3-Czego się nie robi dla przyjaciół?

576 26 4
                                    


*Marinette*

Nie mogłam spać przez to co się stało z Chat'em.Miałam milion pytań w głowie:

-Jak teraz będzie wyglądać walka?

-Co będzie jak ktoś się o tym dowie?

-Czy Władca Ciem to wykorzysta?

Miałam mętlik w głowie.Ale z tych wszystkich pytań,wyróżniało się jedno,najważniejsze pytanie:

-Czy Chat stał się moją drugą miłością?

Z tym pytaniem męczyłam się pół godziny,a i tak nic.Zwykła pustka.

Zanim się obejrzałam,była 7:40.

-Spóźnię się na lekcje! Tikki szybko wskakuj do torebki.

Gdy tylko moje kwami się schowało,ja wybiegłam do szkoły.

*Adrien*

Gdy wróciłem do domu po odwiedzinach u Marinette,nie przestawałem myśleć o tym co się stało.Wkońcu odpuściłem,Mari to tylko moja przyjaciółka,nie łączy nas nic więcej nie łączy.

*7:55*

Gdy wchodziłem po schodach do szkoły,zauważyłem jak Marinette rozmawiała z Alyą.Przeszłem koło nich,ale nie mogłem odciągnąć wzroku od Mari.

Lekcje mijały sprawnie,mimo tego co się wczoraj stało.Starałem jakoś specialnie nie zwracać na siebię uwagi Marinette.

Było już po 9 lekcji.Normalnie mieliśmy 8,ale Kim zrobił żart nauczycielce i nie chciał się przyznać,więc cała klasa musiała zostać dodatkową godzine.

*Marinette*

Myślałam że dzień będzie spokojny,ale oczywiście ,,Pani pięknota'' musiała wszystko zniszczyć.Ale w pewnym sęsie to była moja wina bo się wywaliłam.

-Marinette,czy istnieje dzień w którym się nie wywrócisz przybłędo?

Adrien to słyszał,zrobiło mi się głupio na całego.Wyglądałam jak burak.Już otworzyłam usta by coś jej powiedzieć,ale usłyszałam głos Adriena.

-Serio odzywasz się tak do przyszłej Pani Agreste?

Zaczęłam wymachiwać rękami na prawo i lewo z zaskoczeniem. 

Puścił mi oczko,dopiero wtedy zrozumiałam oco mu chodziło

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Puścił mi oczko,dopiero wtedy zrozumiałam oco mu chodziło.Odwzajemniłam gest i wstałam.

-Czekaj,CO?! Adrien co ty mówisz? I czemu nazywasz tą niezdare przyszłą Panią Agreste?

-Nie wiem czy twój móżdżek to zrozumiał,Ale jesteśmy parą chlebaku.

*Zrobiłam się troszkę czerwona po czym zeszłam po schodkach w klasie do Adriena który kłócił się z Chloe.*

Miraculum Biedronka i Czarny kot:ZmianaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz