştı sahilde bir bankta oturuyodum ki birde ne görüyim içip sızıp kalmış baran , baranın koluna girip evin önüne bırakıp zili çalıp kaçtım annesi onu evine aldı saat geç olmuştu eve gidip yattım.Bütün gece baranı düşündüm ve ayrıca ışık ın hediye ettiği elbiseyi .
Sabah şen şaklak uyandım çünkü elbiseyi giymek için sabırsızlanıyordum.Kahvaltımı yaptım her gün yaptığım şeyleri yaptıktan sonra o muhteşem üzeri elbiseyi giydim altına da ten reni çorap ve altına beyaz siyah çizgili yüksek topuklu giyip saçımı dağınık topuz yaptım makyajımı da ruju kan kırmızısı far beyaz açık renk pudra birde göz kalemi ve kaşlar yıkıyorum ortalığıya ayakkabılarımla aynı desen minik el çantası . İşe geldiğimde herkez bana hayranlıkla bakıyodu e her gün spor giyinip gelen kız şimdi model gibi ışık bana hayranlıkla bakıyordu.
O sırada baran~~~
Sabah kalktığımda annem dün olanları anlattı içkili olduğum için hiçbirşey hatırlamıyordum , acaba beni kim eve bıraktı??Neyse, hemen hazırlanıp okula gittim.Annem istersen gitme dedi ama yoklamadan kalmak istemediğim için gittim.
O sırada azra~~~
I-Kızım o makyaj o fizik off bu ne hal !
A-Teşekkürler babbysi bu arada elbise için teşekkürler.
I-Bişey değil fıstık sen hep böyle giyinde akşam alışverişe gidelim mi?
A- Olur , saat kaçta?
I -Çok tatkılmayız maksat sana elbise ve etek alalım tabi banada 7'de AVM de kahvecide buluşalım canlı gel ajan.;)
A- Tamam babby si.Hadi işe , bugün yeni yaz sezonun kıyafetleri geliyor.
I- Evet , yapılacak çok iş var ama yaz geliyo bu arada yazın tatil 1 güne değil 2 ye çıkıyo patron dedi e sonuçta tatil dimi ama daha hangi gün olucak mış daha belli değil?
A-Tm babbys hadi ben kasaya geçer.
I- Bende işe başlar.
O gün iş çok yoğun geçti eve gittiğimde bitkindim bi yarım saat dinlendikten sonra okul saatı bitmeden hemen ajan gibi giyinip okula gittim her zaman gittiğim saatte birde ne olsun beren ile karan yok nerde bunlar diye incelerken arkamdan bi el beni kolumdan yakaladı baktığımda bu elin sahibi karandı yanıdada beren vardı neyseki öyle kapalı giyindimki beni tanımadılar ışık haklıydı bu kadar sık gelmemeliydim
K-Kimsin ve günlerdir bizi neden gözetliyosun?
Cevap vermedim elinden kurtulmaya çalıştım ama çok sıkı tutuyodu.
B- Cevap ver bir soru sorduk!
A-
B- Bu böyle olmuycak kapşonunu açıp yüzüne bakalımDer demez hemen kolumu en kuvvetli biçimde çektim ve kurtulmuştum .Son sürat kaçıp izimi kaybettirdim.
Beren ile karan~~~
K- Bir daha gelmez artık.
B-Hayır yarın gene gelicek.
K-Nereden biliyosun.?,
B-Dün akşam izlendimi fark ettim evde pencereye yaklaştığımda bahçemde çalıların arasından beni izliyordu bu kimse herşeyimizi adresimize kadar biliyor öyle kolay pes ediceni sanmam 2-3 saat boyunca iki büklüm beni izledi ve gitti , onun kim oldunu bulmalıyız.
K-Ve ayrıca yüzünü göstermek istemedi yani tanıdımız biri!
B-Aynen , hadi sınıfa.
Azra~~~~
Hemen eve gittim olanları ışıka mesaj attım oda avm de konuşuruz bol bol dedi .Bende saate baktım 6:20 geçiyodu yavaştan hazırlandım altıma su yeşili dar pantola üstüne beyaz kolsuz salaş onü kısa arkası çok uzun t-short üstüne beyaz uzun kolu çok uzun dizde biten hırka tabi önümü kapatmadım ve krem bacıklı topuklu ayakkabı bacığı tabi süs makyaj olarakta ten rengi ruj ve koyu pudra ve şeftali rengi anlık saçlarım salık ama uçlarına büyük bukleler yaptım ve krem askılı mini çanta.Saat 6:50 idi hemen evden çıktım kahveciye geldim ışık daha gelmemişti bende kendime sütlü kahve alıp oturdum saate baktım 6:59 idi birazdan ışık burda olur dedim kahvemi tam bitireceğim sırafa ışık geldi oda sütlü kahve istedi o kahve içerken ben olanları anlattım çünkü mesajda özet geçmiştim.O da pür dikkat beni dinliyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Secret 2
AléatoireAzra - yeni bir hayata ne dersin bu sefer aşksız , parasız ve unutulmuş... Bu benim yeni hayatım!!!