Jeg satt på terrassen med ett pledd over meg og mobilen i hånden. Solen var på veg til og gå ned og det var sånn halvt og halvt mørkt. Vi hadde utsikt mot vannet. Nå kjente jeg at det var digg og være meg for en gangs skyld. Jeg lagde meg en hestebruker på instagram i går så i dag skulle jeg poste det første bildet mitt.
"Hei, dette er ett bilde av meg og helfor ponnien min, Fjell-Topps Ronja. Jeg har lenge tenkt på og lage en hestebruker og i går lagde jeg det endelig. Så jeg heter Nora og elsker hester. Ronja som hun blir kalt til vanlig er en Sportsponni hoppe." Skrev jeg og postet det. Bare noen sekunder etter kom mamma ut på terassen. "På tide og legge seg" sa hun og gikk inn Igen. Jeg gikk inn og stelte meg før turen gikk opp på soverommet.
•
En varm følelse traff meg i ansiktet og jeg åpnet øynene. Det var så klart sola som skinte gjennom vinduet. Jeg satte meg opp i senga. Mamma og pappa er på jobb i dag så hva skal jeg gjøre. Jeg reiste meg og gikk bort til klesskapet og hentet ut en dongeri bukse og en blonde topp. Det var jo sommer og sikkert utrolig varmt. Jeg bestemte meg for og ta shorts i stedet. Jeg tok på litt sminke og børstet håret før jeg satt det opp i en høy hestehale.Jeg spiste litt frokost og satte meg på datan. Jeg søkte på "Netflix" og logget inn. Jeg skulle se på Teen Wolf.
Ca en halv time etter fikk jeg melding av Iben, bestevenninna mi.
Iben: hei sweetie, du gjør?
Meg: hjemme alene, Dd?
Iben: vurderer og dra til stallen blir du med?
Meg: det går ingen buss i dag og mamma og pappa er borte.
Iben: vi hentet deg.
Meg: Ok, bade med hestene?
Iben: Ok:-)Jeg tok på bikini under shortsen og toppen og tok på noen joggesko så gikk jeg ut på trappa for og vente.
Etter en liten stund kom de og plukket meg opp. "Hei Nora! Alt bra?" Spurte den hyggelige moren til Iben. "Ja alt bra ja" svarte jeg.
Moren til Iben svinge inn på stallen og vi hoppet ut. "Barbak?" Spurte jeg og gliste stort. "Så klart!" Svarte hun.
Vi tok på hodelagene inne i Hagen og hev oss på hestene i bikini. Vi galopperte gjennom skogen og havnet ved siden av vår hemmelige lille plass. Ett vann der vi pleier og bade med hestene.❤️
YOU ARE READING
2. Galopp Steg I Solnedgangen
RandomAdvarsel: må lese første bok før denne❤️ • Nora og hennes tre nye bestevenninner kommer godt overens og liker og ri sammen om kveldene. Det er sommer og ingen skole. Nora og helfor ponnien hennes Ronja får ett sterkere og sterkere forhold og snart v...