svatky bez masky

338 24 16
                                    

Adrian

Odnesl jsem jí k ní do pokoje. Chvíly jsem nemohl najít postel, ale po 5 minutovém hledání jsem ji našel. Uložil jsem ji do postela a prohlédl jsem si její pokoj. To snad nemyslí vážně! Ona tu má snad 100 mích fotek.
S hlavou někde mimo jsem si sedl na židli , která byla u stolu s počítačem. Počítal jsem s tím že bude bez sebe asi hodinu, jak to píšou na internetu. A tak jsem se rozhodl, poradit o tom co se stalo a otom co cítím k Marrinet s Plaggem. Ale asi za 10 minut jsem uviděl, jak se Marrinet vyšvihla do sedu a nevěřícně kouká na Plagga. Ten pronesl větu v tom smyslu, že je jen letající kocour a nemusí se ho bát. Její odpověď mě však zaskočila.
"Ne, ty jsi Plagg .Kocourův kwami."

Upřeně mě pozorovala a ja ztuhl. Zaklel jsem. Prostě jsem musel. Z tohodle se nedá vykroutit tak aby nezjistila kdo jsem. Tak ale počkat.

"Jak víš co je to kwami? A jak jsi se dozvěděla že je to korourův kwami?"

Ona zbledla. Vypadala bezradně, jako myš zahnaná do kouta. Ale pak se zhluboka nadechla a dodala.
"Víš ono není moc těžké, si to zjistit na internetu. Ale to není tak podivné jako to ,že tu u tebe lítá kwami."

Dodala paličatě. A při tom se na mě koukala s podezřením v těch jijích očích. Ach bože z tohohle se už nevykroutím. Pobzdechl jsem si.

"No tak dobrá, ale slib že to nikomu neřekneš." Pokývala hlavou na souhlas a při jejím obličeji jsem pochopil, že jí každý pohyb neskutečně bolí. "Vis máš pravdu. Plagg je kwami a ja jsem černý kocour. Vím asi mi nevěříš ale..." "Věřím ale pořád tomu nemohu uvěřit." Přerušila mě a usmála se ale pak se jí obličej stáhl bolestí.
Usmál jsem se naní a přikázal ji aby spala. Ona přikývla a ja neodolal a znovu jsem ji políbil, ale tentokrát jen na tvář. Ona zčervenala jako rajče. Bože byla tak roztomilá.

Další den ve škole
Vylezl jsem z auta. Hned jsem před školou hledal Marrinet. Ano, měl jsem o ní strach kvuli Chloe. Ale možná jsem ji chtěl prostě vidět. Neměl jsem dale čas na přemíšlení o ni, protože se na mě pověsila Lila. Usmál jsem se na ni. Ona na mě jen zvědavě koukala. A pak se mě na něco zeptala.
"Adriane je pravda, to co šušká po celé škole?" Nechápavě jsem se na ni podíval.
"No po celé škole se drbe, že vás včera někdo viděl před školou, jak se líbáš s Marrinet. No a mě se tomu nechce věřit a tak se tě ptám je to pravda?"
Co mám říct? Nevím, pravdu nebo to mám ututlat. Ale vlastně proč že? Mam Marrinet rád a po tom co jsem viděl ty plakáty v jejím pokoji, pochybuju že by ke mě něco necítila.
"No vlastně to pravda je. Mam Marrinet rád a myslím že je to oboustaraný."
Usmál jsem se na ni ,ale ona mi usměv neoplatila ,ba naopak vypadala jako soptící sopka. Jen jsem se uchechtl. Vydal jsem se do třídy.
Posadil jsem se do lavice a hned schytal ublížené pohledy od Chloe. Zazvonilo. Z chodby se začaly ozývat kroky. Všichni jsme zmlkli, protože jsem si mysleli že je to učitelka. Do třídy však vběhla Marrinet. Chloe, Lila a už nevím kdo, se na ni podívaly se zavistivými pohledy.

Marrinet
Vběhla jsem do třídy a Chloé a Lila mě hned obdařily zavistivými pohledy. Adrian se na mě jen soucitně usmál. Hned jsem si sedla a Alya, se narozdíl od ostatních, usmívala od ucha k uchu. Musela jsem se taky usmát.

Hodina byla jako vždy nudná a tak jsem zasněně koukala na Adrianovi vlasy. Vlastně mĕ ani moc nepřekvapilo to že je Černý Kocour. Adrian vytušil můj pohled a tak se na me otočil a zářivě se na mne usmál. Připadala jsem si jako v ráji.

Odpoledne však tento pocit vistridala nenavist. Ke komu?
"Dup-Changova (sr nwm.jak se to píše) co si jako myslíš že děláš? Hmmm..takhle krast kluka, Mě! "

Bože to mi nemuže dát pokoj aspoň na jeden den? Lila nás jen pozorovala s neutrálním pohledem. Proč se Chloe nemůže taky držet dát? Ne to by to nebyla Chloe. Bože, co jsem komu udělala ,že mi to ta karma takhle vrací?

"Ja nikomu kluka nepřebrala Chloe! " řekla jsem nasuptěně. Ta jen protočila oči, udělala povíšený pohled a odešla. Sabrina poslušně ťapkala za ní. Lilu už jsem nezahledla, protože mě Alya zasypala hromadou vět o jejím blogu.

Pak se ale rozloučila a ja šla domů sama. Teda do doby než mě dohnala Lila. Ta se jen usmala na pozdrav. Nechapala jsem to a všechno ve mě se vařilo. "Víš chtěla jsem se ti omluvit. Ale nedokažu to. I když jsen se změnila tak pořád cítím tu nenávist k tobě. " Tohle mě zaskočilo. "Ke mě ? Proč?" Povzdechla si a podle jejího nadechu jsem poznala že to bude nadlouho.
"Víš, od té doby co jsem odsať odjela ,se toho hodně změnilo. A když jsem asi před měsícem přijela tak jsem si něco uvědomila. Ty lži, to všechno bylo špatně a tak jsem se rozhodla změnit. A když jsem tak provedla tak ta nenavist skoro vyprchala.
V ten samý den jsem byla s tatou u jednoho masera. Ten když skončil s tatou ,tak mi něco dal. Doma jsem se podivala co to je. Byla to mala krabička. A když jsem ji otevřela tak v ni byl nahrdelník s liščím osasem. Strašně zařil a když přestal tak se předemnou oběvila Iluss. A ta mi vše vysvětlila.
A když jsem se vydala, ve své nové podobě k rybníku, tak jsem viděla jak bojuješ s tou padouškou tak jsem zakročila. No a dal už to asi znáš."
Udiven jsem na no koukala a vstřebavala nové informace. Lila ke mě mezitím natáhla ruku se zavřenou pěstí. Tu v okamžiku otevřela a v dlaních se jí objevily mé naušnice. Nemohla jsem tomu uvěřit a zaroveň jsem byla v šoku a nemohla jsem se hnout.
Ona to vytušila a vzala mou ruku a vtiskla mi ty naušnice do dlaně a tu pote sevřela v pěst. Pak už se jen usmala a vydala se pryč. Ja tam stala asi ještě 3 minuty jako solnej sloup. Ale z tranzu mě vytrhlo...........

Tak co lidičky jste z Lily nedšený? Ja jo. Konečně jsem ji k tomu dokopala XD. A co Marrinet? Co ji asi tak mohlo vytrhnout z toho "tranzu" ?
Ja mam takovou chuť vam to vykecnout takže radsi ani nebudu pokračovat jinak by to dopadlo hrozně. Jinak sorry za chyby a ja se loučím a uvidíme se příště. Tečky lidičky.
Ps; jste boží 9. Až 11.10 jsme byly #11 ve Fantasy. Jsem na nás pyšná.

Cesty Osudu //M.L//Kde žijí příběhy. Začni objevovat