Bu bölümü yorumlarıyla beni çok mutlu eden canım okuyucuma deli_kiz_1903 a ithaf ediyorum.
Teşekkürler canım. ^^Kongos - Come with me now ( bölüm şarkısı )
KESİNLİKLE BÖLÜM ŞARKISI ILE DINLEMENIZI TAVSİYE EDERİM ^^
Iki el tamı tamına iki kez ateş edildi önce. Zihnim durdu. Keskin ses kulağımı feci halde çınlattı . Cidden sadece salt bir korku kapladı bedenimi. Şaşkındım , daha biraz önceki Uras'ın ikazı geldi aklıma. Ve başımız ciddi dertteydi Başağa baktım önce yanındaki sehpayı devirip altına sertçe vurdu.
Bu sırada Uras koltuğun altına doğru edildi birsey yapıyordu ama anlamamıştım. Oda elini koltuğun altında gezdirdi bu sırada Başak sehpanin altında bir bölmeden bir silah çıkardı. Tüm beynim hala bu olanları anlamlandıramıyordu. Bu sırada kapı büyük bir gürültü ile açıldı içeri iki tane devasa diye nitendirebilceğim adam girdi.
Olaylar o kadar hızlı gerceklesiyordu ki takip edemiyordum. Ama Başak ve Uras alışkın gözüküyorlardı. Olduğum yerde duruyordum. İçim titriyor desem yalan olmazdı. Adamlar salona ellerinde iki silahla girerken Uras beni masanın altına çekti . Şok olmuş bir şekildeydim. Sanki olaylar benim dışımda gelişiyordu.
Uras masanın altından hızla çıktı bu sırada duyduğum silah sesleri ile ellerimi kulaklarıma siper ettim. Ama korkaklik edecek vaktim yoktu. Belkide sadece cesaretimi dürtmem gerekiyordu. Ve ona sert bir tekme attım. O kadar hızlı uyandiki hemen kendime geldim. Ve ellerimi başımdan çektim.
Masanın altından yavaşça çıktığımda görüntü korkunçtu. 3 adam sayabildim. Salon büyük olduğu için yayılmışlardı. 2 tane de koridorda gözüyordu galiba evi aricaklardi. Başak ve Uras ortada gözükmüyordu adamlardan biri beni fark ettiği anda ne yapacağımı bilemedim. Tam silahını bana doğru kaldırıyorduki ani bir kurşunla yere yığıldı. Uras'ın konsolun yanından tetiğe bastığını gördüm. Ama iki adam onu fark etmişti. Uras bana masanın altın girmem için kızgın birsekilde bir şeyler anlatırken onu dinlemedim. Başağın perdenin kenarında tetikte olduğunu görmek güven vericiydi adamlar her yere deli gibi ateş ediyor ve evi arıyorlardı. Salonda 2 kişi vardı . 1 de ölü sanırım . Ve Uras a doğru giden adamlara birsey yapmam gerekiyordu diğerleride gelirse çok geç olabilirdi. Ve adamlara seslendim "Heyyy buraya bak " nasıl bir cesaretle yaptım bilmiyorum ama benimde olayım buydu sanırım olması gerekeni yapmak.Adamlar arkasını döndüğünde yüzlerindeki o iğrenç ifade tüm korkumu geri çağırdı. Ve o an birsey oldu. Benim için çok önemli birsey Başak bana dönen adamlardan birisini indirdi . Diğerini ise Uras hemen arkadan vurdu. Ne olduğu anlamadan Başak beni bilegimden yakaladı. Salonda adam kalmamıştı en azından sağ yani tam çıkacaktık salondan ki dış kapıdan yeni adamlar geldi . Cevap basitti olay gerçekten büyüktü ve bu adamlar bizi öldürmeye niyetliydi .
Uras girişteki adamları tek tek indirirken Başak koridordaki bir adamla boğuşuyordu bir an olduğu yerde donup kalan bana bakıp bağırdı.
"Git ve saklan." Sesi cok endiseliydi , beynim kırmızı alarm ile ötmeye başladı . Hemen yapabileceklerimi değerlendirdim. Koridor henüz birkaç saniye için boşken bunu kullanmaliydim. Ve banyoya girdim. Bu yaptığım korkaklik değildi ama acizdim şu an ve orada sadece açık hedeftim , deli gibi titriyordum. Silah sesleri hiç susmuyordu.
Tek dileğim Başak la Uras a birsey olmamasıydı. Banyo da silah olarak kullanabileceğim birsey arıyordum , gözlerim hızla banyoyu taradı . Bir lif ,şampuan , küvet ,duş perdesi , ayna.
Evet aynada kaldı gözlerim, şuan zihninim normal çalışmadığı ortadaydı . Aynayı yerinden alırken biraz zorlandım. Ellerim titriyordu . Zihnim bağırdı ne halt ediyorsun sen bu aynayla ??
Kes dedim. Yapabileceklerim zaten sınırlıyken önüme birde kendi iç sesimin engel katması benim için felaket olurdu. Aynayı aldım ortalama olarak bir kolumdan biraz kısaydı. Ve aynayı kaptığım gibi banyodan fırladım. İçerden silah sesleri hala geliyordu. Uras onları oyaliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALLAR OYNAMAZ ( DÜZENLENİYOR )
Teen FictionBU HİKAYEDE ASLA ZAYIF , ACIZ VE ZAVALLI KADIN KARAKTERLER BULUNMAMAKTADIR. Güçlü kadınlar istiyorsanız hikayeme Merhaba deyin. "Krallar " dedi çocuk ve heyecanla devam etti. "Peki ya onlar ne olacak ? " Güldü ihtiyar "Krallara hiçbir şey olma...