I -10 ekim daha çok var tam 6 ay sonra (( bugün 10 mayıs ))
A - Ee duğün nerde gelinlik nasıl vede benim gôzdem pasta?
I -Düğün yerini şehir in biraz uzağında sahile yakın ama tam bitişiğinde olmayan bir kır düğün yeri var orayı düşünüyoz ulaşın halasını bir pastane işletiyo ona pastayı yaptırcaz pasta katlı katlı ve büyük olucak vede pastanın her yerinde çiçekler olucak tabi yene bilir bi dükkanın önünden geçerken bir gelinlik görmüştüm beni büyülemiştı bende aldım yani gelinlik ve her şey hazır davetiyelerde hazır olursa sadece günü beklicez.
A -Oha herşeyi düşünmüş
I -Ve ben bunları sadece 2 günde hallettim.
A -Hadi mutluluklar dilerim beni davet etmeyi unutma.
I-Unutmam şahitim olurmusun.
Fıstık.
A -Hiç sormıycaksın sandı tabiykide evet!!!
I -Tamam , o zaman hadi işe.
A -Tamam babby si.
A- Ha bu arada ulaş ne iş yapıyodu?
I -Babasının şirketinde müdür babası avm ve konut yapıyor.
A -E zenginsin artık.
I-Hadi çene yapacana bak müşteri geliyo.
Yoğun bi gün sonra paydost zamanı geldi ışıkla beraber benim eve geldik pijamalarımızı giydik. Sohbet ederken derken konu bana döndü.
I - Şey azra bişeydiyicem ama kızma tamam mı?
A - Tamam .
I - Ne zaman saklanmayı bırakıcaksın yani eninde sonunda öğrenicekler baksana hem seni görmüşler bile.
A - Ne kadar geç öğrenirlerse o kadar iyi.
I - Peki kimin ilk öğrenmesini isterdin.
A - Babamın o bu hayatta beni anlayan tek kişi sen , beren , karan , deha ve damla da var tabi.O sırada ışıkın telefonu çaldı ulaş arıyodu evine gitmesi lazım mış.
Onu yolcu ettim ve telefona girdim saatin geç oldunu görünce yattım.
Sabah erken kalktım neden bilmiyorum ama kalktım işte kahvaltı yaptım ihtiyaçlarımı giderdim ve buzdolabına baktığımda hiç bişey kalmadını gördüm.
- Kalmaz tabi dana gibi yiyon .
A- Bi sus iç ses.
- Sustum
Beyaz dar pantolon giyip üstüne
Yarım kollu salaş üstünde altın sarısı star yazan üst üst giyip makyaj yapmadım dolgu topuk altın sarısı konvers giydim ve markete gittim ve o markete asla gitmemeyi diledim .Önümde baran duruyodu ...
Ba- az ra ...
Koşup kaçtım kahretsin bu nasıl oldu !!!!!!!! Bi parkta oturdum şokumu atlatınca başka bir marketten alışveriş yapıp eve gittim.
O sırada baran~~
Bu olbilirmiydi? Gerçekten yaşıyormuydu? Ama nasıl o öldü!
Karan , bereni aradım çok önemli bişey oldu azranın babasının evinde buluşalım dedim azranın babasını aradım çok önemli işi bırakıp gel dedim ilker beyide aradım onuda çağırdım akşam hep beraber buluştuk ve her şeyi anlattım olanları hepsi şaşgın beni izliyordu.
B - Bu olamaz o intihar etti ceseti herkez gördü.
Ba - Hayır o yaşıyor ve sizi izliyende o !!!
K - Bu olamaz cenazesi bile oldu .
İ - Evet siz ilizyon görmüş olamaz mısınız?
Ba-Peki neden kaçtı o zaman.!?
A.B.(Azranınbabası)- Bak oğlum bu imkansız .
Ba- Gelin size kânıtlıycam
bi kürek aldım hepsini zorla arabama bindirdim azranın mezarına götürdüm mezarı kazdım hepsi bana çıldırdın mı ne yapıyosun diyodu çıkan tabutu açtım ve hepimiz gördük içi boştu...
Ba - Size söylemiştim
A.B. - Bu olabilirmi kızım yaşıyomu ilker bey ?
İ- Şey galiba açıklamanın zamanı geldi.
B-Neyi , bize yalan mı söyledin!
İ-Sakin olunda anlatıyım.Azra yaşıyor tam ölücekken onu kanser tedavisine aldık ve tam tersi çok güçlü bi kızınız var 20 kere kalbi durdu tedavide, ama başardı benden kurtuldunu söylemememi istedi o hayata geri dönemezmiş annesinden kalan parayla kendine bir apartmanda 1+1 daire alıp doldurdu bir kıyafet dükkanında kasiyerlik yaparak para kazanıyor dükkandan bir arkadaşı var ışık onun tek arkadaşı ve her gün tanınmıycak şekilde giyinip sizi gözetliyor kanseri âtlattı artık hiçbir hastalığı yok ayrıca bademcik ameliyatı da oldu arada bana kontrole geliyor ve hayatını anlatıyor artık çok sıradan bir hayatı var işten eve evden işe ama onun yerini size söyleyemem üzgünüm.
K -Neden neden neden!!!!!!
Baran ağlamaya başladı.
Ba- Yerini niye söylemiyosun ona ihtiyacımız var !
İ- Merak etmeyin yarın azraya bu günü anlatırım onu sizin karşınıza çıkmaya ikna ederim.
A.B- Gerekeni yap ve kızımı bana getir.
B - Peki yeni bir başlangıç yaptıysa neden her gün bizi izliyor.
K - Çok basit geçmişi unutamadı.
İ - Aynen öyle artık evlerimize gidelim.
Dağıldık herkez evine gitti ben hala inana mıyordum o yaşıyo o yaşıyo bu defa olmaz onu kaybedemem onu bulmam lazım.
O sırada azra~~~
Yatağa yatıp uyudum sabah kalktığımd ilerbey mesaj atmış akşam 5 te kahve dünyasında buluşmamız gerektiği yazıyordu bende onaylayan bir mesaj attım.
Hemen siyah deri kısa bir etek siyah kilotlu çorap ve siyah uzun kollu vicuda yapışık üst giydim siyah dolgu topuğumla konbin ettim saçlarımı sıkı at kuyruğu yapıp biraz jöle sürdüm makyaz bordo ruj ve siyah far pudra kaş ve göze kalem ve koyu şeftali anlık çok güzel oldum be hemen işe koştum artık iştekilerde benim bu halime alıştılar bugün sakın bir iş günüydü ilkerbey acaba beni neden çağırıyor?Neyse paydost zamanı geldi hava biraz soğuyunaca eve gidip siyah uzun kollu ince eteğimin tam altında biten önü açık bi hırka alıp kahve dünyasına gittim ilkerbey de yeni gelmişti çok sitresli görünüyordu.
A- Merhabalar ilker bey ne oldu beni buraya neden çağırdınız.
İ - Şey yani Şey şey ahh tamam anlatıyorum geçin.
Sonra dün yaşadığı her şeyi eksiksiz anlattı.
A- Tamam onlara söyle karşılarına çıkmıycam eski hayatıma dönmiycem ama belki babamı göre bilirmim babamı yakın bir zaman da görürüm.Onlara aynen böyle ilet.
İ - Tamam .
A- Ha birşey daha var bana telefonunuzu verin.
Telefonunu verdi ses kaydedicisini açtım ve şöyle dedim.
A- Ben iyiyim merak etmeyin ama size eski hayatıma dönmiycem baba belki seni göre bilirim ama diğerlerinizi özellikle baranı asla!!Bir daha olmaz....
Sesimi kaydedip ilker beye verdim bunu onlara iltmesini söyleyip ordan ayrıldım...................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Secret 2
RandomAzra - yeni bir hayata ne dersin bu sefer aşksız , parasız ve unutulmuş... Bu benim yeni hayatım!!!