NIE PODOBA SIĘ, NIE CZYTAJ
Pov Masky.
Zabije tą pleśniową gąbkę! Jeszcze ten lamorożec nam się napatoczył. Tylko jego mi tu brakowało.
-Hejoooooooooooooooooo- przywitał się Jeff.
- Hey Jeff, może mógłbym się do ciebie przyłączyć?- spytał go Hoodie.
-Nie , nie jeff ,nie fatyguj się. Hoodie tak naprawdę nie chce się bawić na razie, prawda?
-Jak to nie? Chce i to bardzo!- Ten oszołom denerwuje mnie.
-Nie, hoodie, mamy dużo ciekawych zajęć do zrobienia. Prawda?
-Nie...? Nie przypominam sobie - wykręcał się mój brat.
-oh.m. Toby bedzie smutny...
-Japier.... Z kim ja żyję?- Jeff odszedł ciagnąc za sobą swoją ofiarę. Jego mam już z głowy.
Pomyślmy jagby tu zabić Hoodiego? O boże on mi ucieka! Znowu ψεψ.
czemu on mnie nie lubi? T-T.
Nie dogodnie go. Będę płakać.
Usiadłem na trawie i czekałem. Może przyjdzie do mnie? Jeżeli kocha to wróci. No ale jeżeli kocha to nie zostawi. Mam ochotę na coś głupiego. Więc... Nie dostańcie urazu mózgu.
- Ale nie tylko dla dorosłych i dzieci z autyzmem dziecięcym pokoju dziecięcego w Białymstoku i na złe długi okres czasu do koszyka obserwuj produkt dostępny w rozmiarach u nas nie lubi to się stało z jej udziałem dzieci w wieku każdym z nas nie było to że to jest to bardzo dobry kontakt ze światem .
Zaczełem gadać bez sensu. Przy czym też się śmiałem. Gdy spojrzałem w górę zobaczyłem Hoodiego. Jej wrócił do mnie.
-Dobrze się czujesz?- spytał. Wrócił.
-Szczerze mówiąc nie.
Mówiłem prawdę. Cos się dzisiaj ze mną działo. Myślałem cały czas o tej... No Tiffany. Była urocza. I piękna, i w ogóle idealna. Czy ja się zakochałem?
Papa mnie zabije. Matko i córko zabierzcie mnie ze sobą. Nie chce umrzeć z rąk Slendiego. Jestem za młody by umierać. Będę płakać!
CZYTASZ
3 Killers
Fanfiction3 morderców 3 dziewczyny 1 ojczym 1 matka. Jaki będzie ich los, gdy ci którzy całkiem inni są spotkają się? #39 miejsce w horrorach ~ 25.09.2016 *** #11 miejsce w horrorach ~ 31.07.2016 #8 miejsce w horrorach ~ 02.08.2016