פרק 19

3.2K 182 15
                                    

(המשך נקודת מבט של דנה)

אחרי רבע שעה שנסענו לכיוון המקיף הגענו.
נכנסתי ראשונה בשער ומאיה ואמנדה התקרבו אלי.
אך לפני שהם הגיעו מישהו אמר
"תיראו מי פה!!"
וגל של צחוק יצא מפיהם של התלמידים שהיו בחוץ.
"המוכה"-אמרה שיר והתקרבה אלי במחיאות כפים.
"מה הבעיות שלך איתה?"-שאלה מאיה כשהיא ואמנדה התקרבו אלי ונעמדו לידי.
"בעיות??? חחחח מצחיקות"-אמרה וצחקה. "כן יש בעיות אממ לא, יש בעיה! אני רוצה את עידו!"-אמרה שיר. "ואם הוא לא רוצה אותך? אם הוא מעדיף את דנה??!"-אמרה אמנדה.
"אותה? ולא אותי? חחח מצחיקות מי ירצה ילדה עם תחת שטוח"-אמרה שיר...זהו אני לא יכולה יותר.
"אינלי תחת שטוח"-אמרתי בלחש,
"מה, מה אמרת זונה קטנה"-אמרה בקול פקצי..
התפרצתי עליה והתקדמתי אליה בצעדים איטיים-"אני אמרתי שאינלי תחת שטוח!! ישלי תחת פגז ולפחות לי אין סיליקון בכל הגוף ואני לא בובה של כל הבנים במקיף, לפחות לי יש כבוד לפחות אותי אוהבים, אני זונה? אני? באמת?! לעומתך אני עדיין בתולה ואת היחידה שהזדיינה עם כל העולם אז מתוקה את הזונה היחידה פה"
"דנה"-תפס את ידי עידו...לאאא לא סיימתי איתה!! עזבתי את ידו של עידו והמשכתי להתקדם אליה.
"אז שיר...מי הזונה מביננו? את! ועוד הפעם את תתקרבי אלי אני מבטיחה לך שאני לא יהיה הפחדנית של פעם אני פשוט אחטיף לך"-אמרתי. "מה קרה תפסת תחת? חח תתאבדי כבר תתאבדי"-אמרה לי.. אני לא נוהגת להרביץ, זאת הפעם הראשונה שאני יעשה את זה.
קפצי עליה ושנינו נפלנו. משכתי לה בשער ואז היא תפסה בשערי...שרטתי אותה בפנים ונתתי לה בוקסים! מלא ילדים השמיעו כל מיני רעשים וקולות בגלל המכות.
"חתיכת זונה! אני שונאת אותך כל כך"-צעקתי עליה..
המשכתי לריב איתה מכות וכניראה שאני הובלתי וכשבאתי להעיף לה סטירה יד חזקה תפסה אותי, הרימה ולקחה משם למחששה.

^נקודת מבט של עידו^
אחרי שיצאנו מהאוטו אני ואלירן הלכנו לבנים שעמדו ליד השער.
"מה קורה גבר"-שאל אותי עומר.
"אחלה אחי איך אתה?"- שאלתי והוא אמר שבסדר.
"אלירן יהומו מה עם אמנדה?"-שאל איזה אחד בשם רוי מהחבורה שלנו.
"מה אכפת לך יזין"-שאל אלירן בקול מאויים, מה ישלו?
"לא אכפת לי"-אמר רוי וגילגל עיניים והעברנו נושא.
"היי מזה שם?!"-אמר אחד מהבנים.
פאק זאת....זאת דנה?
עמדתי המום מהמראה שהיא מרביצה
והתקדמתי אליה.
"דנה"-תפסתי את היד של דנה אך היא שיחררה אותה .
"אז שיר...מי הזונה מביננו? את! ועוד הפעם את תתקרבי אלי אני מבטיחה לך שאני לא יהיה הפחדנית של פעם אני פשוט אחטיף לך"-אמרה דנה והתקדמה אלייה. "מה קרה תפסת תחת? חח תתאבדי כבר תתאבדי"-אמרה שיר...וואי היא מעצבנת!

דנה קפצה עליה ושניהן נפלו.הן רבו כמו משוגעות.
"חתיכת זונה! אני שונאת אותך כל כך"-צעקה דנה עליה..
דנה באה לתת לה סטירה אך תפסתי את ידה, הרימתי אותה ולקחתי אותה למחששה.
"דנה מה ישלך?ממתי את מרביצה?"-שאלתי אותה כשהיינו במחששה לבד.
"אני לא יודעת עידו! אני פשוט...פשוט לא יודעת"-אמרה והתחילה לבכות.
מה עובר עליה?
זה הכל בגללי! אני פשוט חתיכת בן זונה שלא שמרתי עליה וחנקתי אותה, אני כל כך לא התכוונתי לזה.
"קטנה אל תבכי בבקשה! את יודעת שאני אוהב אותך נכון?"-שאלתי אותה והיא הנהנה.
"ואני כל כך מצטער על מה שעשיתי לך! כל מה שקרה עכשיו זה בגללי!"-אמרתי והשפלתי את מבטי.
"לא..לאלא עידו זה לא בגללך...אתה לא אשם! היא כל הזמן הציקה לי ולמאיה, והרגשתי שהייתי חייבת לעשות את זה! אני לא התכוונתי לזה יצא ככה אבל זה יצא! ואני היחידה שאשמה פה!"-אמרה ופשוט חיבקה אותי.
"אני אוהב אותך דנה! כל כך אוהב אותך!"-אמרתי בשיא הכנות.
"גם אני אוהבת אותך מאמי שלי!"-אמרה ונישקה אותי.
ישבנו כמו בתמונה ודיברנו על הלימודים ועלינו ועל הבנות והבנים ועל מלא דברים...

ישבנו כמו בתמונה ודיברנו על הלימודים ועלינו ועל הבנות והבנים ועל מלא דברים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"דנה"-פתאום הופיע מאיה וקראה לדנה.
"היי מאיה"-ענתה דנה.

^נקודת מבט של דנה^
מאיה באה וקראה לי....היא בכתה.
מה קרה לה?
מה עשו לה?
"מאיה מה קרה?"-שאלתי אותה.
אך כשהיא באה לענות מישהו קרא לה.
"מאיההה"

___________________________
אז מקווה שניהנתם...
תצביעו ותגיבו
ותרשמו לי מה אתם חושבים, מה קרה למאיה ומי קרא לה?...
ומה אתם חושבים על זה שדנה הרביצה לשיר...מגיע לה או לא?
וממש ממש ממש תודה על 68 בנות ובן שבקבוצה שלי... מי שרוצה להצטרף שלחו לי הודעה פה בפרטי...
אוהבת.

אהבה ממבט ראשון- Love at first sightWhere stories live. Discover now