* Bailey ( vriendin van rosa) is terug van Londen*
Ik liep door de gangen van mijn school onderweg naar mijn laatse uur, wiskunde. De jongens zijn nu al 2 dagen in Ierland en we hebben het tot nu toe goed geheim gehouden en dat wil ik ook zo houden.
Ik liep het lokaal in en ging op mijn plek zitten en wachte tot iedereen er was. Na 5 minuten was iedereen er en liep de docent naar binnen met een jongen van mijn leeftijd. Bruin haar, blauwe ogen. SUPER KNAP.
Ik zag Emma me een knipoog geven van achter. Ik lachte even en rolde mijn ogen. " Jongens, dit is Ashton hij is nieuw hier dus help hem een beetje" zei meneer Kerkhof. Ik zag hem de klas inkijken en zijn ogen stopte op de lege stoel naast mij.
" Ashton ga maar naast Rosalina zitten, zij verteld je wel waar we zijn"
Ik kon het niet helpen en bloosde. Een super knappe jongen komt naast mij zitten, blijf erbij Roos.
Voordat ik het wist zat Ashton naast mij met een hand uitgestoken. Ik schudde zijn hand. " Rosalina, maar noem me maar Roos of Rosa" zei ik vriendelijk. " Ashton, maar je mag me Ash noemen" zei hij en schudde mijn hand. Ik lachte even en pakte mijn boeken uit mijn tas. " Mag ik je Rosie noemen?" vroeg Ashton opeens.
Ik dacht even na, Niall was de enige die me zo mag noemen. " U-Uhm ja t-tuurlijk" zei ik nerveus. Ik zag hem berzorgd kijken. " Ik kan je ook gewoon Rosa noemen als je dat fijner vind ?" ik schudde mijn hoofd " Nee nee het is Oke" zei ik vlug en deed mijn boek open.
" We zijn op bladzijden 133 vraag 7" zei ik. Ashton knikten en deed zijn eigen boek open. Na een uur waren we klaar en liepen het lokaal uit. Ik heb Ashton best goed leren kennen, hij is erg goed in Wiskunde en is half Italiaans.
We hebben super veel huiswerk opgekregen waar ik geen flikker van snap. Ik zuchte even. Dit gaat echt en ramp worden. Ik MOET een voldoende staan deze periode anders blijf ik zitten.
" Ash? Wil je me misschien helpen met wiskunde?" zei ik met rode wangen. Zijn blauwe ogen keken mij verast aan. " Jaa tuurlijk! Wanneer en waar?" vroeg hij. Ik dacht even na, de jongens zouden hem geweldig vinden.
"Je kan wel bij mij..?" zei ik. Hij knikte. " vandaag?" vroeg hij. " uuhm Ja hoor, als jij kan"
" tuurlijk laat me even iets uit mijn kluisje pakken en dan kom ik" zei Ashton en liep naar zijkluisje.
Na een paar minuten kwam hij terug " Lets goo" zei hij en sloeg een arm op me heen. Niet blozen roos niet blozen... Mission failed
---
We stapte uit mijn auto en liepen naar de voordeur. " Oke voordat je naar binnen gaat moet ik even vertellen dat er 5 jongens in dit huis zijn waarvan een mijn beste vriend.. Sorry als ze raar doen" zei ik en deed de deur open.
"Ik ben thuis!!! En ik heb iemand meegenomen dus doe kleren aan!!" schreeuwde ik. Ashton gaf me een WTF look. Ik gaf hem een laatmaar blik en liep naar de woonkamer.
Ik hoorde voeten stompen op de trap. " IS ZE KNAP?!" "HOE HEET ZE" " LOUIS KIJK UIT KLOOTZAK!" "LIAM TREK NIET AAN ME SHIRT!"
Ik zuchte even en gaf een sorry blik aan Ashton die met een grin zat te kijken. Na 2 minuten schreeuwen stoormde ze de woonkamer in. Ze stopte allemaal toen ze Ashton zagen. ". Uuhm... Jongens dit is Ashton, Ashton dit zijn de 5 idioten waarmee ik nu een tijdje woon." zei ik.
Louis gaf een dramatische kreet. " Rosaaa je houd wel ons!!!" en gaf me een kus op m'n wang.
De jongens schudde zijn hand en gingen op de bank zitten. Niall keek Ashton aan alsof die iemand heeft vermoord. Ik gaf Niall een ' wat is er' blik maar hij schudde zijn hoofd en keek naar Ashton.
" zo.. Uuhm hoe kennen jij en Rosa elkaar?" vroeg Niall aan Ashton. " Ik ben nieuw bij haar in de klas en ze vond het huiswerk moeilijk dus ze vroeg om hulp" zei Ashton en glimlachte naar mij.
" ik wist niet dat jij moeite had met Wiskunde?" zei Niall tegen mij met een opgetrokken wenkbrauw. Ik rolde m'n ogen. " Misschien komt dat omdat wij elkaar al 2.5 jaar niet hadden gezien?" zei ik bot.
Niall kijk me beledigd aan. Hij schudde zijn hoofd en liep naar de keuken. " Nialllll ik bedoelde het niet zo" zei ik en liep achter hem aan naar de keuken. Ik zag hem staan bij het raam. Ik zuchte even en sloeg m'n armen om zijn dij.
" Het geeft niet Rosie" zei Niall en gaf me een kus op mijn wang. " ROSALINA! Zullen we
beginnen met Wiskunde?!' schreeuwde Ashton vanuit de huiskamer. " Jaaaa!! Ik kom eraan Ash!" schreeuwde ik terug.
" ik moet even aan mijn huiswerk ik spreek je straks Oke?' zei ik tegen Niall. Ik wou de kamer uitlopen toen niall aan mijn arm trok. " Vind je Ashton leuk?" vroeg Niall. Ik voelde mijn wange super rood worden. " Psshh leuk? Nee joh! Pshh haha weirdo" zei ik nerveus en probeerde weg te lopen uit zijn grip.
Niall legde zijn handen op mijn wangen en bracht zijn mond naar mijn oor. " leugenaar" fluisterde hij en liep weg.