•8•

885 101 11
                                    

Věnování: Kate_Me


Zvuk rozbitého skla se rozléhal celým pokojem.

,,Kurva!¨

Slzy se Johnovi znovu vehnali do očí, jak rozbil další prázdnou láhev o zem.
Už neměl co pít, takže byl pochopitelně střízlivý. A to ho deptalo, protože takhle pořád myslel na toho, na koho si zakázal myslet.

Když totiž nebyl pod vlivem alkoholu, tak před sebou viděl ty oči, které se každou chvíli měnili na jinou barvu. Viděl ty bujné havraní kadeře, ostré lícní kosti, že by se člověk bál, že se o ně pořeže...

Viděl ho celého. V jeho osobitém kabátu a modré šále. Jeho hbité prsty se líně klimbali podél boků...

Ale on nemohl takhle dál myslet. Ničilo ho to.

Zoufale se sesunul na podlahu a najednou uviděl něco lesklého pod postelí. Zašmátral a našel tam svoji jehlu. Usmál se. Tohle bylo lepší než flaška rumu, nebo krabička cigaret.

Mnohem lepší.

***

Probral se až po dvou dnech na zádech ve svém bytě s obrovskou bolestí hlavy, vyschlým krkem, jakoby spolykal písek. Žaludek se mu hlady všemožně kroutil, ale nemohlo ho to nezajímat víc.

Hbitě se schoulil do sedu, až se mu z toho udělali mžitky před očima.

hrnul kopu vypitých flašek a nemotorně se zvednul. Byl tak něhorázně v prdeli.

Zdarec sherlockiani!
Konečně jsem se dokopala napsat krátkou kapitolu ale další (o dost delší nebojte 😃) vyjde zítra jo?
Takže prosím nezabíjejte že je krátká, ale ona bejt krátká musela...takže pššššs...
Hm. Čtvrtá série. Co vy na to? A co vy vůbc na trailer? No pistě do komentů, jsem zvědavá jako opice😀 děkuji všem ck dávají vote a komentují, protože si snad ani neuvědomují jakou mi tím dělají radost!😍 jste moje Darlings lidičky, vážně! A děkuji že na týhle povídce mám 1,24K!! Jste trochu cvoci, víte o tom? (Ale moji cvoci🙃)
Tak zitrá, papá😀😛
(Btw máte nahoře trailer, kdyby ho někdo náhodou ještě neviděl😚)

Jdu Za Tebou SherlockuKde žijí příběhy. Začni objevovat