Zanim zaczniemy: zauważyłam, że Biancę albo nienawidzicie do bólu albo ją uwielbiacie, więc rozstrzygnijmy to raz na zawsze. Ten, kto ją lubi (uwielbia, hah) pisze 👍, a kto mojej nie cierpi 👎 mam nadzieję, że Emoji się wyświetlają xDD
Po drugie: niedługo zbliżamy się do 20K z okazji to którego mam dla was dla prezenty. Jeden pozostaje niespodzianką, a drugi to oczywiście oneshot. Jeśli chcecie zgłosić jakiś parring, napiszcie go w komentarzu DRUKOWANYMI LITERAMI. Wszystkie spiszę na karteczkach i wylosuję trzy, na które będziecie głosować. Odpadają: Percabeth, Jasper i Tratie, ponieważ były ostatnio. Każdy może zgłosić tylko jeden parring. Przypominam, że im więcej osób zgłosi dany parring, tym większa szansa, że go wylosuję, więc łączmy się, shiperzy!
Sprawa numer trzy (WAŻNA W CHOLERĘ) było wiele pytań o reinkarnację Bianki. Pokazuję i objaśniam: przemierzyłam świat w poszukiwaniu jej drugiego wcielenia, używając wszystkich możliwych środków i narażając na szwank swoje własne zdrowie. Skończyło się na bardzo silnej miksturze na pamięć i siedzę oto tutaj, popijając herbatkę z dawną Biancą... Aka Charlie'm Lenehan'em (bo czemu nie?) kto go nie zna, niech sobie wygoogluje, tylko dodajcie do tego 2016.
Lecimy z tym koksem
Jesteś zła na percego?
Bianca: Och, za co?
Bianca: Nie mam prawie żadnego powodu, dla którego miałbym... Eee... Miałabym być na niego zła.
Autorka: Prawie?
Bianca: Każdy ma jakieś małe powody.
Lubisz Pana D.? ( on słyszy to pytanie)
Bianca: Nie mam nic do niego.
Bianca: Wiecie, za dużo czasu jednak nie spędziłem... Spędziłam w Obozie Herosów, więc...
Bianca: Nie znam stamtąd prawie nikogo.
Co tam??
Bianca: Mam ci walnąć tu życiorys mojego drugiego wcielenia?
Bianca: *wyłamuje kostki palców*
Autorka: *siada wygodniej w fotelu*
Bianca: Urodziłem się bodajże 27 października 1998 roku w Port Talbot. W 2015 roku... Albo w 2014 zrobiłem karierę w Britain's Got Talent...
[przewińmy, chociaż to dla mnie ciekawe xDD]
Mniam ciasteczka?
Bianca: Taktaktakatakyaktaltakaya
Bianca: Gdzie ciastka
Bianca: Daj ciastka
Autorka: Popieram!
Mogłabyś się kiedyś zakochać!?!
Bianca: Po co te wykrzykniki!?!
Bianca: Kiedyś chyba mogłabym...
Bianca: Kiedyś już się zakochałam, więc w sumie czemu by nie w najbliższym czasie.
Bianca: Tzn, gdybym nie umarła.
Autorka: A któż to był obiektem twych westchnień?
Bianca: Tego nie było w pytaniu :)
A co byś zrobiła gdyby zaatakowały cie miliony klonów Nica?
Bianca: Dosyć specyficzne pytanie, jeśli mogę się tak wyrazić...
CZYTASZ
» zapytaj siódemkę » pjo
FanfictionZadaj pytania wielkiej Siódemce, a także reszcie półboskiego świata. W komentarzach, w wiadomościach do mnie, gdzie chcesz. Z chęcią je przekażę. » zakończone » nie usuwam na prośbę [12/15-06/18]