ЖИТТЯ(ГЛАВА 12)

163 10 0
                                    

Відчувши легке поколювання в районі живота,я проснулась.
Сонце ще не зійшло,темно.Тато ще спить.Дворецький буде не скоро.
Принаймні в мене є час усе обдумати і не збожеволіти!
Коронація завтра,себто сьогоднв...
Стоп!Якщо мій справжній тато-Румпіль,то хто ж внизу?Відчим?Хоча,ні.Хто він?Він знає,що не мій батько?О,Боже!Як все складно!
-Тату!-загукала я.
-Що,Рито?-начебто його голос.
-Можна тебе на хвилинку?
-Я знав,що рано чи пізно ти покличеш мене на серйозну розмову.-раптом його голос став грубішим і віддаленішим.
...
-Де батько?-войовниче спитала я.
Передімною зовсім не людина!!!!Це...Румпіль!
Вони забрали в мене сон так ще й жити не дають!
-Що ти тут робиш?-закричала я.
-ШАНОВНА КОРОЛЕВО,ваш покірний раб вітає вас!
-До твого ввдома,коронація сьогодні.-мовила я голосом Снігової Королеви.
-Я знаю.Ще давно,мене прислала сюди Королева Джеккі охороняти ВАШУ ВЕЛИЧНіСТЬ.Я-Румпіль-метаформ.
Ич,як закрутив!
-Мета що?-скривилось моє лице.
-Хіхіх,метаформ,ВАША ВЕЛИЧНОСТЕ,це певний вид Румпілів,які без проблем можуть змінювати свій зовнішній вигляд.За допомогою сили думки,звичайно!-усміхнулось створіння.
-Чого ти раніше не відкрився мені?і чого п'яницею притворявся?-розізлилась я.
-Бо так веліла ВАША мати.Слово королеви-закон,який карається у серце.
-Ясно.Тепер забирайся геть.
-Немаю права,вибачте.
-Ух!Як знаєш,я всеодно їду жити до подруги!Адьйос!-взявши свої бідні пожитки,я почимчикувала до Алки.
ДАЛі БУДЕ...

Сни...Where stories live. Discover now