Eram pe holul spitalului impreuna cu Chloe cand am primit vestea. Dupa putin timp aceasta pleaca lasandu-ma singur.
Ma preling de perete aşteptând ca doctorul sa imi dea voie sa intru. De ce ma doare asa tare sa o vad in starea asta? De ce simt ca toata lumea mea s-a sfârşit? Oare Chloe avea dreptate? Marinette a fost iubita mea? Toate aceste intrebari se aduna in mintea mea si incep sa plang.... Deodată simt o mana pe umărul meu... era Nino alaturi de Alya.
N:Hey frate, ce s-a intamplat?
Eu:...
N: Adrien! Marinette a păţit ceva?
Eu:*spunând printre suspine* Doctorul a spus ca operaţia a decurs bine.. dar... este in coma...Atunci o vad pe Alya izbucnind in plans mai rau ca mine. Prietena ei cea mai buna se afla in spital in coma deoarece a salvat-o. Daca Marinette nu ar fi impins-o pe Alya acum ea ar fi fost in locul ei...
Nino se duce langa Alya si o ia in braţe incercand sa o linişteasca dar nu prea reuşeşte.
N: Nu putem sa o vedem?
Eu:Doctorul a spus sa asteptam. O sa ne anunte el.Stam cu totii langa salonul in care se afla Marinette timp de aproape o ora. Il vedem pe doctor venind spre noi...
Dr:Copii cel mai bine ar fi sa va duceţi acasa sa va odihniti.
Eu: Eu nu vreau sa plec. Vreau sa o vad... putem merge sa o vedem...
Dr:Sigur... dar ţineţi minte ca trebuie sa va odihniti... mai ales tu Adrien!
Eu:Eu? De ce eu?
Dr: Acum cateva zile ai venit in braţe cu Marinette spunandu-mi ca a fost lovita de o masina si ca a lesinat. Ai vrut sa stai cu ea asa ca nu ai plecat. Ai stat timp de cateva ore si in timp ce vorbeam ai leşinat din cauza oboselii. Nu iti amintesti?
Eu: Nu.
Dr: Cred ca este un efect secundar al oboselii. Ţine minte!! Trebuie sa te odihneşte.Ma uitam dezorientat la doctor. Nu imi aduc aminte nimic... stiu doar ca m-am trezit la spital dar nu stiam ce căutăm acolo.
Doctorul pleaca si impreuna cu Alya si Nino intram in salon. Alya ii curg cateva lacrimi când o vede pe brunetă conectată la atâtea aparate. Pielea ei era alba ca varul. Părea fara viata dar chiar si asa zambetul inca era prezent pe chipul ei. Cum poate sa zambeasca in situaţii ca acestea? Zambetul de pe fata ei ne dădea speranta ca se va trezi curând.
Nino si Alya au adormit îmbrăţişaţi pe un scaun din salon dar eu nu puteam sa dorm... ma gandeam doar cum Marinette a putut sa se sacrifice in locul prietenei ei si sa pretinda ca se simte bine. Este foarte curajoasa si pentru asta o apreciez.
SKYP TIME ***
Author's pov
Au trecut cateva săptămâni si Marinette tot nu s-a trezit. Doctorii au inceput sa îşi piardă speranta pana intr-o zi cand s-a intamplat un miracol.
Adrien stătea lângă Marinette si o ţinea de mână
A:Te rog Marinette. Deschide ochii... te rog! Doctorii au spus ca daca nu te trezesti in urmatoarele 24 de ore, te vor deconecta de la aparate. Te rog... am nevoie de tine!
Cu aceste vorbe Marinette s-a trezit toti doctorii fiind foarte uimiţi de miracolul din fata ochiilor.
Insa cel mai fericit dintre toţi era Adrien. Ceea ce nu ştia Adrien este faptul ca Marinette l-a auzit tot timpul cand vorbea si a o avut puterea sa se trezească doar cand a auzit vorbele lui. Aceste vorbe i-au dat speranta lui Marinette ca Adrien poate chiar o iubeşte...
SKYP TIME ***
Timpul a trecut si Marinette s-a recuperat dar tot ju putea sa uite vorbele blondului Am nevoie de tine!
Intr-o zi si-a facut curaj si i-a spus lui Adrien tot ce simtea. I-a spus ca este îndrăgostită de el. Asta s-a intamplat la şcoala si multi colegi s-au strans in jurul lor si au asteptat raspunsul blondului...
Adrien in schimb a respins-o pe Marinette spunându-i ca este indragostit de altcineva. Toţi din jurul ei au inceput sa rada de ea. In tot acel moment cineva a filmat si a trimis filmarea la toata şcoala astfel Marinette fiind batjocorita în continuu. Si de parca nu era suficient Adrien a inceput sa o ignore din ce in ce mai mult astfel purtandu-se ca doi straini.
Nici pentru Chat Noir lucrurile nu au mers la fel de bine. Si-a marturisit dragostea pentru Ladybug dar aceasta l-a respins spunându-i ca este îndrăgostită de altcineva. De atunci luptele cu akuma au fost foarte diferite. Chat Noir nu mai fliirta cu Ladybug iar glumele lui de pisica au disparut din peisaj. La finalul fiecărei bătălii in loc sa bata pumnul Chat Noir fugea cat mai repede de Ladybug.
Relatiile dintre ei astfel s-au destrămat si cu masca si fara masca.
Intr-o zi Chat Noir stătea pe o cladire de langa parc si a văzut-o pe Marinette stand pe banca plângând. Ştia exact ce simte. Amandoi aveau inima frântă si aveau nevoie de cineva care sa ii vindece.
Chat Noir s-a gandit ca cel mai bine ar fi sa vorbească cu ea. S-a aşezat langa ea pe banca si au inceput conversaţia
"Buna... pot sa stau...? "
"Normal ca poţi.Si... ce te aduce pe aici?"
"Pai as cam vrea ajutorul tău "
"Al meu? Cu ce te pot ajuta?"
"Pai stii ... acum cateva luni... cand ti-ai marturisit sentimentele..."Tristeţea a aparut pe fata ei iar Chat regreta tot mai mult ca deschis subiectul.
"De unde stii?"
"Videoclipul.." Ochii eu erau gata sa izbucneasca in plâns
"Vreau sa stiu cum poti rezista durerii? Sa vezi baiatul de care esti îndrăgostită in fiecare zi si mai ales ca sta langa tine in bancă... cum poti sa rezisti?"
"Pai am primit foarte mult ajutor de la parintii mei si de la prieteni. Alya sta cateodata cu mine peste noapte pana reusesc sa ma opresc din plans si sa adorm. Prietenii si familia te ajuta foarte mult"
"Eu nu am asa ceva"
"Ce vrei sa spui?"
"Mama mea a murit iar tatăl meu este absent aproape toata ziua. Si nu pot sa ii spun ca sunt indragostit de Ladybug pentru ca nu trebuie sa afle ca eu sunt Chat Noir" lacrimile si-au facut aparitia pe chipul lui.Marinette il ia in braţe acesta lăsând lacrimi scurgandu-se pe umarul ei.
"Te ajut eu Chat! Voi fi eu prietena ta! Si ne vom vindeca reciproc!"
CITEȘTI
Miraculous Ladybug si Chat Noir(Varianta Mea)
FanfictionAceasta carte este făcută dupa o varianta originala. Ştiţi cu totii ca in Miraculous Marinette este îndrăgostită de Adrien, iar Adrien este indragostit de Ladybug. In cartea asta va fi exact opusul adica Adrien este îndrăgostit de Marinette si Marin...