Ik liep door de gangen van mijn school naar de volgende les, gelukkig was het Mentor uur en hoefde ik dus niet zoveel te doen.
Ik was vet nerveus want na school ga ik met Niall naar mijn vader toe. Ik heb mijn vader al een tijd niet gezien en ik weet nu al dat het eindigd met een ruzie, zoals altijd.
Ik liep mijn lokaal binnen en ging naast Ashton en Bailey zitten.
" Hey"
" weet je al dat we een nieuwe leraar krijgen?!" Zei Bailey opeens.
Ik schudde mijn hoofd. " wat? Echt waar? Voor welk vak?"
" voor Frans, maar hij komt deze les met ons voor stellen" zei Ashton.
Ik zuchte en haalde mijn spullen uit mijn tas. Ik zag mijn Mentor binnen komen met een man van rond de 40.
" Dames en Heren! Luister allemaal even! Dit is jullie nieuwe docent voor Frans, Meneer Gaston"
Iedereen mompelde een ' Hallo'.
"Ik moet wat doen maar ik denk dat Meneer Gaston zich wel even aan jullie wilt voorstellen terwijl ik weg ben" zei mijn mentor.
" Maar natuurlijk mevrouw Jansen, gaat u maar uw gang" zei hij slijmend.
Ik rolde mijn ogen. Vast weer zo'n leraar die doet alsof hij aardig is maar van binnen een duivel is.
" Zoo... Neem jullie Frans boek maar voor je" zei hij toen meneer Jansen weg was.
Hij ging achter het bureau zitten en keek ons allemaal aan.
Ik stak mijn hand op. Hij knikte met zijn hoofd naar mij toe dat ik mocht praten.
" We hebben vandaag geen Frans meneer" zei ik.
Hij rolde zijn ogen. " Dat boeit mij niet.. Hoe heet jij?"
" Rosalina Gomez' " zei ik geïrriteerd.
" Een beetje beidehand vind je niet Gomez'?" Zei hij grinnikend.
" Wat vind u hier bijdehand aan.... Gaston?" zei ik boos.
Ik hoorde de hele klas " Oohhhh' joelen.
Zijn ogen werden groot en hij stond op.
" Ga er maar uit!" Zei hij boos en wees naar de deur.
" Dit is niet uw les! U heeft geen toestemming om mij eruit te stuuren!" Zei ik boos.
Ik voelde iemand mijn arm pakken en hoorde iemand iets fluisteren in mijn oor. " Roos doe rustig, we willen niet dat je weer in de problemen komt" zei Ashton.
Ik ontspande een beetje
" deze keer heb je mazzel jongedamen. Volgende keer ga je naar de directeur" zei meneer Gaston en hij ging weer zitten.
Volgende keer m'n kont.
De volgende 40 minuten gingen we ons huiswerk afmakend en toen mochten we , halleluja, naar huis.
Ik liep samen met Ashton en Bailey naar de fietsen stalling. Jup we zijn 19 jaar maar geen auto of scooter.
" Wat een rotzak is die Gaston zeg!" Zei ik terwijl ik op m'n fiets stapte.
" Ja inderdaad! Maar roos hou je in, straks moet je weer nablijven en ik ga niet op je wachten hoor!" Zei Bailey terwijl we naar huis fietsen.
Ik rolde mijn ogen. I don't give a fuck.
Na een tijdje moest Bailey rechts af en fietste Ashton en ik nog met zijn tweeën.
" Wil je alsjeblieft niks zeggen van dat Niall enzo tegen kinderen op school?" Vroeg ik zachtjes.
" mijn mond is dicht" zei hij. " ik weet trouwens al dat jullie daten" zei hij terwijl hij z'n wenkbrauwen plagerig optrok.
" Wat?! Hoe weet je dat?" Zei ik geschrokken.
" Duhh van Bailey" zei hij.
Ik zuchte. Godverdomme Bailey.
" Maar ik ben blij voor Jullie " zei hij met een glimlach.
Ik glimlachte terug en blooste.
Na een tijdje moest Ashton links af en reed ik door naar huis. Ik zette mijn fiets neer en liep naar binnen.
Toen ik binnen was zag ik iedereen, maar dan ook echt iedereen.
Mijn moeder, Niall, Zayn,Louis,Liam,Harry, Greg, Denise, Baby Theo, Bobby en Maura.
" Hele party hier" zei ik. Niall grinnikte en gaf me een kus op de mond. Iedereen wist nu dat we een relatie hadden en ze waren allemaal blij voor ons.
" Hoe was school babe?" Vroeg hij.
" Echt Geweelldiiggg" zei ik sarcastisch. Hij lachte en gaf me een kus op mijn voorhoofd.
" zullen we over een half uur naar je vader gaan?" Vroeg hij.
Oh shit... Ik was het eigenlijk helemaal vergeten na dat ene met Frans.
" u-uh ja is goed" zei ik nerveus.
Niall merkte het en nam me in zijn armen. " Hey niet nerveus zijn... Hij kan je niks aan doen. Ik ben er bij"
Ik glimlachte en gaf hem een knuffel.
We praate nog even met de rest en toen moesten we gaan.
Hier gaan we dan..
--------------------
WHOEOEOEOEOEE I'm back
VOTE AND COMMENT XX