Marinette's pov
Nu imi vine sa cred. Este cea mai fericita zi din viata mea. Sunt impreuna cu persoana pe care o iubesc si pe langa asta el este si cel mai bun prieten al meu si asta inseamna ca o sa ne intelegem de minune.
Eu:Paiiiii.... normal ca voi merge la o intalnire cu tine!
A:Super printesa mea. Vin sa te iau maine pe la 19:00.
Eu:Okay. De abia aştept.*skip time*
Ma uit la ceas si vad ca este 18:30 iar eu nu m-am pregatit de întâlnire.
Eu:O, nu Tikky. Mai este jumătate de ora pana vine Adrien si eu nu sunt gata.
T:Stai calma Marinette. Totusi ai face bine sa te pregăteşti.Imi caut prin dulap o rochiţă roz care ajunge putin mai sus de genunchi, niste sandalute tot roz si poşeta unde o tin pe Tikky. Ma machiez putin si imi las parul desprins.
Se aude soneria. Cred ca a venit Adrien. Cobor jos si il vad pe Adrien îmbrăcat elegant. Doar este un fotomodel si trebuie sa arate exemplar.
A:Waw. Arăţi minunat...
Se vede ca a ramas uimit. De abia a putut spune ceva.
Eu:Multumesc. Si tu arăţi minunat asa cum arăţi mereu.
A:Mersi. Hai sa mergem.
Eu:Unde mergem?
A:Surpriza...Pe drum am vorbit despre tot felul de lucruri, am râs, pe scurt ne-am distrat de minune.
Am ajuns pe o pajişte frumoasa, verde si acolo am parte de cea mai mare surpriza. Adrien a aranjat un picnic. Peste tot erau lumânări, petale de trandafir in jurul paturei de picnic. Era o atmosfera de basm. Totul a decurs foarte frumos si după cateva ore ne întoarcem acasa. Bineinteles ca ma conduce. Deodată se aude o bubuitura. Eu si Adrien ne ascundem si ne transformam. Vedem ca a vut loc o explozie. O cladire e pe cale sa se prabuseasca. Chat Noir foloseste băţul pentru a opri cladirea sa se prabuseasca. Situatia a decurs foarte bine, dar se pare ca in cladire mai era o bomba asa . Cladirea a explodat in multe bucăţi. Ultimul lucru le care l-am simtit a fost faptul ca eu eram prinsa sub daramaturi.
Perspectiva autoarei
Ladybug si Chat Noir erau prinşi sub daramaturi. Cetatenii au incercat sa ii scoată dar nu au reusit. A sosit ambulanta, politia, cei de la S.M.U.R.D si i-au ajutat sa iasa. Amandoi erau inconştienţi si au fost duşi la spital. Acestia s-au detransformat dar numai doctorii au vazut si au hotărât sa nu le dezvaluie identităţile lumii.
Marinette's pov
Ma trezesc la spital. Stai la spital? Ce s-a intamplat? Parintii mei erau pe scaun foarte îngrijoraţi.
Eu:Mama, tata? Ce s-a intamplat?
M:A fost o explozie in oras si ai fost prinsa sub daramaturi. Ne bucurăm ca esti bine draga mea. Prietenii tai sunt aici sa te vadă.
Eu:Cine?
M:Alya si Nino.
Eu:Cine?
M:Prietenii tai. Nu ti amintesti?
Eu:Nu. Nu imi amintesc nimic din prima zi de liceu.
M:Adica ai uitat doi ani din viaţă?
Eu:Da.
M:Ma duc sa chem doctorul.In acel moment intra doi adolescenţi in salon.
Al:Buna draga mea. Ce faci? Esti bine?
Eu:Sunt bine. Dar tu cine esti?
Al:Gata cu glumele Marinette. Nu e amuzant.
Eu:Nu glumesc. Cine esti?
Al:Sunt Alya. Cea mai buna prietena a ta.
Eu:Si cel de langa tine.
Al:Este cel mai bun prieten al lui Adrien si iubitul meu.
Eu:Cine este Adrien?
Al:Prietenul nostru. Noi patru suntem cei mai buni prieteni.O vad pe Alya ca incepe sa plângă. Imi pare rau pentru ea dar nu mi-o amintesc.
Eu:Scuze ca te fac sa plângi. Dar nu imi amintesc de niciunul din voi.
Al:Este ok.
CITEȘTI
Miraculous Ladybug si Chat Noir(Varianta Mea)
FanfictionAceasta carte este făcută dupa o varianta originala. Ştiţi cu totii ca in Miraculous Marinette este îndrăgostită de Adrien, iar Adrien este indragostit de Ladybug. In cartea asta va fi exact opusul adica Adrien este îndrăgostit de Marinette si Marin...