Era miezul noptii si Marinette nu putea dormi. Se afla pe terasă si privea stelele. "Cum am putut sa fiu asa de naiva?! Stiam ca Adrien nu simte la fel ca mine, dar nu trebuia sa imi zdrobeasca sentimentele in halul ăsta.".Marinette inca putea simti durerea din inima ei cand Adrien a spus că iubeste pe altcinva. A fost ca si cand lumea s-a sfârşit. Vroia sa fuga la capatul lumii si sa nu se mai întoarcă niciodată, dar stia ca trebuie sa fie puternica. Marinette s-a pus jos si si-a dus genunchii la piept si a inceput sa plângă. "De ce trebuie sa doara asa tare? De ce trebuia sa ma indragostesc de cineva căruia nu ii pasa de sentimentele mele?" A început sa planga din ce in ce mai tare si nu si-a dat seama ca un anume motan a auzit totul.
Chat Noir era in spatele ei si a auzit totul. A ramas paralizat si nu putea crede tot ce a auzit Am ranit-o chiar asa de tare a gandit Chat Noir.
Deodata Marinette simte doua mâini care erau încolăcite in jurul taliei ei. A stiut exact cine era... "Chat, de cat timp stai acolo?" a intrebat suspinand. "De la început... imi pare foarte rău, Prințesa!" . Marinette fara sa mai stea pe ganduri se intoarce si il imbratiseaza strans pe Chat. Chat nu sta mult pe gand si o imbratiseaza si el.
Chat Noir o ia in brate stil mireasa si o duce in camera si o aseaza in pat. "Mari, e tarziu. Ar trebui sa te culci, mâine ai şcoală. " a spus Chat Noir cu o ingrijorare in vocea lui. Nu suporta sa o vada in halul asta pe timida si mereu zambitoare colega de clasa. I se rupea sufletul cand o vedea ca sufera si mai ales cand stia ca el este de vina.
"Nu pot sa dorm. Am incercat deja, iar toate gandurile astea nu ma vor lăsa sa dorm." a spus Marinette. Durerea pe care o avea in inima nu o putea lăsa sa doarma si mai ales gandul ca o sa il vada mâine din nou, o distrugea. Chat se uita ingrijorat la ea si o întreabă "Ce spui sa ne uitam la un film?". Chat s-a gandit ca poate daca se uita la film v-a putea uita toate gandurile si Marinette o sa reuseasca sa adoarma. "Sigur. De ce nu? Si ce film vrei sa vedem?" A intrebat sfioasă bruneta. "Ai vrea sa ne uitam la un film de dragoste?" Cand Marinette a auzit aceste vorbe s-a intristat foarte tare.
Foarte bine Adrien. Dupa tot ce i-am facut fix de un film de dragoste avea ea nevoie. Stupid... a gandit Chat Noir.
"Imi pare Rau. Proasta decizie. Dar ce spui de Piratii din Caraibe? Poate o sa te mai inveselesti puţin. " a spus Chat Noir. "Da,sigur!" Marinette s-a ridicat si s-a dus sa ia laptopul. A intrat pe internet si a căutat filmul dupa care a dat play. Chat Noir s-a dus langa Marinette si si-a pus mâna in jurul ei, capul ei rezemandu-se de pieptul lui. Era o pozitie neobisnuita pentru amandoi si au inceput sa roseasca dar din fericire nu s-au vazut unul pe altul. Marinette putea sa auda bataile inimii lui si erau foarte rapide. Odata ce a inceput filmul, ea a ignorat sunetul inimii lui si s-a concentrat pe film. Nu a durat mult timp si a adormit in braţele lui.
Chat Noir a sesizat Frumoasa-Adormita din braţele lui si cu grija ca sa nu o trezeasca a stins filmul si laptopul si l-a pus deoparte. S-a indepartat usor de Marinette si a tras plapuma peste ea. Inainte sa plece i-a dat un sarut de noapte buna pe frunte si s-a facut nevazut in noapte.
Odata ajuns acasa, s-a detransformat. Blondul cu ochi verzi nu isi putea lua gandul de la frumoasa bruneta cu ochi albaştri. "E asa adorabila cand doarme" a spus Adrien visător. Plagg si-a dat ochii peste cap " Se pare ca cineva s-a îndrăgostit " a spus in timp ce infuleca o bucata de Camembert. "Nu stiu Plagg. Stiu ca Ladybug nu imi poate returna sentimentele si pe Marinette o plac dar eu i-am frant inima. Nu cred ca o sa vrea sa fie cu mine. " a spus blondul dezamagit de el însuşi. "Poate cu tine, Adrien, nu, dar poate cu Chat Noir nu v-a fi deranjată." "Plagg, Marinette de abia s-a imprietenit cu Chat Noir si nu cred ca simte acelasi lucru ca si mine." Adrien obosit de discutia cu Plagg s-a culcat cu gandul la frumoasa bruneta care sta in spatele lui la scoala.
Urmatoarea zi cand Marinette s-a trezit a reusit spre surprinderea ei sa se trezeasca inainte alarmei. Niciodata nu s-a simtit atât de bine. "O Tikky, de mult nu am mai dormit asa bine." "E cumva Chat Noir cel care te face sa te simţi asa bine?" A chicotit Tikky. In acel moment Marinette a inrosit mai rău ca parul lui Nathaniel "Da... a-adica chiar este o companie placuta si imi place sa stau cu el si... " Marinette a fost intrerupta de Tikky "Nu-mi spune ca esti îndrăgostită de Chat Noir? Asta este super TARE!" Marinette a stat puţin si s-a gandit la spusele kwami-ului ei. Poate are dreptate s-a gandit bruneta. "Nu stiu Tikky. Inca imi place de Adrien chiar daca mi-a respins sentimentele si sunt sigura ca Chat nu simte nimic pentru mine." După ce au terminat de vorbit Marinette s-a pregatit si s-a dus la şcoală.
Cand a ajuns in scoala si l-a vazut pe Adrien se astepta sa fie ignorată ca in oricare alta zi dar azi a fost ceva diferit. Adrien a salutat-o si chiar a vorbit cu ea. "Buna Marinette! A spus Adrien. "B-Buna!"a spus Marinette bâlbâindu-se. "Uite, vroiam sa iti spun ca imi pare rău si ca stiu ca am fost un nesimtit pentru ca te-am ignorat si sper sa ma ierți." Marinette nu ii venea sa creada ce tocmai aude. "Este okay Adrien. Nu este nici o problemă. Chiar speram ca măcar sa rămânem prieteni dupa cele întâmplate si chiar m-a surprins faptul ca ai continuat sa ma ignori..." a fost întreruptă de Adrien "stiu ca am fost un nesimţit! Te rog sa ma ierți. "A spus cu o tristeţe in ochi "Sigur". La vorbele brunetei Adrien a zambit si a imbratisat-o. Marinette a ramas fara cuvinte si l-a imbratisat si ea inapoi.
Restul zilei a decurs normal intre cei patru prieteni. Insa ceva era in gandul lui Marinette si acel lucru era Chat Noir. Nu putea sa isi ia gândul de la el.
Când a ajuns acasa s-a pus la birou si a inceput sa deseneze in caieul ei. Deodata simte doua maini incolacindu-se in jurul ei si un zambet apare pe faţa ei."Buna prințesa. Ce mai faci?" "Buna motanel. Uite, faceam si eu un nou obiect vestimentar. " "Imi arati si mie? Te rog!" Se uita la mine cu ochi de catelus. "Nu Chat. O sa iti arăt cand e gata."Dupa inca cateva minute de vorbit, Marinette s-a gandit sa puna in aplicare planul care il avea in minte. Stia ca Adrien nu ii va returna niciodata sentimentele, iar ea nu va avea nici o sansa cu Chat dar poate Ladybug , da! "Chat... in cateva zile este Ziua îndrăgostiţilor si ma gandeam ca poate as putea sa te ajut sa o faci pe Ladybug sa fie partenera ta" Chat a ramas îngheţat fiind socat de ce a auzit. Oare chiar nu vede ca pe ea o iubesc? A gandit Chat. "De ce vrei sa ma ajuti? Vrei sa fiu ranit din nou. Nu-i suficient ca m-a respins odata, acum vrei sa ma raneasca din nou?"
"Nu Chat. Nu asta voiam sa spun. Ma gandeam ca poate daca te comporti cu Ladybug asa cum te comporti cu mine atunci sigur se va indragosti de tine. " a spus Marinette. "Sigur. Merita sa incerc. "
Toata ziua Marinette si Chat au vorbit despre cum ar trebuie si cum nu ar trebui sa se comporte Chat in jurul lui Ladybug. Au facut chiar si un plan ca sa o invite pe Ladybug la o intalnire de Ziua Îndrăgostiţilor. Dupa lunga discutie pe care au avut-o Chat a plecat si s-a dus acasa lasand-o singura pe Marinette.
"Marinette, nu e ciudat sa stii deja cum vei fi invitata la o intalnire. Si inca nu inteleg... iti place sau nu de Chat. " intreaba Tikky. "Da Tikky. Imi place mult tocmai de aia il ajut cu Ladybug." Marinette a raspuns uitandu-se in pamant trista. "Si atunci de ce esti trista? Nu este asta ceea ce vrei?" "Ba da dar mi-ar placea ca cineva sa se indragosteasca de mine si nu de Ladybug, sa se indragosteasca de timida si impiedicata de Marinette si sa treaca peste curajoasa si puternica Ladybug ,super eroina Parisului. Mi-ar placea ca Chat sa ma placa pe mine in locul lui Ladybug dar cred ca asta e imposibil".
In acelasi timp, Chat Noir a ajuns acasa si s-a detransformat. "Adrien, chiar ai de gand sa o recuceresti pe Ladybug?" "Nu fi naiv Plagg. Am sa fac tot ce imi zice printesa mea dar nu o voi invita pe Ladybug la o intalnire. Ci Adrien o va invita pe Marinette."
Adrien s-a pus la o masa si a facut pe o hartie un plan de a o cuceri pe Marinette ca Adrien stiind deja ca ea este indragostita de el. A planuit totul chiar si cum o sa o invite.
"waw Adrien. Ai planificat totul!"
"Da. Si de maine imi voi pune planul in aplicare!"Buna. Stiu ca nu am mai postat de foarte mult timp dar a trebuit sa ma concentrez pe invatat deoarece am examenele. Saptamana viitoare am examen si am zis sa imi iau un liber si sa postez. Dupa ce trece si examenul asta o sa postez cat de des pot. Am in plan sa mai fac doua carti. Una Adrienette si s-ar putea inca una Marichat dar nu sunt 100% sigura. Am scrisa deja pe un caiet o parte din cartea Adrienette. Am sa postez din noua carte imediat dupa ce termin asta deoarece nu va mai avea multe capitole. S-ar putea ca la capitolul 20 sa termin cartea. va multumesc ca mi-ati citit pana acum cartea si sper sa va placa si ce a mai ramas din ea. Va pup 😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Miraculous Ladybug si Chat Noir(Varianta Mea)
Fiksi PenggemarAceasta carte este făcută dupa o varianta originala. Ştiţi cu totii ca in Miraculous Marinette este îndrăgostită de Adrien, iar Adrien este indragostit de Ladybug. In cartea asta va fi exact opusul adica Adrien este îndrăgostit de Marinette si Marin...