Familie #15

265 7 1
                                    

" Rosalinaaa!!"

Ik werd wakker door het geschreeuw van mijn moeder. Ik keek om me heen en zag dat iedereen er nog was en dat ik nog steeds in de arme van Niall lag.

" Ik kom al mammm!" Schreeuwde ik slaperig terug. Ik stond op , net iets te snel, en wankelde. Ik voelde Niall handen hard mijn dij pakken.

" Gaat het?" Vroeg hij bezorgt. Ik knikte mijn hoofd en liep de kamer uit naar mijn moeder in de keuken.

" Je vader heeft gebeld en wilt je weer zien" zei ze alsof het de normaalste zaak van de wereld.

Ik verslikte me bijna in mijn eigen spuug. " Wat?!" zei ik bijna schreeuwend. Ik hoorde voetstappen richting de keuken komen en zag dat Niall in de deur opening stond.

" wat is er zo erg aan? Je hebt hem al een tijdje niet gezien! Misschien kan je wel bij hem wonen?!" zei ze.

Mijn ogen werden groot van woede en ik zag Niall verstijft staan.

" WAT?! Je wilt dat ik bij de vent ga wonen die Delorian en Ava ( Rosalina haar zussen!) geslagen heeft?! Je wilt dat ik bij de man ga wonen die mij alles verbied?? BEN JE NIET HELEMAAL GOED BIJ JE HOOFD OFZO?!" schreeuwde ik boos.

Voordat ik het wist gaf ze me een klap in het gezicht. Tranen schoten uit mijn ogen en Niall rende naar me toe.

Hij keek mijn moeder boos aan en zei. " Raak haar nog een keer aan en ik bel de politie!"

" Rosalina.." hoorde ik mijn moeder zeggen. " .. Je vader komt morgen, dan bespreken we dit" en met dat liep ze weg.

Niall bracht me in zijn arme en fluisterde lieve dingen in mijn oor. Ik kon het niet helpen en liet alle tranen vallen.

" Ssh roos, maak je geen zorgen ik ga morgen met je mee"

Ik zei niks en liep naar mijn kamer, ik hoorde Niall nog iets zeggen tegen de andere en liep toen met mee.

Ik ging op mijn bed zitten en niall ging achter me zitten zodat ik tussen zijn benen zat. Zijn vingers dwaalde langs mijn rug wat me rustig maakte.

" Dat is het probleem Niall, je kan niet mee. Je bent een jongen, ik kan niet zomaar zeggen dat je mijn vriendje bent! Dat kan niet in zijn cultuur!Dan word ik helemaal bont en blauw geslagen. " zei ik.

Niall kende mijn vader natuurlijk, maar op 7 jarige leeftijd mocht ik nog met jongens omgaan. Toen ik 7 was scheide mijn ouders en mijn vader zag nooit met wie ik omging bij mijn moeder. Voordat ze waren gescheiden sloeg mijn vader mijn zussen van 14 en 15 bijna elke dag. Soms gaf hij mijn moeder ook een tik. Het kwam allemaal omdat mijn vader uit Egypte kwam. Daar is de cultuur anders, daar mag je niet met jongens omgaan als er geen familie bij is. Verder waren er nog veel meer regels waar mijn zussen zich niet aan houden. Zoals naar feesten gaan en tot 12 uur buiten blijven. Als jongen mag dit allemaal maar als meisje?.. Neee allemaal taboe.

Doordat mijn ouder waren gescheiden heb ik mijn familie heel lang niet meer gezien. En ik mis ze nog steeds super erg..Een reis maar Egypte was best duur dus ik heb ze voor het laats gezien toen ik 13 was en nu ben ik 18.

" Het maakt me niet uit! Ik zorg er wel voor dat hij niet aan je komt.. En als ie vraagt of we iets hebben zeggen we gewoon nee. Nog steeds beste vrienden"' zei Niall.

Ik knikte en legde mijn hoofd op zijn schouder. Niall trok ons meer op bed zodat ik nu met mijn hoofd naast hem lag.

" Ik hou van je Bella" zei hij zachtjes.

" Ik ook van jou" zei ik terug en gaf hem een zoen.

--------------------------

Heel kort dit maar dit was meer een update om alles uitteleggen

Rosalina is dus 18 jaar en haar verjaardag is 25 december ( kerst) ze heeft 2 oudere zussen , Delorian ( 22) en Ava ( 23).

Best Friends ( Niall Horan fanfic dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu