ByCll-9

206 22 1
                                    

                 

Hatırlatma,

Gürkan Soylu,
" Torunum neden bukadar öfkeli Ayhan ? Sude?
Ayhan " öfkeli olmakta haklı değilmi baba?"
" Değil o artık bu hayata ait ve bizim soyadımıza layık asil bir insan olmayı öğrenecek"
" Baba ona bunu yapmaya hakkımız yok özellikle senin! Kızımı hiç bir şeye zorlamıcam. Onu geç buldum ama kaybetmeye niyetim yok. Lütfen onunla bu şekilde konuşma. "
" Zayıf sözler bunlar biz güçlü olduğumuz için bu konumdayız ve oda öyle olucak geldiği hayatı ona unutturucaksınız.
Yaptıklarımıza değicek Ayhan , değicek!

Mimarlık projesi ; Kızdan uzak dur Safir !

Biraz geç oldu ama güzel oldu affınıza sığınıyorum Gürkan Soylu' nun köşkünden devam ediyorum ve başlıyorum...

Biraz sakinleştiğimde burda olmamalıydım diye düşündüm..
Annemi sevmeyenler listesine birini daha ekledi zihnim ve birine daha mesafe koydu kalbim. Ne yapmıştı annem bu insanlara bu kadar..
Zaten soğuk adamın mükemmel bir babası olmasını beklemiyordum ama annemden bahsettiğimde bu kadar buz kesilmesi ve parayla elde ettiği gücü insanlara karşı kullanması iyi niyetli değildi !

Kurulu düşüncelerle büyük tahta merdivenlerden inmeye başladım. Salona geldiğimde birşeyler konuşuyorlardı ve ben geldiğimde sustular. Aldırış etmeden koltuktaki yerimi aldım.

" İyimisin canım ? " diyen soğuk adama , " evet iyiyim " dedim.
Gürkan Soylu ' da " benim güzel torunum tabikide iyi olucak o bir Soylu mutsuz olması için bir sebebi yok " dediğinde bir daha nefret ettim bu adamdan. Ve titreyen sesimle yabancı adama dönüp konuştum" benim derslerim bu aralar çok yoğun eve gidip çalışmam lazım kalkabilirmiyiz ? " dedim.
Beni onaylayıp " baba duydun, küçük hanım çok çalışkan kalkalım artık " diyerek gülmeye çalıştı.
Yaşlı adam " Miray tıpkı ben gibi çalışkan  okul deyince akan sular durur ama bir dahakine kalmaya gelin özletmeyin " dedi.
Ona gülümsemeye çalıştım pek başaramasamda.
Biraz daha konuştuktan sonra kapıdan bizi yolculadı.

Yabancı adam arabayı sürerken Sude ve Melis birşeyler konuşuyorlardı. Açıkcası umrumda değildi. Sadece eve gidip uyumak istiyorum sadece.
Benim bu halimi gören yabancı adam arabanın ön aynasından bana samimi bir şekilde gülümsedi. Ve gerçekten samimi bu gülümsemeyi karşılıksız bırakamadım.
Nedenini bilmiyorum ama bu adama bazen üzülüyorum.Sude gibi yapmacık bir kadınla evli olmak , Melis gibi hiç birşeyden mutlu olmayan bir kızının olması ve az önce tanıştığım servet düşkünü kalpsiz bir baba. Tüm bunlar insana verilecek en büyük ceza sanırım ama oda bunlardan mutlu değilki çalışmak için girdiği çalışma odasında sürekli içiyor. Bu kadar içmesinde tek sebep ben olamam değil mi ? Başka bir nedeni olmalı... Diye kafamı kurcalayan düşüncelerimi bir kenara itip. "Sonunda evimdeyim çok sıkıcı bir geceydi " diyen Melis ' in sesiyle arabadan indim.

Yabancı adam elini omzuma atarak beni kendine çekti diğer elinide Melis' in omzuna atıp buyrun bayanlar dedi ve bahçenin kapısını açtı.
Uzaktan güzel bir aile gibi gözükebilirdik şuan ama aslında soğuk bir aileydik...

Eve girdiğimizde odama çekildim. Odam diyorsamda hale o kadar benimsemiş değilim. Anılarım var aklımda annem var ve bıraktığım dünyam. Yeni hayatıma alışmaya çalışıyorum sadece.
Ve bu akşamı aklımdan çıkarmak istiyorum. Yaşlı adamla anlaşabileceğimi düşünmüyorum. Yaşlı adam mı dedim farkında olmadan mesafeler koydum bile..

Üstümü değiştirip yatağıma geçtim üstümdeki yorgunluğu yeni hissettim.
Projeye biraz göz atıp incelemem gerekiyordu ama şuan bir tek uykuya itaat edecektim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

BAY COOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin