Die Pov:
Mă trezesc dimineața și îmi dau seama că sunt în camera fetelor, în patul Mariei ce era plin de popcorn. Mă ridic, mă întind și îmi masez umărul. Se pare că n-am dormit prea bine, văd în ceață așa că îmi scutur capul și îmi frec ochii cu mâna. Era de așteptat situația sta având în vedere că ne-am culcat pe la unu sau două de noapte.Camera este un dezastru, plină de floricele și diferite hârtii. Amy moțăie ceva prin somn iar Maria doarme buștean. Cu pași mici mă îndrept spre camera mea și a Adinei. Intru și îmi zăresc sora dormind și ea iar eu mă întind pe patul meu nu înainte de a-mi lua telefonul de pe masă. Vad că e 06:11 minute și consider că mai pot dormi încă două ore având în vedere că dejunul e la nouă. Mă învelesc cu cuvertura moale iar ochii singuri se închid.
~~~~~~~~~~~~~
Când mă trezesc îmi văd sora pieptănânduse așezată pe un scaun în fața oglinzii.- Bună dimineața! Îmi zice ea politicoasă dar eu doar îmi iau telefonul de pe noptieră și observ că e 08:20.
~~~~~~~~~~~
După 20 de minute, mă întorc din baie îmbrăcată într-un tricou roșu deschis cu incripția ,, WOW !'' pe el și niște pantaloni scurți ce arătau foarte tare pe mine. Dușul mi-a prins bine în așa fel în cât nu mă mai simt chiar atât de obosită și cred că după o cafea mă voi simți perfect.Sunt în cantină și după o omletă cu șuncă beau o cafea tare ce mă face să scap de oboseala pe care o aveam. Maria cu Amy se pare că nu sunt chiar așa afectate de orele nedormite dar la mine e altfel. Dacă dorm mai puțin de șapte, opt ore e prăpăd cu mine. Obosesc foarte repede deaceia cafeau e cel mai bun prieten cu mine în așa situații ajutândumă foarte mult.
Toți sunt implicați în discuții în timp ce încă mai mănâncă dar la un moment neașteptat telefonul iubitului meu începe să sune iar el văzând apelantul se încruntă subtil și iese din cantină scuzânduse. Chiar dacă nu-l pot auzi îl pot vedea prin fereastră și observ cum dă din mâini și probabil strigă în momentul dat deoarece fața lui indică nervozitate. Las cana cu cafeau neterminată pe masă și mă concentrez pe băiat și pot să pariez că vorbește în rusă. Se pare că prietenii mei nu sunt interesați de telefonul lui Alex, doar fratele lui vorbește cu sora mea dar îl pot observa cum aruncă câte o privire și spre Alex.
Într-un final ei sunt primii care se retrag de la masă urmați apoi și de Elton ce părea foarte grăbit de parcă pierde trenul iar apoi și Davis plecă împreună cu Maria și Amy cu gândul să joace volei. M-au invitat și pe mine dar am refuzat cu gândul de a vorbi cu iubitul meu despre telefoanele astea ce îl stresau mai mereu. Dar mai întâi cu Chris, poate el știe ceva totuși.
Eram pierdută în gânduri și nici nu am observat când Alex dispăruse din raza mea vizuală. Am ieșit afara dar nu era, ei bine voi vorbi eu cu el mai târziu atunci. Acum mă îndrept spre cabană, unde e răcoare deoarece soarele se face tot mai puternic cu razele lui ucigător de calde.
Intru și dau de Chris ce schimbă plictisit canalele la TV.- Adina unde e? De ce stai singur?
- Vine imediat. A plecat să-și pună telefonul la încărcat. Spuse el căscând neluânduși privirea din televizor.
- Ăm, că tot ești aici... Ai putea să-mi spui ceva? Încercam eu să aflu dacă știe el de telefoanele fratelui său.
- Ce? Întrebă el iar eu între timp m-am așezat pe canapea păstrând o distanță rezonabilă.
- Știi, în ultima vreme Alex primește telefoane ciudate și pare foarte îngrijorat și stresat. Am observat că vorbește doar în limba rusă, știi ceva despre asta?
- Despre ce? Aa, păi limba rusă o știu un pic cei drept. Se prefăcea el că nu înțelege întrebarea adresată de mine și lăsă pe un canal de muzică.
- Chris... Știi la ce mă refer. Insist eu totuși.
- Die, credemă că aș vrea să știu și eu acest lucru dar de câte ori am întrebat el ocolea subiectul sau se prefăcea ca nu aude. Poate ți-e îți va spune, vorbește cu el, află care e situația. Mă încuarjă și se uita la mine de data aceasta. Iar apoi sămi spui mie. Zise el și rânji iar eu imediat lam lovit jucăuș peste braț. Îmi momentul ăla apăru și Adina iar eu m-am retras în camera mea.
Sunt întinsă în patul meu și mă uit în pod. Sunt plictisită, nuștiu ce să fac și mă gândesc într-una la Alex. Într-un sfârșit ieau decizia să vorbesc cu el așa că mă ridic din pat, îmi pun telefonul în buzunar, îmi pun și ochelarii de soare pe ochi și cu o privire în oglindă mă îndrept spre ușă. În drum spre cabana iubitului meu o zăresc pe Lissy cum stă devorbă cu clonele ei lângă un copac. Se pare că strigă la bietele fete ce au capul în jos și tremură de frică. Dar cum mă observă pe mine își aranjează părul și le spune ceva fetelor iar ele pleacă iar apoi se îndreaptă spre mine chiar dacă eu măresc pasul.- Waaaa, da pe cine întâlnesc? E Chiar Die Parker în persoană. Spuse ea ironic iar eu dintr-o dată mă opresc.
- Cum îți e glezna Lissy? Întreb eu uitândumă la picioarele ei să văd care e piciorul rănit dar se pare că este perfect sănătoasă.
- Bine, mulțumesc. Cum vezi mi-a trecut.
- Dejaa? Întreb eu încrucișândumi brațele la piept.
- Păi iubitul tău ma ajutat foarte mult.
- Aa deci recunoști. E IUBITUL MEU! Zic eu accentuând ultima frază.
- Pai ce pot să zic... Zice ea zâmbitoare...Până când. Spunea ea de data acesta aspru.
- Of, Lissy n-ai idee cât m-am săturat de tine și de derbedeul ăla de Toni. Zic eu și vreau să plec dar după câțiva pași făcuți mă întorc și îi mai zic:
- Știi ce?...Dacă poți săi captezi atenția iubitului meu, poți să-l păstrezi. Nam nevoie de o așa persoană în viața mea. Vreau un băiat care să-mi dea atenție doar mie, nu altor fete. Nu vreau un băiat care să fie luat cu ușurință de lângă mine. Și chiar dacă îl vei putea lua de lângă mine, ceea ce mă îndoiesc nu-l vei...Dar nu mi-am putut continua gândul deoarece simt o lovitură puternică la cap și când m-am întors am văzut o minge jos și pe Tony cu câțiva băieți fugind spre mine. Dar îi vedeam neclar, totul era în ceață și dintr-o dată...mi sa rupt firul.
Pamapampaaaam. Puțin suspans. Ce credeți că se va întîmplă cu Die ??? 🤔😮😲😵😂
Astept comentarii...
Pupici😘
CITEȘTI
viața unei adolescente
AventuraCe sunt prietenii sau cine? SUNT suportul pe care te poți baza oricând, sunt o secundă feerica ce se transformă in zile apoi în ani. O înșelăciune, o fiara ce e gata să răsfrângă pentru propriul beneficiu sau o iluzie optimă făcută de un magician i...