Die Pov:
Dorm liniștită în patul meu moale și confortabil până în momentul în care aud cum cineva mă strigă în șoaptă. Îmi deschid ochii leneș și fac ochi mari când îl zăresc pe iubitul meu stând în genunchi lângă patul meu și privindu-mă cu un zâmbet de nedescris. Vreau să spun ceva dar imediat îmi pune mâna la gură și îmi face semn spre patul surorii mele unde o văd dormind pe burtă și îndată îmi apare un zâmbet pe buze. Mă ridic în fund iar el își pune degetul arătător spre buze semn să vorbim în șoaptă.- Ce doamne cauți aici la o oră ca asta? Zic eu în șoaptă și îmi iau deșteptător-ul de pe noptieră și-i arăt ora 03:12 de noapte la care și eu m-am mirat.
- Am o surpriză pentru tine. Spune el deloc uimit de oră, având același zâmbet fermecător pe buze.
- La ora asta?
- Da. Acum îmbracăte, te aștept afară. Îmi ordonă el și făcând câțiva pași către ușă se întoarce și îmi mai spune:
- Oo, și ai grijă să nu trezești pe nimeni.Eu îmi dau ochii peste cap și cu un căscat mă îndrept spre șifonier de unde îmi iau un hanorac roz deoarece sunt sigură că la vremea asta e cam răcoare pe afară și niște blugi simpli. Îmi iau hainele și mă îndrept cu pași mici spre baie să mă schimb.
~~~~~~~~~~~~
- Credeam că va dura mai mult. Spune Alex și mă ia de mână.
- O terog, nu e de parcă mi-am luat hainele pe întuneric. Dar stai așa, chiar așa și a fost. Spun eu arțăgoasă. Acum pot să întreb de ce mai trezit la ora trei de noapte?
- Vei vedea. Spune el și mă conduce spre locul nostru.Câteva minute pe drum și suntem în locul destinat unde eu rămân fără cuvinte când îl văd. Locul meu cu Alex-locul nostru este defapt lângă un mare copac ce se află în spatele taberei. Este înconjurat de multă verdeață și multe tufișuri.
Deci cum am spus rămân fără cuvinte când îl văd deoarece Alex mi-a făcut o surpriză grozavă. Pe iarbă era așezată o pătură iar pe ea un coș, cred că cu niște merinde, un laptop și un felinar. De fapt împrejur erau mai multe felinare. Totul era încântător.
Sunt sigură că mă holbez la priveliște cam mult timp deoarece aud un chicot din spate și imediat mijlocul îmi este înconjurat de două brațe puternice și mai primesc și un sărut pe obraz.- Îți place? Îmi zice el încă fiind lipit de mine.
- Mă întrebi de loc sau de îmbrățișare?Apoi amândoi chicotim scurt și mergem spre pătură unde ne așezăm iar Alex scoate din coș...înghețată!!!
- Înghețată!!! Chițăi eu de fericire ca un copil mic iar el cu un râs mi-o dă și mai scoate una pentru el. Cum de ți-a venit în minte să iei aici, acum înghețată cu tine? Îl întreb și îmi savurez înghețata cu căpșune.
- Păi mi-a șoptit o păsărică că ți-e îți place înghețata și ai putea-o savura chiar și iarna, chiar și prin ploaie.
- Este adevărat ce ți-a șoptit păsărica. Zic eu cu zâmbetul pe buze mâncândumi înghețata.
- Deci mai întâi m-am gândit că ne vom uita la stele dar pentru orice eventualitate mi-am luat și laptopul să privim un film.
-Totul e minunat. Mulțumesc. Spun eu și îl iau de mână. Până acum nimeni nu a făcut ceva asemănător pentru mine. ... O uite o stea căzătoare! Exclam eu și arăt cu degetul spre cer.
- Spune-ți o dorință. Mă îndeamnă el.
- Împreună. Spun eu, ținându-l strâns de mînă.Câteva minute mai târziu ne terminăm înghețatele iar Alex stinge felinarele deoarece i-am spus că aș prefera să mă uit la stele decât să privesc un film. Așa că mă pun turcește și privim amândoi cerul împodobit cu frumoasele stele.
Eu încă sunt fascinată de cer așa că nu observ cum Alex își ia chitara dar de cum începe să cânte mă uit la el cu un zâmbet și privind cerul și ascultând cântecul iubitului meu, simt că parcă aș fi într-o poveste.- Hei, încearcă și tu. Aratămi ce te-am învățat.
- Cu plăcere. Zic eu și iau chitara îndrăzneață.Încep să cânt cu voce iar el rămâne plăcut uimit și nu-și poate lua ochii de la mine.
~~~~~~~~~~~
- Cam așa. Spun eu și las instrumentul muzical deoparte.
- Cânți foarte bine.
- Ce pot să spun. Am avut un profesor foarte bun. Zic și eu apoi ne sărutăm scurt.Mai mâncăm ceva fructe din coș și discutând despre tot felul de nimicuri nici nu observăm cum răsare soarele pe cer, semn că ar trebui să plecăm înapoi în tabără să mai dormim măcar câteva ore. După ce am strâns totul ne îndreptăm spre tabără cei drept un pic cam obosiți.
Acum sunt în patul meu cu gândul de a dormi puțin. Nici nu m-am obosit să-mi mai pun iarăși pijamalele. Sunt prea obosită deși mi-am petrecut noaptea minunat.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Trezirea Die sau vom rata micul dejun. Deja am întârziat!Îmi deschid ochii pe rând și îmi văd sora cum se piaptănă în grabă și îmi face semn să mă trezesc dar eu nu o bag în seamă și îmi continui somnul fără săi spun vreun cuvânt.
- Die, trezirea! Amy cu Maria sunt deja acolo. Ce ai? N-ai dormit noaptea?
- Adina nu îmi este foame, vreau să dorm. Îi zic eu surorii mele întinsă pe pat cu ochii închiși.
- Cum dorești. Eu am plecat.Spune ea și aud ușa iar eu îmi continui somnul.
~~~~~~~~~~~~~~
Mă trezesc pe la ora 10:10 minute și observ că camera, corectez cabana e goală. Nici Amy nici Maria și nici Adina. Oare pe unde sunt? Ah pe afară cred.
Mă ridic din pat și decid să fac un duș. Îmi iau din șifonier o rochiță colorată destul de drăguță, două prosoape pufoase și am plecat.~~~~~~~~~~~~~~
Ah, acum mă simt mai fresh ca niciodată, îmi pun feionul înapoi în dulăpior și îmi fac din păr o cosiță frumușică. Îmi iau iphone-ul de pe noptieră și constant că e descărcat așa că îl pun la încărcat și decid că nu mi-ar strica o plimbare așa că ies din cabană cu gândul să dau de fete sau să trec pe la Alex.Mergând, trec de scrânciob-ul mare din lemn unde erau Tony, câțiva băieți și patru fete. Merg mai departe și mă rog să nu mă observe dar băgăciosul de Tony mă ajunge din urmă și se pune în fața mea iar eu mă opresc și îmi încrucișez brațele la piept, făcând o față serioasă.
- Bună Die. De mult nu ne-am văzut, nu crezi? Spune el cu același rânjet idiot pe buze pe care eu ca în tot deauna vreau să il șterg cu vreun pumn.
- Lasă-mă în pace tăntălăule, nu vreau să-mi strici buna dispoziție.Cu cuvintele astea vreau să plec dar el ca un bou îmi blochează calea.
- Tonyyy! Fierb eu de nervi, lasă-mă să trec.
- Imediat prințesă. Imediat după ce îmi spui... Este adevărat că tu cu Alex... Ei bine... Da?În momentul ăla îmi pun o mână peste față și îi zic:
- N-ar trebui să te intereseze. Acum dă-te la oparte. Îi zic eu și îl împing cu toată forța mea și trec.
CITEȘTI
viața unei adolescente
AdventureCe sunt prietenii sau cine? SUNT suportul pe care te poți baza oricând, sunt o secundă feerica ce se transformă in zile apoi în ani. O înșelăciune, o fiara ce e gata să răsfrângă pentru propriul beneficiu sau o iluzie optimă făcută de un magician i...