СОН(ГЛАВА 10)

177 10 0
                                    

Напевно,пройшло годин 5,коли я змогла бачити,відчувати і рухатися.Навколо майже нічого не змінилось.Кров.Ніж.Тіло.Мама.Мамине тіло.Не було лише Румпіля.На диво я -не прив'язана.Я риссю кинулась до рідної...
-Матусю...-заскиглила,-за що вони так?
Серце полонила темрява.На душі порожньо,наче якийсь кат вирвав усі почуття окрім болю.Він наростає,стає  більшим,утворює клубок,який застряг аж у горлі...Він душить...Горе....Я завжди думала,що мама померла,і тут,коли я її нарешті знайшла,знову втратила...її більше нема...Тепер уже точно...Я-нікому не потрібна сирота,що божеволіє!!!
Горе засліпило мене,я не помітила,що хтось підійшов:
-Що,радієш?Правильно.Ти посядеш її місце.Вона була тут тимчасово,замість тебе...В неї не було крові Румпілів...-бурмотіло створіння.
-Що??Яке ще місце?Ви думаєте.що після того як ви холоднокровно і безжалісно вбили маму,я буду що робити для вас??,-я істерично засміялась,-Ви з глузду з'їхали!!!Ахахахахаха...Божевільна потвора!Ахахаха...
В моїй голові порожньо...Мами нема...
-Вбий і мене!-знову сміх.
-Я-не дурень,тебе вбивати!Ти-королева!-мовило воно.
-Ооо,згадали,що я королева?А не можна було раніше згадати,коли позбавили мене матері???Я тут чужа,нікого не знаю!-закричала я.Незнаю,звідки у мені взялося стільки рішучості.
-Вона-заміняла тебе!і ще,коли ти офіційно отримаєш трон,то зможеш приводити друзів...через сон.Тому,не турбуйся!Денні все розповість.
-Знов вона?
-А що?
-Ця ідіотка сказала,що мама тут головна!А насправді я головна!Не хочу її бачити!Вбийте!Вбийте!
-Ти ще не на троні!Коронація буде завтра!Тоді вби'єш,а поки будеш слухати її.Ясно?-пояснив Румпіль.
-добре.
ДАЛі БУДЕ...

Сни...Where stories live. Discover now