Marinette's pov
Numele meu este Marinette. Am parul brunet albastrui si ochii albastrii ca marea. Sunt o fire increzatoare, luptătoare si foarte prietenoasă. Am si cateva defecte cum ar fi faptul ca ma supar destul de uşor si pun foarte mult la suflet. Eu sunt Ladybug eroina Parisului. Pe kwami-ul meu o cheama Tikky . Pe langa asta fac echipă cu Chat Noir impotriva akumatizatilor. Inamicul nostru a fost Hawk Moth dar l-am invins in urma cu un an. Se pare ca Hawk Moth era tatăl prietenului meu cel mai bun Adrien. Dar după ce i-am luat miraculousul acesta nu îşi mai amintea nimic din tot ce a făcut. Acum Parisul este in siguranta dar cand mai apar unele probleme eu si cu incredibilul Chat Noir ne facem aparitia pentru a rezolva urgentele. Inca un lucru despre mine este faptul ca sunt îndrăgostită de Chat Noir.❤❤❤ Cei mai buni prieteni ai mei sunt Alya care a fost mereu aproape de mine cand mi-a fost greu, Nino care este si iubitul Alyei si ma bucur foarte mult pentru ei fac un cuplu foarte dragut si le sta foarte bine împreună. Si ultimul dar nu cel din urma este Adrien. Este un prieten adevărat si ma bucur foarte mult ca suntem cei mai buni prieteni. El pare sa ma inteleaga mai bine decat oricine. Cred ca nici măcar parintii mei sau Alya nu ma inteleg asa bine. Este singurul care ma înveseleşte când sunt foarte trista, este singurul care imi face lumea roz cand totul este gri. Stiu ca suna siropos dar sa nu intelegeti gresit Adrien este doar prietenul meu si tin foarte mult la el.
Adrien's pov
Numele meu este Adrien . Am parul blond de culoarea aurului si ochii verzi ca pădurea. Sunt un băiat încrezător pe mine si frumos si pot sa continui la infinit.... a si sunt foarte modest. Sunt un fotomodel si lucrez pentru tatăl meu care se pare ca era Hawk Moth. Am uitat sa va spun ca sunt Chat Noir si fac echipa cu Ladybug. Pe kwami-ul meu il cheamă Plagg si este cam îndrăgostit... de branza. Si eu sunt indragostit dar nu de branza. Sunt indragostit de prietena mea cea mai buna care este Marinette❤❤❤❤ dar nu cred ca ea simte la fel ca mine. Mai avem doi prieteni: Nino care este cel mai bun prieten al meu si chiar ma ajuta in a o cuceri le Marinette spunandiu lucruri frumoase despre mine. Si mai este Alya care este iubita lui Nino si cea mai buna prietena a lui Marinette. Si ea ştie ca sunt îndrăgostit de Marinette si ea împreună cu Nino ma ajuta mult cu Marinette. Pana acum nu eram asa apropiaţi eu cu Marinette, chiar daca eram prieteni nu vorbeam asa mult dar pe masura am devenit cei mai buni prieteni. Vara aceasta i-am dat o brăţară pe care scrie "forever" iar pe a mea scrie "together " împreună formând "forever together".
Aceasta a fost doar o introducere dar capitol el le voi face mult mai lungi. Ma voi chinui sa fac la fiecare capitol aproape 1000 de cuvinte special pentru cititorii mei. Sper sa va placa cartea dragii mei. Va pup 😘😘
CITEȘTI
Miraculous Ladybug si Chat Noir(Varianta Mea)
FanfictionAceasta carte este făcută dupa o varianta originala. Ştiţi cu totii ca in Miraculous Marinette este îndrăgostită de Adrien, iar Adrien este indragostit de Ladybug. In cartea asta va fi exact opusul adica Adrien este îndrăgostit de Marinette si Marin...