Capitolul 17

1.2K 64 8
                                    

Urmatoarea zi ma trezesc cu zambetul pe faţă gandindu-ma la un anume motan.

"Marinette ai primit ceva" spune Tikky in timp ce arată spre pervazul de la geam. Acolo se afla un buchet de trandafiri albi cu un bilet.

Iti multumesc foarte mult ca ma ajuti sa recâştig inima doamnei mele. Te voi ţine la curent cu noutăţile, prințesa.

De la motanul tau favorit, Chat Noir

P.S: Esti foarte adorabila cand dormi.

Un zambet se imprima pe faţa mea cand citesc mesajul. Ma bucuram pentru faptul ca Chat Noir va încerca sa o cucereasca iar pe Ladybug dar in ciuda a toate inca speram ca o va alege pe Marinette, dar sa fim serioşi cine m-ar alege pe mine?

Pun buchetul intr-o vază si agăţ bileţelul unde odata erau pozele cu Adrien. Ma bucur mult ca am rămas prieteni eu cu Adrien. Ma duc la baie si incep sa ma pregatesc pentru şcoală.

Ajung la şcoală si totul pare normal la prima vedere dar nu a fost asa. Toata ziua Adrien m-a ignorat si nu stiu de ce. Cand doamna ne-a dat un proiect si am ajuns in aceeasi echipa a cerut sa faca schimb cu Alya si Nino, iar la ora de sport cand am picat in aceeasi echipa a cerut sa fie pus in cealalta. Toata ziua m-a ignorat si nu stiu de ce.

Cand am ajuns acasa m-am dus direct in camera mea. M-am pus in pat si am dat frau liber lacrimilor. La un moment dat aud un ciocănit in geam. Imi sterg repede lacrimile si merg sa deschid geamul lasandu-l pe nimeni altul decat faimosul Chat Noir sa intre in camera. Am afisat un zambet fals si l-am lasat înăuntru.

Chat Noir's pov

Am intrat in camera lui Marinette. M-am uitat in ochii ei si erau roşii. Cred ca a plâns.

"Prințesa, esti bine? " am intrebat pe un ton îngrijorat "Sunt bine. Nu iti face griji pentru mine. "

Spune si afiseaza un zambet fals. Trebuie sa aflu cine a facut-o sa sufere ca sa il fac sa plătească. Am gândit

"Mari, se vede ca ai plâns. Te rog spune-mi ce s-a întâmplat! Cine te-a facut sa suferi? Stii ca in mine poti avea încredere. "

"Adrien. M-a ignorat toata ziua si nu stiu de ce. Cu ce i-am greşit? Credeam ca suntem prieteni..." incepand sa planga.

Eu am facut-o sa plângă?  Ce prost pot sa fiu. De ce o fac mereu sa sufere

"Poate a avut un motiv pentru care a facut asta. Totul are un motiv " am spus incercand sa o scot din starea in care se afla.

"Stiu de ce se comporta asa cu mine. Ma urăşte. De asta e asa cu mine" Se pune in genunchi pe jos si incepe sa plângă. Ma pun si eu langa ea si o iau un braţe. Ii masez spatele si o tin strans in brate.

"Totul va fi bine. Ai încredere in mine."

Author's pov

Marinette si Chat Noir au stat îmbrăţişaţi in felul asta pentru o perioada. Marinette se simtea bine in bratele lui Chat Noir si uitase toata intamplarea cu Adrien. Se simtea in siguranta in bratele lui.

Beep beep

"Se pare ca trebuie sa pleci" a spus Marinette puţin dezamagita de faptul ca trebuie sa plece. "Ma voi intoarce sa vad daca esti bine. Pa prințesa." "Pa motănel "

Cand Adrien a ajuns acasa si s-a detransformat a primit cea mai mare morală de la Plagg. "Chiar ai ranit-o. Parca planul tau era sa o faci sa se indragosteasca de tine, nu sa o indepartezi mai tare.

"Stiu ca am gresit, dar nu stiam ca mai are sentimente pentru Adrien. Speram sa il placa pe Chat Noir pe adevaratul eu, nu băiatul perfect, bogat si model. Vroiam sa ma iubeasca pe mine cel adevărat. "

"Pai ai reusit sa o faci sa te urasca, deci felicitari." Spune Plagg in timp ce infuleca o bucata de camembert.  " Nu voi lasa asta asa. Maine o sa imi cer scuze si totul va reveni la normal, sper."

Urmatoarea zi Adrien a vorbit mai mult cu Marinette iar la finalul orelor a tras-o deoparte sa ii spuna ceva.

"Marinette imi pare foarte rău ce te-am ignorat ieri, doar ca am avut un motiv." Inainte ca Marinette sa intrebe care era motivul este întreruptă de Adrien. "Nu pot sa iti spun care e motivul. Te rog doar sa ai incredere in mine." Marinette a dat din cap aprobator si cand vroia sa plece se aude o explozie. Amândoi se ascund separat  si se transforma.

*dupa luptă *

Dupa ce au dezakumatizat persoana Ladybug a crezut ca Chat va urma planul. Intradevar nu se mai fliirta asa mult ceea ce era un lucru bun pentru ca asta era si in plan, dar cand a crezut ca o va invita la o întâlnire de Ziua Îndrăgostiţilor acesta a creat o scuza si a plecat cat de repede a putut. La inceput a fost confuza de ce nu a invitat-o dar s-a gandit ca mai e timp. Azi era vineri si Ziua îndrăgostiţilor era de abia duminica.

Marinette s-a dus acasa si s-a de transformat gandindu-se care ar putea fi motivul lui Adrien.

Tap tap

Marinette se duce la geam si deschide pentru a-l lasa pe Chat sa intre.

"Cum a fost ziua ta, prințesa? Pana la urma ai aflat de ce te-a ignorat acel băiat?"

"Si-a cerut scuze dar nu mi-a spus motivul. Cred ca nu vrea sa imi spuna in faţă ca ma urăşte. "

"Nu este adevărat. Am facut cateva cercetari si am aflat motivul pentru care te-a ignorat."

"L-ai spionat? " spune Marinette furioasă. "Ce a fost in capul tău?"

"Vei fi surprinsa sa aflii ca baiatul este îndrăgostit pana peste cap de tine si a vrut sa te invite la o intalnire dar i-a fost frica ca nu mai simti nimic pentru el."

Marinette a ramas şocată. Baiatul pe care l-a iubit o place. Ar trebui sa fie fericita dar a trecut peste Adrien. Acum il iubeste pe Chat.

"Se pare ca planuieste o întâlnire pentru ziua îndrăgostiţilor si tu esti invitata lui. Nu esti fericită? "

"Ba da sunt. Foarte fericita " incercand sa para entuziasmata. Se aude inelul lui Chat Noir anunţând faptul ca mai are doar 5 minute pana se transformă.

"Trebuie sa plec prințesa. Am sa te tin la curent " spune si sare pe geam lasand-o singura pe Marinette.

Tikky iese din ascunzatoare foarte fericita. "Marinette nu este minunat faptul ca Adrien te place?"

"Ooo, Tikky este super dar cum ma voi descurca cu doua intalniri?" "Vei gasi tu o solutie Marinette "

Miraculous Ladybug si Chat Noir(Varianta Mea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum