Č.K: no tak podivej se sem.. (dodal netrpělivě a s očekáváním že beruščin plán vijde)
B:kocoure uklidni se. Myslim že by to mělo vyjít.
(Někdo se vydal jejich směrem)
B:je to tady (zašeptala s přesvědčení že jeji plan vyjde)
(Kocour pomalu ale jistě natahoval větvičku)
K:Kde jsi ty čičo a hmyzáku....?
B:tady (ozvalo se z poza rohu)
K:(prásk , padouchovi šlehla vetvicka o obličej, ten se v mžiku rozpustil v mlhu)
B: Počkat už to mám. Ten padouch vifotí někoho a nasledně.... (pod nohama jim projel blesk)
Č.k: jaky je plan broučinko?
B: nemam zdani ale hlavni je vyhybat se bleskum a taky nějak zmenšit počet kopii a neřikej mi broučinko.
Č.k: a to jak?
B:musiš ho nejak zasahnout.
Č.k : dobře deme na lov akumy
B:a hlavně se vyhybej tim bleskum protože by se pak mohl oběvit dalši kocour a to by byla pohroma.(a tiše dodala...,, I ty už na to stačíš")
Č.K: neboj se my lady ja tě ochránim proti těm zloduchum (a odběhl s těmi slovy na druhou střechu)
B:proč musi byt kocour takovej.... no otravnej (dodala skoro neslišně)*****
Lišaj: zachvili bude město zamořene padouchy a pak už mě beruška ani černý kocour nezastaví (začal se smat)******
O hodinu později
B: tak tohle je peklo
Č.k: to mi povidej
B:kolik už jsme jich dostali?
Č.k: asi 56 kopii(z obou dvou lil pat jako z konve)
B:už to bude 57 ( a ukazala na postavu dole)
Č.k (přikývl)
B:(muže zasahla do stehna a ono nic.
Ten se jen podival před sebe a dal se na uťek)
B: tak tohle je ten myzera
Č.k: (podivil se, berušku ještě takhle mluvit neslišel)
B: tak si pudem hrat na babu kocoure
Č.k: to okamžitě pochopil a přikývl) čakakliizma( zavolal a kolem ruky mu tancovaly černé tečky)
B: (beruška ho omotala jojem a vyšvihla ho vzduchu, kocour okamžitě vytahl hul a odrazil se nejtišeji jak to dokázal, padal ryhlosti blesku a proto neuměl hlydat směr)
Č.k: aaaa (křikl primo před zemí, natahl ruce a omylem se pravou rukou dotkl fotoaparatu ze kterèho vyletěl akuma, kocour však nestihl použit hul a těžce dopadl na zem)
B: dopolepšovny s tebou (křikla a jojo se otevřelo) mám tě, měj se hezky motýlku (z joja vyletěl býlí motyl a beruška vykřikla ,, kouzelná beruška" a z jejího joja vyšlehla růžová záře a vše se začalo opravovat)
F:kde..kde to jsem
B a č.k: pecka(a než stihly odejít zavolal na ně fotograf,, nemužete se nechat vyfotit? Byla by to super uvodni stranka do časopisu")
B: ale jistě co mysliš kocoure?
Č.k: že není problèm (usmál se)****
(Marrinet si zašla koupit časopis a opravdu na uvodni strance byla ona opřená o kocourova zada. Musela se zasmát, a pak uviděla uvnitř fotky sebe a Adriana, zčervenala.Konec ... moc se omlouvam za to že to bylo udělane na 3 časti ale nějak my do hlavy nešli napady tak jsem to rozdělila a řikala si že s každou novou časti přijdou nove napady. Tak se na mě nezlobte a napište do komentu jestli byste to zase chtěli na části či jako jednu kapču a zatim pa.
janča 1502 se loučí.
Ps:mimochodem dalši dily budou navazovat tak dobře čtete a pamatuj te si To :D
ČTEŠ
Cesty Osudu //M.L//
FanfictionA kam nás osud zavede? To nikdy není jasné. Život je plný křižovatek a pádu. Ale každá křižovatka, pád či vzestup nás vždy dovedou blíž k našemu cíly. Náš Osud se pořád píše a s každým rozhodnutím směřuje jinam. Ale kam směřuje jejich cesta? Nastan...