Money #10

265 7 0
                                    

De volgende ochtend zaten we aan het ontbijt.

Het was ongeveer 12 uur en iedereen was nu al een uurtje wakker.

" zo wat gaan jullie doen vandaag?" zei niall.

" uuhm ik moet huiswerk doen, heb morgen weer school" zei ik terwijl ik een broodje smeerde.

" vandaag voetbal training" zei Ashton.

Niall knikte zijn hoofd.

" ga je anders mee naar de stad vandaag? Ik moet vandaag iets halen en dan breng ik je wel thuis" vroeg niall aan mij.

" Ja is goed, kan ik gelijk voor een baantje zoeken" zei ik.

" je hebt al 2 banen!" Zei bailey.

Ik haalde mijn schouders op en at verder.

" Waarom heb je nog een baan nodig als je er al 2 hebt?" vroeg Danielle.

" ik moet een nieuwe telefoon en ik moet ook nog mijn school betalen" zei ik.

Ze maakte een 'oohh' geluid en stopte een stukje van een manderijn in haar mond.

" Ik haal wel een nieuwe telefoon voor je" zei Ashton.

Ik verslikte me bijna in mijn eten en ik hoorde Niall achter me hoesten.

" Aaaw super lief, maar nee dat hoeft niet" zei ik.

Ik zag Niall hem een boze blik geven en kreeg toen een grin op zijn gezicht.

" hoe ging de date met... Hoe heet ze ookalweer? Emma?" Vroeg Niall aan Ashton.

" Emily, en ja het was super leuk!" Zei hij blij.

Op een een of andere manier vond ik het niet eens erg dat hij een date had. Ik was zelfs blij voor hem. Misschien heb ik me in mijn gevoelens vergist.

Na een tijdje was iedereen wel klaar met eten en was het 13:00.

" Rosa, zullen we zo gaan dan?" Zei Niall.

Ik knikte en friste me op.

Nadat ik klaar was liep ik weer naar niall die al klaar stond.

" Lets goo"

----------------------------------

We liepen in de stad en vrij veel fans hadden al om foto's gevraagd van niall en soms ook van mij.

Ik ben best 'bekend' bij de directioners want ik ben niall beste vriend. Niet dat ik geen haat krijg maar de meeste vinden me wel leuk.

" Wat wou je eigenlijk gaan halen?" Vroeg ik.

Hij haalde zijn schouders op. " niets bijzonders eigenlijk. Ik wou gewoon even alleen met jou zijn."

Ik knikte. We liepen een stuk verder toen Niall opeens stopte voor een telefoon zaak.

" Zullen we hier in?" Vroeg hij.

" uh ja.. Heb je iets nodig?" vroeg ik.

Hij schudde zijn hoofd. " maar jij wel"

" ik moet eerst nog een baan vinden slimmerd" zei ik lachend.

Voordat ik nog iets kon zeggen trok hij me de winkel in.

Hij stopte bij de iPhone's, mijn ogen rolde er bijna uit toen ik de prijzen zag.

" uuh... Ik ga denk ik gewoon weer voor een BlackBerry" zei ik terwijl ik maar de Blackberry afdeling liep.

" neehee.. Niet weer zo'n mobiel" zei hij terwijl hij me weer terug trok.

" Ja hallo... Als ik een iPhone wil dan moet ik nog een baan nemen... Ik verdien kei weinig met de banen die ik nu heb" zei ik.

" Ik betaal er wel een voor je! Geld is geen probleem voor mij. Ik ben Niall Horan van One Direction" zei hij met een bekakte stem op het laatst.

Ik rolde mijn ogen. " Het boeit je vrij weinig wie je bent. Al ben je Obama of een zwerver van de straat ik laat je niet betalen" zei ik en trok hem uit de winkel.

" je doet zo moelijk!" Zei hij geïrriteerd.

Ik trok me er niks van aan en liep door.

We liepen nu al 2 uur in de stad rond en niemand had een baantje aan te bieden.

Ik plofte op een bankje. " pfff.. Ik neem wel gewoon een Blackberry"

Niall deed zijn mond open maar ik legde mijn hand erop. Ik schudde mijn hoofd.

Hij zuchte en ging naast me zitten op het bankje. " Wil je een ijsje?"

" Jaaaaa" zei ik blij.

Hij lachte even en pakte toen mijn hand. " kom!"

Awww hij is zo lief.... Wait Whut?

------------------------------------

Tadaaa sorry dat updaten zo lang duurt maar school is gewoon echt een HELL. Meer onvoldoendes dan voldoendes gekregen =/ dus ja ik probeer meer te schrijven volgende week omdat ik nog 3 SO's heb binnenkort dus ja Byee.

COMMENT+ VOTE THANKYOUU

Best Friends ( Niall Horan fanfic dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu