Terugkomst #2

328 3 0
                                    

* een week later *

Ik werd wakker van de felle zon die door mijn kamer scheen. Ik gaapte even en rekte me uit. 11:00. Hmm vroeger dan normaal. Ik stapte mijn bed uit en ging de douche in.

Niall zou vandaag thuiskomen. Ik weet dat hij erg veranderd is van uiterlijk door bladen en tv enzo. Ik zelf ben ook verander, vroeger was ik een beetje mollig en klein. Nu ben ik juist slank en vrij groot. Ongeveer 1.72/1.76 (Rosalina ziet er uit als Cristina Grimmie, zoek maar op bij Google.)

Ik vind mijn lengte wel Oke, maar de meeste knappen jongens zijn klein en die zoeken dus naar een kleine vriendin.

Ik denk dat niall even groot is en misschien zelfs iets kleiner dan ik. Liam is denk ik wel groter samen met Harry. Zayn evengroot? .En ik had gehoord dat Louis best klein is. Naja we zullen wel zien.

Ik stapte uit de douche en pakte m'n kleren. Deed m'n haar en poetste mijn tanden.

Ik liep de trap af waar ik het ontbijt al rook. "Hmmmm mam wat heb je gemaakt" vroeg ik.

" Bacon met ei" zei m'n moeder en legde ons eten op tafel. " Weet jij Hoelaat Niall terug komt?" vroeg ik terwijl ik een stuk bacon in m'n mond stopte. Ik zag mijn moeder knikken. " Ja, hun vlucht was om 10 uur , dus ze zijn er ongeveer om 12:30" ik slikte me even. 'Ze'? Komen ze alle 5?!

" Komt heel de band?" vroeg ik zo normaal mogelijk. M'n moeder knikte. " nou schiet op, het is al 12:10!" zei ze en legde onze borden in de keuken.

Ik liep de trap op naar boven om mijn tas te pakken en om wat make-up op te doen. Ik liep naar de spiegel en deed wat eyeliner , mascara en een beetje foundation op. Ik kamde m'n haar even door en liep weer naar beneden.

" Mamm!! Ik ga zo naar de Horans kom je mee?" vroeg ik. " Jaa wacht even 5 minuten!" schreeuwde ze vanaf haar kamer. Ik knikte ookal kon ze het niet zien. Ik ging op de bank zitten en haalde m'n mobiel eruit. ( B= Bailey. T=Tessa)

*

T= BAILEY!! Weet je wie er vandaag terug komt?!? xx

B= Nee wie?!? xx

T= Niall!! En z'n band leden! x

B= OMG ONE DIRECTION JIJ GAAT ONE DIRECTION ZIEN!!

T= Haha , ik wil je wel meenemen maar je bent nu in London =(

B= Jaa =( maar hoelang blijven ze ? xX

T= ik weet niet, ik vraag het wel. ik sms je als ik het weet! xX

Ik hoorde m'n moeder schreeuwen dat ze klaar is.

T= Bails! Ik moet gaan bye xxx love you

Ik deed m'n mobiel in mijn tas en stapte ons huis uit samen met mijn moeder. Ik zag een klein busje staan die ik nog nooit had gezien. " ik denk dat ze er al zijn" zei m'n moeder en belde bij de Horans aan.

" Giaa!" zei Maura blij en gaf m'n moeder een knuffel. ( De moeder van Rosalina heet Gia btw)

" Heey Roos!" zei ze en gaf me een knuffel en een kus. " Ze zijn in de huiskamer hoor!" zei ze en liep naar de keuken met m'n moeder.

Dankje voor je support mam! Ik zuchte even en hing me jas op aan de kapstok. Hier gaan we dan. Ik deed de deur van de huiskamer open en liep naar binnen. En ik zag gelijk iedereen naar me kijken.

Ik gaf ze allemaal een awkward zwaaitje. " u-uhm Hi" zei ik zenuwachtig. " ROSIEEE IK HEB JE ZOLANG NIET GEZIEN!!" schreeuwde Niall en rende naar me toe en gaf me een knuffel. Hij stopte zijn gezicht in m'n nek zoals hij vroeger ook altijd deed.

Ik zuchte even. Ik heb z'n knuffels zo erg gemist. Na 2 minuten lieten we los. " W-Wauw, je bent zo veranderd." zei Niall als hij me in m'n ogen keek. Wauw die ogen... ROSA blijf bij de les. " Jij ook." zei ik zacht. Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en draaide zich om naar de rest van de jongens. " Jongens dit is Rosalina, Rosalina dit is 4/5 van One direction" zei Niall.

Ik giechelde even en gaf alle jongens een knuffel. Harry gaf me zelfs een kus op mijn wang dat me bloosde maakte. Ik zag Niall streng naar Harry kijken maar veranderde z'n blik gauw toen hij mij zag.

Hij glimlachte. " Nou vertel wat over jezelf!" hoorde ik Louis roepen. " Uuhm, ik ben Rosalina ik ben bijna 19, ik woon hiernaast , de reden dat jullie me nooit hebben gezien is omdat ik een opleiding toerisme deed en vaak naar het buitenland ging." zei ik snel.

Ik zag alle jongens knikken. " En wanneer leerde je Niall voor het eerst kennen?" vroeg Harry nu. " Uhm in het ziekenhuis.." zei ik lachend. Alle jongens ogen werden groot behalve die van Niall die met een grin stond te kijken. " Wat was er gebeurd?!" vroeg Liam nu. Voordat ik kom antwoorden deed Niall het al. " Rosalina werd geboren" zei hij lachen. De jongens keken verbaasd. " We kennen elkaar ons hele leven al" legde ik uit.

" Oohh" zeiden ze. " Ja heel leuk allemaal maar ik steel Roos even van jullie! Gaan jullie maar tv kijken ofzo." zei Niall en trok me mee naar de tuin. Ik keek naar het boomhuis dat er nog steeds stond. "we kunnen er in hoor! Wil je?" vroeg niall. Ik knikte en ging het boomhuis in.

Niall ging naast me zitten en sloeg een arm om me heen en legde mijn gezicht tegen zijn borstkast. " Ik heb heb je echt gemist Roos" zei Niall zacht. Ik glimlachte even. " Ik jou ook" fluisterde ik.

" Vertel me, wat heb je allemaal gedaan toen ik wegwas" vroeg Niall. Er is veel gebeurd sinds hij wegwas, en dat zijn merendeels niet zulke leuke dingen.

Ik zuchte even en zag Niall met een bezorgde blik kijken. " Je kan me alles vertellen, dat weet je." zei hij zachtjes. Ik knikte.

" Toen jij weg was kreeg ik een nieuw vriendje genaamd Drake. Hij was zo lief tegen me de eerste weken, maar daarna ging hij me dik noemen.. Ik werd zo onzeker van mezelf dat ik niks at. Soms at ik 2 maaltijden per week. Uiteindelijk had hij het uitgemaakt omdat ik gewoon te zwak was om iets te doen" mijn stem kraakte op het eind en er stroomde tranenvloed mijn wangen die Niall soms wegveegde.

" Na een paar maanden ging het alweer beter en was ik weer op normaal gewicht. Maar toen bleek het te zijn dat Drake heel de school op me had gericht en iedereen ging me vanaf die dag uitschelden voor alles en nog wat. Ik werd zo depressief dat ik mezelf begon te snijden. Ik ging van school af om in therapie toegaan en dat hielp. Na een paar maanden kwam ik terug op school met een schone lij. Iedereen deed gewoon weer normaal en Drake was van school gestuurd" eindigde ik mijn verhaal en tranen vlogen lang me wangen.

Ik drukt Niall stevig tegen me aan. " Ik heb je zo gemist Niall" zei ik zachtjes. Ik zag dat Niall tranen in z'n ogen had en strookten zijn hand door mijn haar. " I-Ik jou ook, en het s-spijt me dat ik je alleen heb gelaten, dit is allemaal mijn schuld!" zei hij boos.

Ik sprong omhoog. " Natuurlijk is het Joun schuld niet!! Ik wou zelf dat jij je droom ging waarmaken. En kijk waar je nu bent ik ben zo trots op je!" zei ik met tranen in mijn ogen en gaf hem een kus op zijn voorhoofd.

" Heb je joun ketting nog?" vroeg hij zacht en haalde zijn ketting onder zijn shirt vandaan. Ik knikte en haalde mijne omhoog. Het was een klavertjevier waar de letter N op stond en Niall had er een met de letter R.

Hij gaf het voor mijn tiende verjaardag en daar beloofde we dat we hem nooit zouden afdoen. Ik glimlachde even over de herrindering en ging weer tegen Niall aanliggen.

" Ik hou van je Rosalina" hoorde ik Niall zachtjes zeggen.

" Ik ook van jou" zei ik terug en viel daarna in slaap in mijn beste vriends armen.

--------------------------------•

Best Friends ( Niall Horan fanfic dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu