(překlad: noční můra jménem pomsta)
Chloe:Mamto sabrino mam to no nejsem já genius? (Hahaha)
Sabrina: jistě Chloe. Ale co tě napadlo?
Ch: to hned zjistíš******o 10 min. Pozdeji********
(Všechny holky stojí před školu u sloupu s adrienovími fotkami)
Ch:(Ukáže na vytrhnutou stránku časopisu) děvčata copak si necháme ukrást Adriena někým jako je Marrinet?
Všechny dívky:ne to rozhodně ne, ne (křičí jedna přes druhou)
(Ve všech dívkách včetně Chloe panuje vztek a nenávis vůči Marrinet)*********Lišaj*********
L:jak je ta láska krutá a v mè přítomnosti bude ješte k tomu nebezpečna..Leť muj malí akumo a pomoc jim s pomstou.Muhahaha......
Proti desítkám naštvaných děvčat nebude mýt beruška s kocourem šanci..tentokrát ne.********u školy*******
(Akuma se rozdělil na 20 menších akumů a pohltil dívky)
L: Nightmare ja sem Lišaj a dohromady vám dám moc avšak I jako jednotlivcům to se však bude jmenovat revenge.
Nightmare: Neboj lišaji chapeme a známe i podmínky.Donès miracula.
L:o jak chytrá devčata
(Spojení se zrušilo a s děvčat se stalo jedno v podobě chloe s trikem na kterèm byla přeškrtnutá Marrinet)N:povstáváme jako jeden ale naše moc je odlišna dej si pozor Paříž a radši nám uhni z cesty I se svými hrdiny.
(Oddělili se a vydali se obklíčit Marrinetin dům)******u Marrinet doma*********
T:Marrinet asi bys něco měla vidět..
M:Tikki teť nemůžu šiju šaty pri paní Čamakovou na tu moderátorskou slavnost....
T:ale tohle není pro Marrinet ale pro berušku...
M:co už zase to už nemužu mit ani den klid?
T:Marrinet honem odsať jinak budeš not veliký průšvih
M:a co mam teda.. (koukla se z okna a malem se udusila když uviděla desítky holek s jejím přeškrtnutým obličejem)
T:hmm co jsi říkala Marrinet?
M:že od sad musíme neprodleně zmizet..*****o 2 hodiny pozdeji******
M:aaa slišelas ti tikki? ( a rozhlídne se)
T: neee a co bych měla slyšet??
M:nevím něco jako..*****pohled Chloe*****
Viděla jsem ji ultimate dolů k řece...tak jsem šla za ní ale byl tam ješte někdo nebo spíše něco. .ozval se lišaj.."revenge copak to nevidíš a neslyšíš?
Ona je Beruška vem jí ty naušnice dělej,,
Virazila jsem z křoví....U řeky...
M:(někdo na ní spadl ale nezajmalo jíkdo to je ale co má v úmyslu, najednou ji ten někdo vytáhl špunty naušnic a vzal ji naušnice. Tikki v tu chvíli zmizela ale Marrinet se neodvážila vzdát ti bez boje. Vždyť je Beruška aspoň tedy byla..
V tu chvili kdy útočník natáhl ruku s naušnicemi nad sebe nikdo kdo proletěl na provaze nad nimi ji ty naušnice sebral)Pohled Marrinet
A co teď bude dál?
Nemám svá miracula. Nema tikki která by mi teď jistě poradila co mám dělat. Stratila jsem příliš mnoho.
Ale ja to tak nebecham. Ja jsem beruška ať už mám miraculum nebo ne. Stále na mne spolèhá celá Paříž a ja ji nehodlám sklamat ať to stojí co to stojí. A hlavně musím zachránit Tikki.
ČTEŠ
Cesty Osudu //M.L//
Hayran KurguA kam nás osud zavede? To nikdy není jasné. Život je plný křižovatek a pádu. Ale každá křižovatka, pád či vzestup nás vždy dovedou blíž k našemu cíly. Náš Osud se pořád píše a s každým rozhodnutím směřuje jinam. Ale kam směřuje jejich cesta? Nastan...