Ne apropiem unul de altul si... atunci se aude un bipait. Era inelul lui Chat. Toata atmosfera de basm se întrerupe trezindu-ne la realitate.
Ch:Imi pare rău. Trebuie sa plec. Ne mai vedem prinţesa.
Eu:Bine. Pa motănel.Nu stiu de ce dar... imi doream sa il sărut.... cum este posibil? El este partenerul meu si eu sunt sunt îndrăgostită de altcineva. Cred ca doar creierul vrea sa imi faca cateva farse.
Adrien's pov
Am ajuns acasa si m-am detransformat.
Plagg:Se pare ca cineva este indragostit de Marinette...!!!
Eu:Cine? Aaaaa... te referi la mine.
Plagg:Normal ca la tine!
Eu: Nu stiu Plagg. Pur si simplu m-am pierdut in ochii ei albastrii. Imi aduce aminte de Ladybug. Are parul brunet albastrui , ochii azurii. Nu am putut sa rezist. Pana cand m-ai oprit tu!
Plagg:Scuze dar am ramas fara energie.
Eu:Oricum mai bine asa. Eu cu Marinette suntem cei mai buni prieteni si atât.
Plagg:Asta inseamna ca nu ai sa o mai vizitezi?
Eu:Ba da. Este singura. Nu mai are parinti si are nevoie de companie.
Plagg:De ce nu te duci ca Adrien?
Eu:Pentru ca vreau sa stau cu ea fiind adevaratul eu. Cand sunt Chat Noir nu mai trebuie sa ma prefac sa fiu altcineva. Cand sunt Adrien trebuie sa ma prefac un băiat model ca sa protejez imaginea tatălui meu.
Plagg:si cat de des ai sa te duci la ea?
Eu:Am sa merg zi de zi si tu nu ai sa ma opresti.
Plagg:Parca spuneai ca nu esti indragostit de Marinette.
Eu: Pai nu sunt!
Plagg:Atunci dovedeste. Chiar nu iti place nimic la ea?
Eu: Pai imi plac multe lucruri la ea. Este curajoasa, frumoasa, increzatoarea, ochii in care ma pierd... O vai! S-ar putea sa fiu indragostit. Dar marea mea iubire este Ladybug nu Marinette.Urmatoarea zi ma trezesc si ma pregatesc de scoala. Il rog pe sofer sa ma duca pana la scoala. Ma duc in clasa si ma asez in banca. Astept cateva minute si dupa intra si Alya si Nino. Ora incepe si Marinette inca nu a ajuns.
Oare ce s-a intamplat cu ea?
Ora se termina si ma indrept spre Alya.
Eu:Alya ai vreo idee unde este Marinette?
Al:De ce te intereseaza?
Eu:Ăăă.. pur si simplu.
Al:Mi-o spus ca nu se simte bine si ca nu vine azi la scoala.
Eu:A patit ceva?
Al:Nu stiu. Nu mi-a spus.Orele trec foarte greu fara Marinette. Toata ziua m-am gandit la ea... sper ca este bine.
Se face seara si ma transform in Chat Noir si merg la Marinette. Bat la geam si imi deschide.
M:Buna motanel.
Eu:Buna printesa. Am inteles ca azi nu ai fost la scoala. S-a intamplat ceva?
M:Sunt bine. Doar am vrut sa stau azi acasa.
Eu:Nu este bine sa lipsesti de la scoala. Marinette stiu ca esti fata buna si nu lipsesti niciodată de la şcoala. Poti sa ai incredere in mine. Spune-mi ce ai.
M:Sunt bine Chat. Nu trebuie sa iti faci griji.Stiu ca Marinette nu se simtea bine. Avea pielea alba si de abia se mai putea tine pe picioare.
Eu:Stiu ca ma minti dar nu am sa te fortez sa imi spui daca nu vrei. Acum vreau sa vad daca trebuie schimbat bandajul.
Marinette se intoarce si îşi ridica bluza de la pijama. Bandajul era plin de sânge. Poate de asta nu se simte bine...
Eu:Am sa te ajut sa il schimbi. Bine prinţesă?
M:*dand din cap in semn afirmativ*Am ajutat-o sa şi-l schimbe. Aproape am leşinat cand am vazut din nou rana.
M:Mulţumesc mult ca m-ai ajutat.
A afişat un mic zambet care era mai mult forţat. Nu se simtea deloc bine. Se uita in pământ si nu apuc sa ii raspund ca leşina dar am reusit sa o prind.
Incercam sa o trezesc dar nu reuşeam. Am dus-o repede la spital si doctorii au luat-o. Am aşteptat destul de mult pana sa iasa doctorul.
Eu: Doctore, cum se simte? Spuneti-mi va rog ca este bine.
Dr:Imi pare rău domnule Chat Noir dar a pierdut foarte mult sange. Avem nevoie de mult sange ca sa o punem iar pe picioare dar nu avem atat. Si are o grupa de sange destul de rară: AB negativ. Ne mai trebuie cel putin de la 2 persoane.
Eu:Vreau eu sa o ajut. Puteti sa vedeţi ce grupa sunt?
Dr:Sigur. Veniţi cu mine.Grupa de sânge era buna dar nu era suficient. Mai aveam nevoie de o persoana... si cum este destul de rar ma îndoiesc ca voi mai putea gasi pe altcineva. Doctorul a luat atâta sange cat a trebuit.
Urmatoarea zi la şcoala am dat de veste ca Marinette are nevoie de sange. Am întrebat pe toti ce grupa de sange are fiecare dar nu am avut prea mult noroc. Ultima la care am mers a fost Chloe.
Eu:Hey Chloe. Ce grupa de sânge ai?
Chloe: De ce vrei sa stii?
Eu:Pai Marinette e in spital si are nevoie de sange dar are o grupa rară.
Chloe:Si eu am o grupa rară. De care are nevoie?
Eu:AB negativ.
Chloe: Pai ai noroc. Si eu am AB negativ.
Eu:Si ai sa ma ajuti? Adică ai sa o ajuţi pe Marinette?
Chloe:Orice pentru prietena mea si iubita ta.
Eu:Prietena? Iubita? Esti prietena cu Marinette? Si la ce iubita te referi? Eu nu am asa ceva!
Chloe:Pai este o poveste lunga cum am devenit prietene. Iubita ta este Marinette! Nu iti aduci aminte?
Eu:Nu. Ar trebui?
Chloe:Da ar trebui. Sunteti făcuţi unul pentru altul. Cum de ai uitat?
Eu:Nu stiu. Dar acum nu o iubesc pe Marinette. Iubesc alta fată.
Chloe:Si pentru Marinette nu mai simţi nimic?
Eu: Ar trebui sa mergem la spital. Marinette are nevoie de tine!
Chloe:Si de tine! De ce schimbi subiectul? Spune!!!
Eu:Da... poate... nu stiu. Acum nu este timp. Haide!Ajungem la spital si doctorul ia suficient sange de la Chloe. Dupa operaţie doctorul iese si ne da vestea:
Dr:Imi pare rau copii am facut tot ce am putut....
Eu:*curgand o lacrima pr obraz* ce vreti sa spuneti doctore cu asta?
Dr:Operaţia a decurs bine dar acum depinde doar de ea. Este in coma si doar ea poate hotărî daca se trezeste sau nu... Noi nu mai putem face nimic pentru ea....
CITEȘTI
Miraculous Ladybug si Chat Noir(Varianta Mea)
FanfictionAceasta carte este făcută dupa o varianta originala. Ştiţi cu totii ca in Miraculous Marinette este îndrăgostită de Adrien, iar Adrien este indragostit de Ladybug. In cartea asta va fi exact opusul adica Adrien este îndrăgostit de Marinette si Marin...