Tre minutter. Tre minutter tog det for min lillebror at falde i søvn. Det var ikke en god ting, da min lillebror snorkede, og jeg havde lidt håbet, at jeg var faldet i søvn før ham.
Der gik 10 timer til vi var i USA, og jeg var i forvejen udmattet fra dansetræning. Jeg havde brug for søvn.Min lillebror, Dylan, min lillesøster, Becca og jeg sad på business-class, hvilket var fedt, men min mor, Lisa, var opgraderet til first-class, så der var ingen til at sige, hvad Dylan måtte og omvendt.
Min far var allerede i USA, han var taget derover en uge før. Det var noget med en bil, en gammel udsende Cadillac tror jeg, hvilket jeg ikke klagede over, da jeg altid havde haft en forkærlighed for gamle biler. Jeg ønskede mig brændende en Morris Minor fra 60'erne. Eller en Tesla Roadster, men man kan jo ikke få det hele.
På et eller andet tidspunkt fik vi vores mad, en opgraderet version af flymad, en Goulash og et stykke brød med oliventapenade. Til dessert fik vi citronfromage med flødeskum og en varm kakao til dem, der havde lyst. Det havde vi ikke, men stewardessen mente, at det var godt for os.
Med kun to timer tilbage af flyturen havde jeg ikke fået lukket et øje. Jeg sad og så ud af vinduet, og det fascinerede mig, hvordan stjernerne virkede meget tættere på, end de gjorde på jorden. Det virkede som om, at stjernerne hjalp mig til at blive søvnig, og snart lå jeg ned i mit sæde og sov.
"Ladies and Gentlemen, please fasten your seatbelts, " sagde en stewardesse i højtaleren, og jeg vågnede fra min fredfyldte søvn. Så var vi ved at være der. I USA. Mit hjem i de næste år. Vi skulle flytte til USA, da min mor havde fået et job hos Apple, og hun skulle designe den nye IPhone SE. Det var ikke helt dårligt, hun havde fået rimelig mange penge for det, så vi skulle bo i det fedest amerikanske hus i Californien. Det lå på en typisk amerikansk villavej, måske lidt opgraderet.
Vi steg af flyet og gik over til kuffert-stedet. Min kuffert var lille og grim, den var lilla med lyserøde leopardpletter. Min mor ville ikke købe mig en ny kuffert, så jeg fik min lillesøsters anden kuffert.
Min far stod og ventede på os i lufthavnen. "Dylan, Becca, Lisa, Harley, hvor er jeg glad for at i er her, " udbrød han, og krammede os hårdt alle sammen. Vi gik sammen ud til bilen, og kørte hjem til det nye hus. Jeg havde ikke set det før, kun et billede af mit værelse, og da vi kom derhen, fik jeg noget af et chok.
"Wow."
____________________________________________________________________________________
Hej! Vi er to piger, som spontant bestemte os for at lave en bog. Vi har aldrig lavet en bog før, men nu har vi altså lavet denne her. Bare for at forklare så er navnet på hovedpersonen Harley, og hun er en pige. Håber ikke den er alt for dårlig, vi ses i næste kapitel.
XOXO os... dam dam daaaaam
YOU ARE READING
Sommeren '15
Teen FictionHarley Mannis er en pige fra Aarhus, som skal flytte til USA. Hun har ikke lyst til drama, det har aldrig været hende, men lad os nu se hvad sommeren 2015 og den efterfølgende tid bringer hende...