2. BÖLÜM

109 12 2
                                    

Multide; Selim var.(sergio carvajal)

Burası çok karanlıktı .Sonra bir sokak lambası yandı.Altında bir genç .Öylece beni izliyordu ama onun yüzünü göremiyordum. "Burası neresi? Bana yardımcı olur musun?"dedim. Ama hiç tepki vermedi , hâlâ beni izliyordu .Ayaklarım yavaşca ona doğru gitmeye başladı, bende duymaya çalıştım.

"...Özelsin , seni seviyorum , senin kutsal bir görevin var , sen özelsin , seni seviyorum ..."diyordu. Sürekli aynı şeyleri söylüyordu .

Sonra buraya daha once geldiğimi hatırladım .Daha öncede bu sokaktaydım o da burdaydı, aynı şeyleri söylüyordu. Bi anda bunun bir rüya olduğunu düşündüm ve bununla birlikte rüyadan arınmam da bir oldu.

O rüya 1 haftadır peşimdeydi , her gece aynısını görüyordum. Yani doğum günümden beri 17 yaşımın tahmin edemeyecegim kadar güzel olucanı düşünmüştüm , ama hiçde harika olmamıştı kötü değildi ama sanki dünya tersine dönmüştü ve kendimi farklı hissediyordum. Sonra sınıfın kapısı çaldı ve bütün düşünceletim uçtu. Müdür ve yanında 5 kişi ' yeni öğrenciler'gerçekten ülkünün dediği çıkmıştı. Sınıftan 5 kişi ayrılmıştı .

"...Bu konuda üzgünüz , arkadaşlarınız okul değiştirdi fakat yerlerine yenileri geldi .İşe iyi yanından bakın ve hemen kaynaşın iyi dersler hocam ." dedi ve çıktı müdür

"Evet çocuklar hadi kendinizi tanıtın, adınız nedir ve nereden geldiniz? " öğretmenimizn bu sözüyle yenilerin hepsi ona baktı. Kumral ve kehriban rengi gözleriyle adeta beni aldı götürdü benden .Sonra konuşmaya başladı.

"Adım Selim , biz londra'dan geliyoruz . Ve bunlarda Gökhan , Cem , Emre ve Eylül ." dedi sesi çok derindi .Siyahlar içinde duruyordu , selimin kaslı vücudu o dar bluzle gözler önündeydi.

"Şey ,Emre ve Eylül siz kardeş misiniz?"

"Biz ikiziz " dedi ikisi aynı anda senkronize bir şekilde.

Peki istediğiniz gibi boş yerlere geçin " dedi hoca .Sınıftan giden 5 kişinin yerleri boştu ikizler orta en arkaya 'yan sırama' geçti, gökhan ve cem önüme selimde yanıma oturdu. Harika bu çocuk yanımadayken ben nasıl ders dinliyecektim. Oturur oturmaz kokusu beni sardı. Odunsu ama tatlı çok erkeksi bir kokusu vardı. Beni adeta sarhoş etti . Ona kaçamak bir bakış atıyordum ki bakışlarımı yakaladı. Beni etkisi altına aldı . Ne kadar sure öylece bakıştık bilmiyorum zil çalınca kendime geldim .Öğle molası olduğu için ülkü ve duru hemen yanımda bitti. Çantamdan paramı ve telefonumu alırken selim kalktı , gideken bana son bir bakış attı ve göz kırptı. Yanaklarımın yandığını hissettim .5' ide çıktı ve gitti ' tabiki gidecekler öğle molası ' dedi içimden benim tarafımı tutmayan bir ses .

"Meteor seni yaktı " dedi ülkü.

"Ne?... hayır saçmalama "dedim.

"Bizi yeme tatlım . Sen farklı yanakların farklı söylüyor ."dedi duru .

"Hayır yalan söylemiyorum . Ne yani ilk görüşte aşk mı bekliyorsunuz? Yalan onlar ilk görüşte aşk yoktur , hatta ilk görüşü bırak aşk diye bir şey bile yoktur . Varsa ben tanımıyorum 17 senedir hiç uğramadı da ."ben niye böyle sinirlenmiştim ki bunları her gün söylerlerdi bende güler geçerdim .

"Tamam tatlım , sakin anladık sen yatağın ters tarafından kalkmışsın bugün" dedi ülkü .

"Hadi yemeğe geçelim çok acıktım." Dedi duru

Bense sadece "Peki " dedmekle yetindim.

Öğle Yemeğini hep takıldığımız yerde yedik. Onu hiç görmedim öğle molasında , ama hep onu ve kehriban rengi gözlrini düşündüm . Kendimi çözmekte sorun yaşıyordum , daha önce kimseyi bu kadar düşünmemiştim , kimse beni bu kadar derinden sarsmamıştı .İşin garip yani ben onu sanki yıllar tanıyor gibiydim ama çıkaramadım , sesi de tanıdık gibiydi ama bulamadım. Yemekteyken bizimkilerin tek konusu Gökhan'dı çok yakışıklıymış , kaslıymış falan umrumda değildi konuşmalarına hiç katılamadım, aklım hep Selimdeydi .Gökhan benim için diğerlerinden farksızdı ama Selim o çok farklıydı. Sınıfa çıktığımızda henüz gelmemişlerdi. Bende kitap okumaya başladım bi yandan da şarkı dinlemeye başladım .Tam kitaba kapılmıştım ki sessizce yanıma oturdu. Kendimi tutmaya çalıştım ama başaramadım , ona baktım .Tabiki yakaladı , sonra kulaklıklarımı çıkardı ve ;

GECE'NİN ÇOCUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin