Het is nu 4:30 en het feest is afgelopen. We zeggen tegen iedereen gedag en lopen naar de taxi.
Mijn mobiel is een paar uur geleden uitgevallen waardoor ik niemand kon bereiken
Ik weet nu al dat hij zooo boos gaat worden, god ik kan mijn begrafenis alvast regelen.
Ik zuchte en stapte de taxi in, het was ongeveer 10 minuten rijden vanaf hier naar huis.
" Je blijft slapen toch?" vroeg ik aan Bailey.
" Ja, en als het niet mag dan is het klote voor jou want ik ga nu niet meer naar huis op dit tijdstip" zei Bailey.
Ik grinnikte en de taxi stopte.
Ik pakte geld uit mijn tas en gaf het aan de chauffeur.
Bailey viel uit de auto waardoor we keihard moesten lachen. Ik liep lachend naar de voordeur toe en deed hem open.
" Is je moeder thuis?!" vroeg Bailey zachtjes.
" Jaa! Sttt" zei ik terug.
We liepen mijn kamer in en Bailey plofte op mijn bed.
Ik liep naar mijn oplader, deed mijn mobiel erin en plofte naast Bailey in bed.
Na een paar seconde sliepen we.
____________________
* het is nu 3:50 Bailey en Rosa zijn nog op het feest.
(Niall POV)
Ik belde Rosa voor de 34ste keer en ze nam niet op.
" GODVERDOMME ROSA!" zei ik boos.
Ik hoorde gestommel in de kamer naast me en iemand deed de deur open.
" Niall! Het is bijna 4 uur! Wat is er?!" hoorde ik Zayn zeggen.
" Rosalina hoort een uur geleden mij gebeld te hebben en ze neemt nog steeds niet op!" zei ik gefrustreerd.
" Niall probeer het nog een paar keer en ga dan naar bed. Het is hier telaat voor , we zien morgen wel." en met dat liep Zayn mijn kamer uit.
" neem op, neem op neem op neem op" zei ik zachtjes terwijl rosa probeer te bereiken.
Maar nog steeds niks.
Ik stopte mijn mobiel onder m'n kussen en ging in bed liggen.
Ze zit zo in de problemen.
-------------------------------------------------
Ja i know super kort hoofdstuk maar ik moet huiswerk maken -_- VOTE AND COMMENT!