Та мені не дали додивитися сон.
Зрання,хтось постукав у двері.Мабуть,тата принесли з п'янки...
Я зпустилась з горища(це моя кімната),відчинила двері.Чорна постать мовила:
-Ось твій батько,забирай.
Ах.Він важкий та мокрий.Надворі дощ так і не припинився...
-Дякую.-мовила я та, грюкнувши дверима, віднесла тата до дивану.Нехай так і лежить.Йому ж немає д1ла до мене!Постійно п'є!!!
Що ж,сон мені не додивитися,піду в душ..
В будинку живемо тільки я і тато.Мама померла...Дім на один поверх,але я оселилася на горищі,аби не бачити батька.Перший поверх складається 1з малесенької кухоньки,вітальні,ванної кімнати та спальні.
Зараз 6:00,до школи ще рано.Піду почитаю книжку,хоч якась розрада у цьому паршивому житті.Ні тобі пригод,ні нормальної сім'ї!
Через хвилин 40,лунає голос із вітальні:
-Рито!Йди до школи!Але спочатку принеси мені води...
Тато лежить і крекче...як мені це набридло!Поки я набирала воду у склянку,підлога рипіла під моїми ногами.
-Бери,-мовила я.Не думайте,я люблю його,але батькові точно начхати на мене.
-Угу.
Ой,справді,треба збиратися до школи,бо училка точно не пожаліє!
Вдягнутися мені особо нічого,адже батько пропиває усі гроші,а я працюю в магазині,продавцем...Ледве на харчі вистачає,тому я звикла жити в проголодь...
Джинси та светр-цілком пристойний одяг)
На шкільному автобусі я теж не їду.Ще в мене крім книг є друзі...Найкращі друзі.Тім-мій однокласник (9 клас),Алка-на рік старша за мене.Тім та Алла із багатих родин,навіть незнаю як вони мене терплять...інш1і в школі мене ненавидять...
Ось і двері школи.Зараз почнеться життя..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сни...
ParanormalДівчинка 15 років через сон потрапила у інопланетну лабараторію,де над нею експериментували дивні істоти...І так багато разів,але через декілька експериментів,вона зрозуміла чому створіння так чинять...