СОН(ГЛАВА 14)

262 15 4
                                    

На диво,цього разу я не могла заснути.Цікаво,щоб це означало?Може щось трапилось?
Поступово мої думки накривала непроглядна пелена туману...Ось я знову в кабінеті.

З минулого сну тут нічого не змінилось.Усе, як завджи,розкішне.Та я не помітила постать:
-Привіт,Королево!
-Доброго дня,Денні.-з якогось дива,я рада її бачити.Вона-єдина ЛЮДИНА на цій планеті,їй можна довіритися,напевно.
-Якщо дозволите,ми підемо марафетитись!Вам таку сукню підготували...
-Денні,чого ти звертаєшся на ВИ?-спитала я.
-Ну...просто,Ви-Королева,а я-Ваш раб.Тут свої закони.Я не маю права якось по-іншому звертатись до Вас.Вибачте.-пробелькотіла дівчина.
-Ясно.Ну,що ж,пішли подивимось на сукню.
-Звичайно!Вам обов'язково сподобається.Цей дизайн вигадували усі найкращі модельєри усіх королівств!Це...-впродовж дорги вона щось постійно говорила,та я не слухала.Яка мені різниця хто і що там вигадував?!
Я знову думаю про маму.Як вона тут виживала?Як усе це терпіла?Чому її спіткала ТАКА доля?і найголовніше-чому проникати (по своїй волі)на цю планету могли тільки я і мама?
Я-напевно,тому що я ж потомок Румпіля,але вона???Щось тут не чисто!Напевно,сьогодні не варто допитуватися про це у Денні.Усі мені щось не до говорюють.
-Ваша Високосте,прошу зайти у цю кімнату.Там Вас ознайомлять із планом на вечір Коронації.-урочисто мовила моя іструкторша.
-Дякую.
-Якщо я Вам уже не потрібна...-почала вона.
-Денні,я хочу щоб ти залишилась.Це важливо для мене,-а що ще мені треба було казати?!Хоча,насправді,я таки хвилююсь.Як усю цю кашу сприймуть самі Румпілі?
-Ой,спасибі за Вашу милість,Королево!-зраділа співбесідниця.
Вона граційним рухом відкрила мені двері.Це кімнатою важко назвати.Скоріш за все,це якась пишна примірочна.Тут безупину розмовляють про майбутню подію.
і на жаль,ні одної людини...Але Румпілі виявились гостиннішими за людей!
-Ваша Високосте,здрастуйте!Саме тут,модельєри Вашого королівства вигадують одяг для усіх!-мовив преший Румпіль.
-Привіт,-гукнула я,-А як тебе звуть?
-Вибачте,міс,але у Румпілів немає імен.Вони є лише у королів та людей.-запищало створіння.Незнаю чим,але воно мене підкорило.Коли буду вже офіційно королевою,запроваджу закон про імена.А то абсурд якийсь!
-Ясно.То покажете мені сукню?-весело запитала я.
ДАЛі БУДЕ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: May 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Сни...Where stories live. Discover now