* rosa pov*
" Nee houd je bek!!" schreeuwde hij en duwde me weg.
Hij rende het huis uit en ik verloor mijn evenwicht even.
Ik kon me nog net vast pakken aan het aanrecht dat achter me stond en rende achter hem aan.
Ik zag hem naar een parkje rennen met zijn muts over zijn hoofd en een zonnebril op zodat niemand hem kon herkennen.
" niall!! Wacht stop!" zie ik terwijl ik achter hem aan rende.
Na een tijdje stopte hij met rennen en draaide zich hij om. " Wat?!?! Ga je me nog meer vertellen over hoe je leven beter was zonder mij?!" Zei hij boos en buitenadem.
" Niall.. Je weet dat ik het niet zo bedoelde! I-ik snap alleen niet waarom je het zo erg vind als ik met Ashton ben?" vroeg ik.
Hij schude zijn hoofd en ging op een bankje zitten, ik liep langzaam maar hem toe en ging naast hem zitten.
" I-Ik weet het n-niet... Ik ben denk ik j-jaloers?" zei hij, niet zeker van zijn antwoord.
Het was een tijdje stil, en ik leunde naar achter op het bankje en keek naar de blauwe lucht.
" Mag ik iets proberen?" vroeg hij zachtjes.
Ik keek hem raar aan en knikte. " Uuhm denk t?"
Hij ging staan en stak zijn hand naar me uit. Ik pakte zijn hand en stond op van het bankje.
Hij keek me zenuwachtig aan en sloeg toen zijn lippen op de mijne. Ik voelde een raar gevoel van binnen, iets wat ik nooit had met een andere jongen.
Ik kuste hem terug me liet na een tijdje los. " W-Wauw.." Zei niall stotterend.
" Wauw" herhaalde ik hem.
" Ik wou dit proberen om te kijken of ik je nog steeds leuk vond" zei hij zachtjes.
" nog steeds?" vroeg ik.
" Ik vind je al sinds we 12 waren leuk maar toen ik je voor 2.5 jaar niet had gezien wist ik niet meer zeker of ik je nog steeds leuk vond" legde hij uit.
Ik voelde me wangen rood worden, ik ben ookal een tijd op Niall verliefd maar ik zei niks omdat het misschien onze vriendschap kosten.
".... En toen ik je net kuste.." Ging hij verder, " wist ik het zeker.... Ik vind je nog steeds leuk. Na 7 jaar voel ik nog steeds het zelfde"
" en ik weet dat jij mij niet leuk vind en.." Ik legde mijn lippen op die van hem voordat hij zijn zin kon afmaken.
" ik vind jou ook leuk"
" W-Wat! Echt? Waarom zei je dat niet eerder!" zei hij opgelucht.
Ik lachte even en rolde mijn ogen. " zelfde reden als van jou denk ik .. Ik was niet zeker of ik jou leuk vond en ik wou niet onze vriendschap verpeste want ik had niet verwacht dat jij het werderzijds voelde"
Hij knikte zijn hoofd. " uuhm ... Rosalina Gomez' wil je mijn vriendinnetje zijn?" vroeg hij gespannen.
Ik glimlachte even " natuurlijk!" zei ik blij en gaf hem een zoen. Hij sloeg zijn arme om mijn dijen en bracht me dichterbij.
Hij pakte mijn hand en we liepen weer richting huis. " mag ik je Bella noemen?" vroeg hij opeens heel random.
Ik lachte en keek hem raar aan.
" Bella betekent mooi in het Italiaans en het is van je 2de naam Arabella" legde hij uit.
Ik ' aaaww' de even en knikte.
We liepen mijn huis weer in en ging naar de woonkamer waar iedereen zat.
" Waar waren jullie we waren dood onge.." Eleanor stopte met praten toen ze onze handen zagen.
" omygod!! Zijn jullie eindelijk bijelkaar!?! Omygod" gilde ze blij uit.
Ik knikte mijn, nu roode, hoofd. Ik zag iedereen glimlachen en iedereen gaf ons een felicitatie knuffel.
" Wat gaan de fans ervan zeggen denk je?" vroeg ik na een tijdje.
" de enige die ze met Niall laten daten ben jij! Riall word hard geshipt! Ik zeg niet dat je nu geen haat krijgt maar ik denk dat de meeste het wel accepteren" zei Liam.
Ik knikte en zag dat niall zijn mobiel uit zijn zak pakte. Hij trok me naar hem toe en maakte een foto waar hij een kus op me wang gaf.
" eindelijk zijn we bijelkaar! Love you!! @Rosalina_G ( random Twitter naam) " tweete hij.
Ik glimlachte even en gaf hem een kus. Ik deed mijn Twitter open en zag dat Liam gelijk had, de meeste waren blij voor ons. Natuurlijk waren er ook haters maar dat hoort erbij toch?
Ik retweete Nialls tweet en antwoorden een paar fans.
Na een tijdje werd ik moe en viel in slaap in mijn beste vriends maar nu ook vriendjes armen.
---------------------------
Follow op Twitter @narry_lagoon! Ik heb een van account gemaakt omdat sommigen mensen helemaal gek werden dat ik zoveel over one direction tweete op mijn persoonlijke account =$
Super bedankt voor alles votes! =D ~ VOTE AND COMMENT