We zaten voor de tv in Niall's huis, ik had mijn spullen voor morgen meegenomen zodat ik hier kon blijven slapen.
" hoeveel uren heb je morgen?" vroeg Niall.
" Uuhm alleen 2 uur hockey klas" zei ik terwijl ik een nootje in mijn mond stopte.
Hij knikte en pakte zijn mobiel. " pizza bestellen?"
" is goed, doe maar salami"
Terwijl Niall onze bestelling deed, keek ik op mijn rooster voor morgen.
' 2 wedstrijden om 12:00' ik zuchte van opluchting, gelukkig niet zo vroeg..
" Wil je misschien morgen mee maar mijn wedstrijd?" vroeg ik aan Niall toen hij klaar was met bestellen.
" Ja is goed ! Hoelaat? Misschien kan ik Harry meevragen "
" 12 uur" zei ik
" oké, ik sms Harry wel even" zei niall en typte wat in zijn mobiel.
De bel ging, ik stond op van de bank en deed de deur open, pakte de pizza en gaf het geld aan de bezorger.
" pizzaaaa" zong ik door het huis.
Niall had al drinken klaar staan en ik plofte op de bank.
Ik gaf hem zijn pizza doos en deed de mijne open.
" Hmmm" zei ik terwijl ik een stuk pizza in mijn mond stopte.
We zaten een uur gewoon te kletsen en te eten en het was ongeveer nu 22:00.
" zullen we gaan slapen? Ti's best laat" zei ik
Niall knikte zijn hoofd en ruimde alles op.
" Kom!"
---------------------
" Zin in je wedstrijd Bella?" zei Niall achter het stuur.
Ik rolde mijn ogen, niall noemde me vroeger altijd Arabella of Bella omdat ie mijn 2de naam zo leuk vond.
" Bella?" vroeg Harry die naast mij zat in de auto.
"komt van mijn 2de naam Arabella en ja ik heb zin in de wedstrijd!" Zei ik.
Ik zag Niall met een grin naar me kijken door de achterruit spiegel. Ik stak mijn tong naar hem uit en hij tuite z'n lippen.
" jullie lijken net een stel" zei Harry.
Niall reed het parkeerterrein op en we stapte uit. Ik pakte al mijn spullen uit de auto en we liepen naar mijn veld.
Ik liep het veld op en liep naar mijn team genoten. We speelde een beetje over en na een kwartiertje gingen we spelen.
( .......)
Ik sloeg de bal naar een teamgenoot van mij die toen daar weer werd afgepakt.
Het meisje van de tegenpartij sloeg de bal omhoog richting het meisje dat achter mij stond. Ik probeerde de bal nog tegen tehouden maar dat lukte niet. De bal kwam vol op mijn gezicht.
Ik schreeuwde van pijn. Ik sloeg mijn hand op mijn gezicht.
Ik voelde bloed op mijn hand stromen, de pijn was onvergetelijk.
* Nialls pov*
Ik was bezig met mijn moeder te sms'en toen ik opeens een keiharde gil hoorde.
Ik keek op het veld en zag Rosalina liggen met haar hand ophaar gezicht vol bloed.
Ik zag Harry over het hek heen springen en ik deed het zelfde. We rende naar haar toe en knielde naast haar.
" ohmy.. Roos shhh.." Iemand gaf me een doek en ik legde die op haar gezicht.
" roos we gaan nu naar het ziekenhuis oké?" Zei ik met een trillende stem. Ik keek om me heen en ik zag Harry aan de telefoon met de coach naast hem.
" We gaan naar de eerste hulp! Snel" zei Harry.
Ik pakte Rosalina op die helemaal zat te trillen van pijn. We liepen naar de auto en legde Rosalina achterin.
" Ga jij mee achterin dan rij ik wel" zei Harry en sprong achter het stuur. Ik ging naast Rosalina zitten die nu helemaal onder het bloed zat.
" N-Niall.. Ik ben bang" zei Rosalina met een kraakende stem.
" Shh het komt goed ik ben bij je" zei ik en pakte haar hand en legde die op mijn schoot.
Ik nam het doek van haar over en drukte die iets harder tegen haar gezicht aan. Mijn hand zat nu helemaal onder het bloed maar dat boeide me echt niet.
" we zijn er" hoorde ik Harry zeggen.
Ik haalde Rosalina voorzichtig uit de auto en liep de eerste hulp binnen.
We werden naar een kamer gestuurd waar een dokter zat.
" Hallo ik ben Dokter Smith" zei hij terwijl hij Harry een hand gaf.
Ik legde Rosalina op het ziekenbed. De dokter keek naar de wond " die moet gehecht worden" zei hij.
Hij pakte een papiertje en een pen.
" hoe oud is ze?"
"18"
" hele naam"
" Rosalina Arabella Gomez' "
Hij schreef alles op en hechte Rosa d'r wond.
Na een kwartiertje was hij klaar en pakte verband.
" ik ga er nu verband om heen doen, die moet ze 1 week laten zitten. We maken voor volgende week een afspraak om te kijken hoe het met haar gaat. Ze heeft absolute rust nodig en ik geef haar pijnstillers mee om de pijn te verdoven" zei dokter Smith.
Ik knikte mijn hoofd. " Kan ik misschien mijn handen schoonmaken?" Vroeg ik.
" ja tuurlijk jongen, om de hoek is een kraan" zei hij.
Ik liep de kamer uit en maakte mijn handen schoon. Toen zag ik pas hoe erg mijn handen trillen. Ik haalde een diepe zucht en liep de kamer weer in. Rosa zat ondertussen nu al met verband om haar hoofd.
" ik geef je pillen mee, ze moet om de 3 uur wakker gemaakt worden als ze slaapt want anders kan ze in coma raken. Er moet altijd iemand bij der zijn want ze kan misschien wel is flauwvallen" zei Dokter Smith.
Hij gaf me een hand. " snap je alles?"
Ik knikte mijn hoofd en schudde zijn hand. Harry deed het zelfde en pakte Rosa op van bed.
We liepen naar de auto toe en legde Roos er voorzichtig in. " Naar wie moet ik rijden?" Vroeg Harry.
" Doe maar naar rosa's huis"
--------------------------------------------------
Dankjulliewel voor t stemmen enzo =D
Hopelijk vinden jullie het leuk!
VOTE+COMMENT