ЖИТТЯ(ГЛАВА 8)

233 19 2
                                    

Алка та Тім абсолютно по-різному сприйняли новину про маму.Алла не вірила,Тім - так собі.
Зараз, я сиджу,уроки роблю,але без успіху,усе не йде з голови Денні.
Батько повернеться,як завжди,пізно,тому в домі спокійно.їсти нема що,тому треба заснути доки живіт не почав бурчати...
Але страшно.А що як мама змінилась?Або не любить мене?Не пам'ятає?? Чому вона мене покинула?Що я такого зробила?
Ні.не буду спати!А якщо ті створіння мене вб'ють увісні?!Що ж робити?!
Напевно,треба виспатися,бо завтра контрольна по хімії(мій улюблений предмет,а ще:історія,біологія та фізика)),а ще Алла мала взяти мене з собою на шопінг...Я ж нічого не купуватиму,їсти нема,який шопінг???іноді,вона купує щось мені,в неї дуже заможні батьки.
Вжжжжжжвжжжжжвжжждвжжж-запищав мій старенький телефон.Цікаво,хто дзвонить?!
-Ало?!-кажу я.
-Рит,привіт!Це-Алка!Хотіла нагадати про завтрашній шопінг!І ще в мене є чудова новина!-затараторила вона.
-Ал,ну звісно,я не забула про шопінг.Як я можу?А що за новина?-я вже звикла до її витівок.
-Мої батьки на місяць їдуть в командировку,а за хатою треба наглядати...і вони сказали,що я можу взяти тебе!-повідомила радісну звістку подруга.
-Ал,це ж чудово!Ми зможемо увесь час проводити разом!-вигукнула я.
Хоч місяць зможу пожити як усі нормальні люди!Не те,що моя халупа та голодні вечори,а усілякі смаколики,палаци!!Ах!Та від мрій мене відірвала Алка:
-АЛО!РИТО!ти мене взагалі чуєш???Завтра наш дворецький забере твої речі .1 НЕ ЗАБУДЬ ПРО ШОПіНГ!Купимо тобі щось пристойне!Ну,все,папа!Я щось заговорилася,мене чекають!папа!-виголосила промову вона.
-До зустрічі!-сказала я.
Ні,треба поспати!

ДАЛі БУДЕ...
ДОРОГ1 ЧИТАЧ1!
БУДЬ ЛАСКА,НАПИШ1ТЬ КОМЕНТАР1 ПРО М1Й ТВ1Р!
ДУЖЕ ПОТР1БНО ЗНАТИ ВАШУ ДУМКУ!
ВАША EMMI)

Сни...Where stories live. Discover now