Uhmm dad?

190 14 2
                                    

We zaten nu al een tijdje in de auto, en ergens hoopte ik dat mijn vader afbelt of zo iets.

Hij woonde verder dan ik dacht en dat maakte me alleen maar nerveuzer..

Niall merkte het en legde een hand op mijn knie. " Roos , doe rustig het komt goed " Ik knikte mijn hoofd maar zei verder niks terug.

Ik wist niet zeker of het nou echt goed komt.. Mijn vader is een aardige , maar boze man en ik wil niet dat Niall in deze situatie betrokken word.

Ik was zo in de wolken met mijn gedachtes dat ik niet merkte dat de auto stopte voor een flat.

" Zijn we er?" Zei ik nerveus. " Jup.. Kom " zei niall en stapte de auto uit. Ik deed het zelfde en liep langzaam richting de flat.

Net toen ik op de bel wou drukken pakte Niall mijn hand. " Wees niet bang oke? Ik ben bij je en hij kan je niks doen " zei hij zachtjes.

Ik glimlachte en knikte.

"En ik hou van je " Zei hij en gaf me een kus op mijn voorhoofd. " Ik ook van jou" zei ik terug en drukte op de bel.

Na een paar seconde hoorde ik een stem door de speaker komen.

" Hallo?"

" Rosalina" zei ik.

" Aahh Arabella ! Kom naar boven !"

Ik hoorde een zoemer en ik drukte op de deur die open ging.

Mijn vader heeft me altijd Arabella genoemd omdat hij die naam mooier vond dan Rosalina. Ik moet hem gelijk geven, ik heb altijd Arabella ook mooier gevonden.

Ik liep samen met Niall achter me aan de trap op naar de 3de etage.

Ik nam een diepe zucht en keek even naar Niall die naar me knikte. Ik klopte 3 keer op de deur en deed een stap achteruit.

Na een paar seconde wachten ging de deur open.

" Arabella ! Ik heb je zo gemist ! " zei mijn vader en gaf me een knuffel. Ik lachte nerveus en gaf hem een knuffel terug.

" En jij bent... Niall toch?" Zei mijn vader terwijl hij Niall een hand gaf.

Niall's ogen keken geschrokken en mijne waren niet heel anders. Ik was niet verbaast dat hij Niall herkende maar dat hij niet gelijk vragen ging stellen van wat hij hier doet.

" Kom binnen jullie twee"

--------------------------------------

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 30, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Best Friends ( Niall Horan fanfic dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu