Autor Pov:
...că era doar Adina.
- Ai înnebunit?
- Eu am înebunit? Întreabă Adina și închide TV-ul.
- Da, de ce ne sperii așa? Zice Die și începe să strângă popcornul de pe jos.
- Ia ghiciți cine ma sunat chiar acum?Fetele după câteva priviri ciudate între ele răspund:
- Ai vorbit cu Chris. Și?
- Exact iar el mi-a spus că se plictisește și mi-a propus să venim pe la ei să jucăm niște jocuri ceva...
- Ăm, nuștiu. Spune Maria și începe să se scarpine după ceafă.
- Nici eu Adina. Zice și Amy.
- O haideți fetelor vor fi și Davis cu Elton.
- Atunci venim! Au spun la unison blonda și roșcata iar Adina doar a chicotit și și-a mutat privirea spre sora ei.
- Bine atunci am hotărât, mergem. Peste 20 de minute să fiți gata.
- Hei dar pe mine nu mă întreabă nimeni dacă vreau eu să merg sau nu? Întreabă Die ridicânduse în picioare cu castronul de popcorn.
- Prea târziu. Așa că aruncă ăsta la gunoi și pregăteștete. Îi zice Adina brunetei ce nu mai poate spune nimic.Este ora 18:43 iar cu toții în momentul dat joacă adevăr sau provocare. Sau cam plictisit ca în joaca UNO să câștige numai Maria cu Adina așa că au hotărât să joace mai departe adevăr sau provocare. Toți se joacă aproximativ cincisprezece minute iar Die a trebuit să îmbrace maioul lui Alex ce îi era ca o rochie cam scurtă-provocarea Mariei. Die cu o privire ucigătoare către prietena ei și cu o față gen: ,, Lasă că îți arăt eu ție'' ia îndeplinit provocarea Mariei cu gândul să se răzbune. Alex fiind la bustul gol a avut o provocare din partea ,,milostivului'' a lui frate să verse o găleată cu gheață peste el. Și chiar a făcut-o. Erau încă multe provocări nemiloase dar și întrebări stupide și prostești. Pe parcurs cu toții sau distrat și sau împrietenit mai bine cu Davis și Elton.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Și iată începutul unei noi zile. Ca de obicei Die împreună cu prietenii ei și-au luat dejunul iar apoi a lecturat puțin, finisând cartea. ,,Se pare că am nevoie de o nouă carte''. Gândi ea și neavând ce face hotărî să se plimbe puțin cu Maria și Amy. Sau îndreptat spre terenul de joaca unde iau găsit pe băieți jucând baschet. Acolo erau Alex, Davis, Tony și Elton. Alex cum a ochito pe Die a zis:- Bieți de aici fără mine.
Spuse și încă privind-o pe brunetă, stând din spate nimeri la coș. Apoi fugi spre fete. Însă nu reuși nici măcar să le salute deoarece auzise din megafoanele ce erau instalate prin toată tabăra ca toți să se prezinte lângă clădirea principală. Vorbise directorul deci era ceva important. După ce mulțimea de copii sau făcut prezenți, directorul le spuse o năutate ce îi bucură pe fiecare. Pe la orele trei, toți se vor murdări cu praf colorat iar apoi vor lua câteva sticle și la fel în felul ăsta se vor curăța. Se vor arunca unul pe altul și va fi și muzică. Toți au început să aplaude și să chiuie.
- Ei bine se pare că ne vom distra pe cinste azi. Spuse Alex cu o privire jucăușă pusă pe șotii.
- Se pare că da. Spuse simplu și Die.Amy cu Maria nu erau prin apropiere așa că Die neavând ce face dori sa se retragă însă Alex o observă.
- Hei unde pleci?
- Ăm...trebuie să le caut pe fete.
- Bine însă să știi că totuși azi nu scapi de mine.Die doar zâmbi și se îndreptă spre cabana sa. În drum la întâlnit pe Tony ce ia blocat calea.
- Die! Cum o mai duci?
- Tony nu am timp de tine. Spuse ea și dori să treacă însă șatenul nu-i permitea.
- Adică de mine nu ai timp da de boul ăla ai da?
- Ce te interesează pe tine? Tony, ar trebui să mă lași în pace, fiindcă m-am săturat până peste cap de tine și cu mine nu-ți va merge. Gaseșteți o păpușă naivă ca de pildă-Lissy.
- Și dacă eu te vreau pe tine. Spune el și o lipește de cel mai apropiat copac. În momentul dat încearcă să o sărute dar bruneta îl împinge cu toată forța și-i dă băiatului o palmă de toată frumusețea. Apoi fuge.
- Vei regreta asta! Îl aude țipând dar nu se oprește din alergat până nu se împiedică și cade. Se pare că Lissy ia pus-o.- Vai, vai, vai. Die, o ce căzătură. Ești bine? Spune ea badjocoritor și cu glasul ei pițigăiat. Clonele ei încă chicotesc de la căzătura brunetei iar Die se ridică și își privește dușmanul în ochi cu nervozitate.
,, Super am scăpat de unul, altul vine, cum să nu'' gândi ea.
- Ascultă piticanie, ai ceva ce îmi aparține și ar fi mai bine pentru tine dacă teai ține departe de el. Îi spune Lissy lui Die făcând câțiva pași în față.
- El?! Care el? Întrebă neânțelegând Die.
- O serios, nu fă pe proasta deși iești. Te-am prevenit. Spuse Lissy și plecă iar Die era săi spună câteva cuvinte înapoi dacă nu ar fi telefonul ei.Avea un mesaj de la Alex:
Hei Die. Ma plictisesc așa ca peste 10 min. Sunt la tine. Ne vedem.😉Brunetei noastre îi apăru un mic zâmbet pe față și repede intră în cabană. Nici nu atrase atenția la Adina și Chris ce se sărutau în living.
- Nu mă uit, nu mă uit. Spuse ea simplu și intră în camera sa. Își aranjase patul și puse câteva haine în dulap deoarece erau împrăștiate. Auzise un bocănit la ușă iar după un simplu ,intră' venind de la Die, Alex intrase cu o chitară în mînă.
- Înca o data salutări. Zise băiatul având chitara sa în mână.
- Salut Alex.
- Ce făceai?
- Nimic. Spuse simplu bruneta așezată pe pat și-și dădu o șuviță de păr după ureche. ...Deci tu crezi că chiar mă vei putea învăța să cânt la asta?
- De ce nu? Hai că ceva te voi putea învăța totuși.
- Ăm bine? Spuse ea nesigură.
- Deci vom ....~~~~~~~~~~~~
Este ora 14:36 iar Die, Maria, Davis și alții încă sunt la cantină discutând și râzând. Alex cu Die le povestesc celorlalți cum a fost ora lor de muzică. Numai amintindu-și ambii aveau zâmbete pe față.- Ok, e aproape trei. Trebuie să ne schimbăm în ceva mai simplu, să fim gata pentru ,,război''. Spuse Adina și toți au început a râde.
- Bine, atunci ne întâlnim în zece minute Ok?
- Da Davis, hai du-te odată.~~~~~~~~~~~~~
Peste 20 de minute distracția sa început și participau în ea toată tabăra, chiar și directorul taberei. Fiecare avea câteva pungi cu praf colorat ce se împroșcau iar nu departe erau așezate frumos grămada sticlele cu apă. Era și o muzică grozavă ce îți ridica dispoziția la maxim. Hainele fetelor semănau cu curcubeu chiar și părul, la fel situația era și la băieți.- Maria ai grijă! O atenționă Adina însă prea târziu, ea era deja împroșcată cu praf de către Elton.
- Elton fugi.Toți au început să râdă și în momentul ăla au împroșcato și pe Die. Ea știa cine era și la împroșcat cu praf verde și pe Alex la rândul ei. Tot așa sau împroșcat până sau apucat de apă.
- E rece Chris? Întrebă Adina de Chris însă el cu un zâmbet ștrengar îi spuse:
- Vrei să încerci?
- O nu, Chris... Însă era prea târziu deoarece el deja a stropito iar apa era caldă.Așa sa întâmplat și cu Die, pe Alex ea stropindul. Însă Alex nu sa lăsat și a luat și el o sticlă cu apă și a început goana după brunetă. Toată tabăra era plină de râsete și de voie bună iar asta era minunat.
Hei nu vă supărați vă rog. Pur și simplu nu am avut timp să fac capitolul dar Iată-l acum. Deci după idee in Weekend ar trebui încă unul să-l postez dar nu-l voi face deoarece merg în excursie cu clasa. Îmi pare rău sper să înțelegeți. Ei bine pur și simplu nu pot să nu mă laud. Săptămînă trecută duminica am fost in Ungheni și am cîștigat premiul mare într-un concurs de teatru. Din toată Republica Moldova doar nouă colective erau iar noi uam bătut pe toți. Aaaa nu mai pot de bucurie de acea am hotărît să împart bucuria asta și cu voi dragii mei. Încă odată sorry dar nu-i bai revin eu cît de curînd promit.
CITEȘTI
viața unei adolescente
AventuraCe sunt prietenii sau cine? SUNT suportul pe care te poți baza oricând, sunt o secundă feerica ce se transformă in zile apoi în ani. O înșelăciune, o fiara ce e gata să răsfrângă pentru propriul beneficiu sau o iluzie optimă făcută de un magician i...