•7•

977 109 14
                                    

Nyní

,,My se vracíme domů?!"

Sherlockův pohrdavý úšklebek zmizel a nahradil ho nedůvěřivý výraz.

Ta slova se mu příčila. Nešla mu na jazyk. Domů? Za Johnem?
Jenom z těch myšlenek se mu podlamovala kolena.

Těžce vydechl a svůj zrak zaměřil na svého bratra, oděného ve vysoce kvalitním kašmírovém obleku.

,,D-dom-mů?"

Vykoktal ze sebe přiškrceně Sherlock. A Sherlock nikdy nekoktal. Nikdy, Tedy, až do této chvíle.

Mycroft se na něj nevěřícně díval. Spolknul svůj údiv a promnul si spocené dlaně.

,,Ano. Tedy, stačí už poslední zločinec a pojedeš domů. Za Johnem."

Sherlockovi oči zazářily. Jiskřičky v nich létal jako splašené. Rty se mu třásly nedočkavostí.

,,K-kde je?" Nervozita z něj přímo tekla. ,,Myslím toho zločince..." doplnil svou větu mladší Holmes.

Sherlockův dech byl mělký. Tep měl viditelně zrychlený, aniž by si to uvědomil.

Jenže jeho nezajímal zločinec. Zajímal ho někdo úplně jiný. Někdo, kdo má krátké bronzové vlasy. Někdo, kdo má nebesky modré oči. Někdo kdo má ryzí srdce, kdo-

,,Sherlocku, tebe ten zločinec absolutně nezajímá, nemám pravdu?"

Mycroftův hlas prořízl tok Sherlockových myšlenek.

,,Ty moc dobře víš že ne, tak mě laskavě nezdržuj a vyklop co po mě zase chceš."

Sherlock na slovo zase dal takový zvláštní důraz. Takový důraz který říkal jak ho tahle situace irituje. irituje ho to, že musí Mycrofta poslouchat, irituje ho to, že je od svého milovaného Londýna tak daleko, irituje ho to, že je sám. Že je bez lidí, na kterých mu záleží.

Na paní Hudsonové, která se o něj staralo jako o vlastního syna, na Lestradovi, díky kterému se dostal ze své drogové závislosti na té věčně dotěrné Molly a její nemotorností. Na celý Scotland Yard a jejich nepřekonatelnou hloupost. Na jeho nedocenitelného doktora-bývalého vojáka-vynikajícího bloggera- skvělého kamaráda...Nebo víc než kamaráda?

Tak jsem tu zase lidičky!
Dlouho nebyla kapitola, ano ja vím. Jen do mě. Ice je tahle trochu kratší, ale píšu další Sherlock povídku. Takže budu ráda kdyby jste se na mrknuli. Název:

Překonatelně Nepřekonatelné

Budu ráda za všechny komenty i votes. Taky chci poděkovat za všechny přečtení je to skoro 600! jste senzační! Zatleskejte si! Vážně Zatleskejte! Zasloužíte si to, bez vás by to nešlo!
Děkuju.
Zdarec zas někdy v nejbližší době!

Jdu Za Tebou SherlockuKde žijí příběhy. Začni objevovat