Afpakken #13

258 7 1
                                    

* 1 week later*

Het ging al beter met mijn hoofd en niall was elke dag langsgekomen na de studio. Ik was al een week niet naar school gekomen dus ik had Ashton nog niet gesproken of gezien.

Bailey was gister avond even langsgekomen om bij te kletsen.

Vandaag mag mijn verband eraf. Waar ik super blij om ben want dit ding zit super irritant en erg modieus is het ook weer niet.

Ik wou net uit mijn bed stappen toen mijn mobiel afging.

" ASHTOONNN" schreeuwde ik door de telefoon.

" rosaaaa" zei hij terug.

" ik heb je gemist roos!"

" ja ik jou ook! Ben je al wakker?"

" Jaa echt net!"

" wil je misschien mee naar de dokter? Mijn verband en hechtingen gaat eruit"

" Jaa tuurlijk! Ik ben er over een uurtje oké?"

" is goed! Bye Ash"

Ik wachte even totdat hij gedag terug zei en hing op.

Ik ben al een week niet op school geweest dus ik heb wel een paar dingen gemist. Ik denk dat Ashton me wel bijpraat.

Ik douchte even snel en deed mijn styltang aan. Ik deed mijn make-up op en kamde mijn haren voordat ik mijn haar begon te stylen en was binnen een paar minuten klaar.

Ik deed skinnyjeans aan en een Obey shirt. Ik liep naar benden en keek op de klok. Over 5 minuten kwam Ashton al dus ik pakte mijn mobiel en tas.

Ik deed mijn supra's aan en precies toen ik klaar was ging de voordeur.

Ashton gaf me een knuffel.

" ik heb je gemist!" Zei hij toen hij me heen en weer schommelde in de knuffel.

"Ik jou ook!" zei ik terwijl ik los liet uit de knuffel.

Ik deed de deur van de auto open en stapte in.

" we hebben donderdag schoolfeest en ik heb je schoolfoto" zei hij en pakte een blad.

" dankje! Ik maak hem thuis wel open!"

We reden het plein van het ziekenhuis op en Ashton parkeerde zijn auto.

" blij dat het eraf gaat?" Vroeg hij toen we uit de auto waren.

" Jaa kan niet wachten!" zei ik en stapte het ziekenhuis in.

" waar is niall eigenlijk?"

" ik heb hem al sinds woensdag niet gesproken! Hij was met de jongens 2 dagen naar London om iets op te nemen? Hij is gisteravond terug gekomen dacht ik!"

We liepen naar de receptie en ik zei mijn gegevens.

" 1ste gang .4de deur rechts"

Ik zei nog bedankt en liep toen naar de kamer. Ik zag dokter Smith weer zitten en schude zijn hand.

" Ashton" zei Ashton en schude ook zijn hand.

Hij deed mijn verband af, het voelde zo fijn en luchtig.

" je bent goed genezen! Je mag de meeste dingen weer doen maar ik zou nog niet gaan hockeyen. Je moet ongeveer nog even 2 weken wachten en dan kan je het weer oppakken" zei Dr Smith.

" oké dankjewel!" zei ik.

Hij gaf me nog een beetje informatie van wat ik wel en niet mocht doen ,gelukkig mag ik wel naar het schoolfeest aanstaande donderdag. Ik moet wel rustig doen maar dat lukt wel.

We liepen weer terug naar de auto en reden weer naar huis.

" ik bel je nog wel oké?" Zei Ashton toen ik de auto uitstapte. Ik knikte en zei gedag.

Ik deed mijn voordeur op en deed mijn schoenen en jas uit. Ik liep maar de woonkamer en zag iedereen zitten , Niall Louis Liam Zayn Harry Eleanor Perrie Danielle en Bailey.

" Hei!!! Omygod wat doen jullie hier?!" Zei ik verast en gaf ze allemaal een knuffel.

" We zijn net terug van London en we miste je, en nu zijn we hier!" zei Louis.

" Aaw! Ik miste jullie ook!.. Kijk mijn verband is eraf!" zei ik blij en wees naar m'n hoofd.

" ja! Doet het nog pijn?' vroeg Perrie.

Ik schude mijn hoofd en ging naast Niall op de bank zitten. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en deed mijn ogen dicht.

Iedereen was druk bezig met tv toen Niall iets in mijn oor fluisterde

" Wil je vanavond iets doen?".

Voordat ik kon antwoorden ging mijn mobiel.

* vanaaf iets doen? <3 xx Ashton*

Ik zag niall over mijn hoofd meekijken.

" we kunnen ook iets met z'n 3en doen?" vroeg ik met hoop.

Niall rolde zijn ogen. " nee, hij is er altijd bij"

" dat is niet waar!" zei ik boos.

Ik zag dat Niall geïrriteerd werd. " Laatmaar! Ga maar met hem, ik heb je 2.5 jaar niet gezien en ik ga binnenkort hier weg en jij wilt zo nodig met hem afspreken!"

Ik trok hem mee de keuken in zodat niemand onze discussie hoorde.

" Waarom doe je opeens zo?! Jij nam ook opeens je 4 nieuwe beste vrienden mee! En zie je mij boos of jaloers worden? Ik respecteer toch ook jouw vrienden! Waarom kan je die van mij dan niet respecteren?!" zei ik nu boos.

" omdat hij je van me afpakt?! Snap je dat niet?!" zei hij boos.

" doe niet zo egoïstisch! Ik mag geen vrienden hebben op jou na?"

" Dat zeg ik niet! Ik wil alleen niet dat ze je me van me afpakken!" zei hij boos.

" God Niall! Sinds je hier bent gekomen is het enige wat we doen ruzie maken! Ik word er helemaal gek van! Was je maar niet gekomen, dan kon ik met iedereen omgaan!" zei ik.

De laatste zin was niet waar en ik had er gelijk spijt toen ik de pijn in z'n ogen zag.

~~~~~~~~~~

* Niall pov*

".... Was je maar niet gekomen, dan kon ik met iedereen omgaan!"

Wauw die doet pijn, ik voelde letterlijk een steek in mijn hart gewoon.

Ik schudde mijn hoofd, " wou je dat ik niet was gekomen? Dan ga ik wel weer naar huis! Ga dan ook niet zeiken dat we geen contact meer hebben!"

" Niall ik bedoelde het niet zo! Ik.." hoorde ik Rosalina zeggen.

" Nee houd je bek!" Ik gaf haar een duw en rende het huis uit.

Ik was kwaad, woedend.. Maar het ergste , ik was gebroken.

------------------------------

=D tijdje geleden maar ok .!

VOTE AND COMMENT PLZ BYEEE XO

Best Friends ( Niall Horan fanfic dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu