Surprise my smrodkis

979 66 1K
                                    

PYTANIA DO WAS 🔥🔥


No, teraz wy zobaczycie sobie, jak to jest odpowiadać 😂👍 odpowiadacie w komentarzach, możecie zaprosić kogokolwiek chcecie (właściwie to nie ma limitu), grunt, żebyście robili to w moim stylu z dwukropkami i wszystkim (dokładnie tak, nie wywinecie się) nie musicie przepisywać pytania, wystarczy jak podacie numerek w komentarzu (zróbcie to, proszę, bo moje powiadomienia ostatnio odpierdalają coś dziwnego). Odpowiadacie na wszystkie pytania bez wyjątku, albo wcale. Możecie się jakoś fajnie nazwać (ja jestem Autorka xDD)

NAJORYGINALNIEJSZE ODPOWIEDZI ZOSTANĄ OPUBLIKOWANE W NASTĘPNYM ROZDZIALE

Życzę szczęścia 😂🔥

Tratie4ever

Ps. GDZIE MOJE OPOWIADANIA Z HEROSAMI?



1. Myślisz, że gdyby ktoś mnie zastąpił i pisał za mnie, zorientowałbyś/aś się?

2. Wyobraź sobie, że spotykasz swojego idola... Co mówisz jako pierwsze? (Pomijając różnice językowe xDD)

3.Który z celebrytów (aktorów, piosenkarzy itp.) mógłby być twoim starszym bratem?

4. Twoja ulubiona piosenka na ten moment?

5. Wstaw siebie i swojego crusha jako głównego bohatera/bohaterkę i jego/ją drugą połówkę w ostatnio oglądanym przez ciebie filmie

6. Kolor, którym rzygasz?

7. Osoba, z którą ostatnio pisałeś/aś jest twoim sojusznikiem podczas ataku zombie. Jak bardzo masz przejebane?

8. Cover, który wg ciebie wyszedł lepiej niż oryginał?

9. Twój celebrity crush 😂

10. Twoje imię (coś za coś, niewdzięcznicy)

11. Najbardziej żenujące opowiadanie, zawierające masę błędów, pozbawione sensu, ale i tak z mnóstwem wyświetleń, które przeczytałeś/aś?

12. Pobawmy się w krytyka: Co nie podoba ci się w moich opowiadaniach?

13. Wstydzisz się czasami za to, co twój fandom odpierdala w netach?

14. Co wolisz: spać 3 godziny na supermiękkim łóżku, czy 6 godzin na twardej jak skała skale?

15. Czy ty też potrafisz zainspirować się czymś tak banalnym jak okno? 😂

16. Masz jakiś ukryty talent?

17. Czy ty też znajdujesz w swojej szkole ludzi, którzy wyglądają jak ktoś sławny i zazwyczaj nie mają o tym pojęcia?

18. Wiesz, że mógłbyś/mogłabyś zarobić miliony, gdybyś ruszył/a dupsko sprzed monitora i zrobił/a coś produktywnego?

19. Czy ty też odnosisz czasami wrażenie, że należysz do fandomu, w którym jesteś tylko ty i twoje myśli?

20. Jak często łapie cię kryzys egzystencjalny?

21. Kochasz się w kimś?

22. Czy wiesz, że jesteś jedyny/a w swoim rodzaju i chociaż byś się nie wiem jak starał/a nie znajdzie się na tej planecie człowiek, która zdoła cię zastąpić?

23. Wiesz, że jeśli to czytasz, to jesteś jedną z osób, które sprawiają, że chce mi się żyć? Uwielbiam was!

24. Kolor włosów?

25. Gdybyś mógł zamienić się w jednego bohatera z PJ/OH, którego byś wybrał/a?



Szczęścia, smrodki

Widzimy się niedługo ✌️

» zapytaj siódemkę » pjoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz