"עומר"- קראתי לו וחייכתי...
הוא התישב לידי ושנינו היבטנו בקיר הלבן...
"מה איתך ועם עידו?"- הוא שאל אותי...
"אמ... כלום הוא אמר לך משו?"- שאלתי אותו...
"את יודעתש הוא אוהב אותך..."-הוא אמר ...
"כן...אני יודעת , הוא אמר לי שהוא רוצה אותי .."
"אז למה את מתרחקת ?"-הוא שאל אותי ולא ידעתי מה להגיד לו... אני ככ לא רוצה לחיות והרגשות שלי יקשו עלי לעשות את זה
"אני לא יכולה להגיד לך "- אמרתי והשפלתי את מבטי...
"למה?"
"פשוט עזוב "- אמרתי לו והדמעות התחילו לרדת לי...
ניגבתי אותם מהר...
"הוא עשה לך משהו ?"
"לא עומר, אני לא רוצה להכאיב לו "- אמרתי לו והדמעות שלי המשיכו לרדת ...
"במה תכאיבי לו?"
"עומר , נימאס לי משיר ומכל הילדים שצוחקים עלי! נימאס לי שכולם חושבים על עצמם כמו אלירן , נימאס לי לחיות בעולם הזה ! אני לא רוצה לחיות יותר, אני רוצה למות ! זה הדבר היחידי שאני רוצה למות.... וזה מה שאני יעשה אבל אם אני יתן לרגשות שלי להשטלת עלי אני אתאהב בו ואני לא אוכל לעשות את זה ואם אני יעשה את זה אני יכאיב לו ...עכשיו אתה מבין?"- שאלתי אותו והדמעות שלי המשיכו לרדת כמו מפל מים...
"לא דנה את לא יכולה למות!"-הוא אמר לי עצבני
"את לא תמותי ואת לא תעשי לעצמך שום דבר ! את חשובה לכולנו , אנחנו מאווד אוהבים אותך וכן אכפת לנו ממך!"- הוא הוסיף...
כבר לא יכולתי אם אני אמשיך את השייחה הזו אני אשבר נפשית !
"עומר , תפסיק כבר! בתוכי הכל מת, אין לי למה לחיות ! בוא נסיים את השיחה הזאת בבקשה"- אמרתי לו וקמתי מהמיטה שלי והתקדמתי לשירותים...
נכנסתי לשירותים ונעלתי תדלת...נעמדתי מול הכיור והסתכלתי על עצמי ... השער פרוי והעיניים בצבע אדום...
"אני שונאת את עצמי , שונאת!" - אמרתי לקול והמשכתי למלמת את המשפט הזה עד שצרחתי אותו והעפתי את כל הדברים על הריצפה וצרחתי את המשפט הזה כמה פעמים....
הלכתי לדלת ונשענתי עליה עם הגב וירדתי לאט לאט על הריצפה...
^נקודת מבט עידו^
אני לא מבין מה יש לה?!
מה קרה לה היום בבוקר ... היא היתה נורא שבורה...
"אני אלך לדבר איתה "- אמר עומר ועלה למעלה ...
אחרי 10 דקות הוא ירד למעטה והתחלנו לשאול אותו מה קרה....
"הכל אבוד "- הוא אמר ולא הבנתי אותו...
"מה יש עומר ?,מה זאת אומרת הכל אבוד?"- שאלתי אותו לא מבין...
"היא ... היא לא רוצה לחיות בגלל כל מה שקורה לה.."- הוא אמר ...
"בגלל זה היא לא רוצה להיות איתי היא מפחדת להכאיב לי נכון?"- שאלתי אותו והוא הנהן
עליתי לחדר שלה ושמעתי אותה צורחת השירותים ניסיתי להכנס אבל הדלת היתה סגורה.
"דנה תפתחי לי זה אני עידו"- אמרתי לה ואחרי חמש דקות היא יצאה והתישבה על המיטה...
היבטתי בשירותים וכל הדברים שלה היו זרוקים על היצפה
הלכתי והתיישבתי לידה וחיבקתי אותה ...אחרי כמה דקות נשכבתי על המיטה והיא עלי... והמשכתי לחבק אותה...
"אני איתך דנה, אני איתך! אנחנו נעבור בכל ביחד!!"- אמרתי לה בזמן שדמעותייה המשיכו לזלוג...
ואחרי כמה דקות היא נרגעה ונירדמה ואחרייה אני...
YOU ARE READING
אהבה ממבט ראשון- Love at first sight
Romance-גמור- *מקום ראשון בקטיגוריית "בכי" 28.5.18* זהו סיפור על ילדה בשם דנה משייב, לילדה הזאת מציקים הרבה מאוד והיא רק בכיתה ח'...מה יקרה כשנער בן 17 עידו בן-נתן מכיתה יא' יציל אותה מכמה מקרים לא נעימים ...האם עידו ילמד את הילדה הבת 14 לאהוב ? האם יתאהב...