СОН(ГАВА 5)

401 16 0
                                    

О ні!Я досі невідомо де!Моє  тіло вже мене слухалося і я можу чітко і ясно мислити,це добре.

          -Вона вже повинна нас чути-знову голос,-я незнаю чому ця людина не розплющує  очі.

      -Я вас чую!-механічно мовила я.

        -Чудово!Шейне,поклич Денні,вона знає,що робити.

           -Де я ,і що  я тут роблю?-звісно,я  вимагаю пояснень,адже це сон!

         -Ти,бридка потвора-ось хто ти!-скривилося створіння.Його шкіра зеленкуватого відтінку,великі,бездонні очі та білий халат,викликали у мене певну настороженість,адже знаю-це НЕ людина!Ні,не жах,а просто легенький шок.

      -Я потвора?-перепитую,але запитання залишилося висіти у повітрі без відповіді.

        -Доброго дня!Я тут!Що накажете?-о,людина,майнула у мене думка,вона мені все пояснить.

          -Ппривіт!-моє  привітання вийшло якимсь чужим.

        -О,Рито,тебе залишили в живих?Я дуже рада!Дякую,ви її пощадили!-в її очах світилася істинна радість та вдячність.

           -Денні,це тобі подарунок за вірність.-відповіла істота.

         -Ну,що пішли?

       -Куди?і де я?-запанікувала я.

          -Я все розповім,а зараз пішли до їдальні.-дивно,але її голос подіяв як заспокійливе!Ми пішли до ліфта.

           -Давай,я розповім тобі все докладно і попорядку,але не перебивай і ніяких нападів паніки!Добре?-запитала Денні.

         -Ага-все на,що я спромоглася.

           -Я Денні,теж людина.А це все планета Доллі,її так називають люди,які потрапили сюди,а створіння-то Румпілі.Кожного століття вони викрадають із землі  88 людей,напевно для експериментів,але точно ніхто не знає... Я тут уже 14 років!-похвалилася вона.

         -А є   якісь критерії?-запитала я.

        -Звісно!Обирають лише з найсильнішою силою волі!Але ти ще молода,я б сказала ,ще дитина,мені тебе шкода!

         -Так,мені лише 15!О,а можна ще питання?

           -Певно,що так!-в її очах читається ентузіазм.

         -Як ви знали,що я Рита?

          -Ха!Твоя мама-тут чи не найголовніша!

        -Щоо????Мама?Але ж її немає!!!!-мене просто паралізувало почуте...

Сни...Where stories live. Discover now