פרק 8

3.9K 214 18
                                    

^נקודת מבט של דנה^

קמתי בבוקר בזרועות שעטפו אותי ושידרו חום... היה לי ככ נוח שפשו לא רציתי לקום.

הרמתי את הראש כדי לראות מי זה וראיתי שזה עידו.

מה הוא עושה פה? למה הוא מחבק אותי? זה רק יהרוס היום הכל...!!

היו ככ הרבה מחשבות שפשוט לא יכולתי לענות עליהם...

"בוקר טוב"- אמר לי עידו...

"בוקר טוב"- עניתי לו ...

"את בסדר?"

"כן, כואב הראש אבל זה יעבור..."- אמרתי לו וקמתי מהמיטה והלכתי לכיוון השירותים ומיחצחתי שיניים...

פתאום בא עידו ועמד מאחורי וחיבק אותי בזמן שאני מצחצחת שיניים...

השתחררתי מימנו והתקופפתי והוצאתי מברשת שיניים חדשה ונתתי לו... הוא לקח אותה ושנינו התחלנו לצחצח שיניים...

אחרי שסיימתי יצאתי מהשירותים והלכתי לארון והוצאתי גופיית בטן שחורה ושורט קצר כחול, ועליונית שחורה עם פרחים עליה....

אחרי שסיימתי יצאתי מהשירותים והלכתי לארון והוצאתי גופיית בטן שחורה ושורט קצר כחול, ועליונית שחורה עם פרחים עליה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ואז ראיתי את עידו יוצא גם מהשירותים ומתיישב על המיטה שלי....

"חכה פה "- אמרתי לו עם קול שקט ועדין ועצוב כרגיל....

הלכתי לחדר של אלירן ולא תרחתי אפילו לדפוק ,פשוט נכנסתי.

ראיתי אותו יושן אז לא התיחסתי והתקדמתי לארון שלו והוצאתי לעידו בגדים ...

וחזרתי לחדר...

"קח "- אמרתי לעידו עם הקול הרגיל שלי (כמו מיקודם). הושטתי לו את ידי והוא משך אותי וישבתי על ברכיו...

"דנה?"- הוא קרא לי ואני הרמתי את מבטי אליו...

"אני אוהב אותך"- הוא אמר לי והרגשתי פרפרים בבטן...

"גם אני "- אמרתי לו את מה שהרגשתי ... וישר החיוך שלו עלה על פניו...

אני ככ מפחדת ממה שיכול לקרות ביחד כי לא היה לי שום קשר אם אף אחד!

אפשר להגיד שהוא הראשון שלי !!

הוא התקרב אלי עם פניו ולאט לאט הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי ונישק אותי.

זאת היתה הרגשה ככ מושלמת , בחיים לא הרגשתי ככה ! כי אף אחד לא אהב אותי ולא הייתי חשובה לאף אחד חוץ מאלירן אבל לאט לאט הוא הזניח אותי אז נישארתי לבד....

אחרי שהתנתקנו היבטתי בעיניו וראיתי את הדבר הכי יפה שראיתי ...

את העיניים בצבע חום דבש שלו...

"אתה רוצה לאכול?"- שאלתי אותו והוא הנהן...

"אז תלך תעיר את אלירן ותרדו"-אמרתי לו ובאתי לקום אך הוא תפס אותי והחזיק תיד שלי וסובב אולי ככה שאני נפגשת עם חזהו...

אני מרימה את מבטי למעלה כלפי ראשו והוא מחייך חיוך משועשע

"מה?"- שאלתי אותו...

"את באמת חושבת שאת תלכי בלי לתת לי נשיקה? אפילו שזה לחמש דקות"- הוא אמר לי ונישקתי אותו נשיקה קצרה אבל הוא תפס את ראשי ונישק אותי נשיקה יותר עמוקה...

הוא ליקק את השפה התחתונה שלי וביקש רשות להכנס ... פתחתי את הפה שלי והוא נכנס פנימה...

וכך היתה הנשיקה הראשונה שלי!

אחרי שהיתנתקנו היבטתי בעיניו וחיבקתי אותו...

ירדתי למעטה והתחלתי להכין חביתות ...אחרי 10 דקות הכל היה מוכן ואני והבנים ישבנו לאכול...
"בוקר טוב"- אמר לי אלירן...
"בוקר ..."- עניתי לו ואפילו לא הסתכלתי עליו.... לא הייתי עצבנית ממש לא פשוט... לא יודעת לא היתה לי סיבה לדבר איתו או להסתכל עליו...

אהבה ממבט ראשון- Love at first sightWhere stories live. Discover now