Adrien's POV
*După luptă*
După ce am învins și acest akuma ne-am despărțit și am mers pe drumuri separate.
M-am dus în locul in care am organizat totul pentru întâlnire. Trebuie să mă asigur că e perfect. Știu că am decis că o voi invita pe Ladybug la întâlnire dar după discuția cu Marinette m-am răzgândit.
După ce am verificat totul am fugit repede spre Marinette. Când ajung pe terasa o văd deja acolo într-un scaun citind o carte.
Ma apropii de ea și o iau prin surprindere luându-i cartea din mână.
"Chat! Ce faci? Citeam cartea aia!"
Pun cartea pe masa de lângă scaun și fara sa mai stau la discuții mă apropii de ea și o sărut.
Pentru câteva clipe stă nemișcată fara să îmi răspundă dar după puțin timp mă sărută și ea înapoi. Ne despărțim gurile și îmi rezem fruntea de a ei.
"Și Ladybug?" ma întreaba si pot citi în glasul ei teama. Teamă că am să o aleg pe Ladybug și nu pe ea.
"Tu ești cea pe care o iubesc, Marinette. Nu Ladybug. Tu. Tu ai fost mereu."
Ochii I se măresc și stă și mă analizează pentru câteva momente.
"Mă iubești?" este confuza dar se vede pe fața ei că radiază de fericire. Cred că același lucru de citește și pe fața mea pentru că pe chipul ei frumos apare un zâmbet strălucitor.
"Da. Te iubesc Marinette. Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni altcineva, așa că te întreb acest lucru. Marinette, Vrei sa fii iubita mea?"
Ochii i-au ieșit din orbite iar gura este întredeschisă. Ochii îi sclipesc de fericire și eu nu pot fi mai mândru de atât. Faptul că eu am reușit să aduc fericire in viața ei.
Dar pentru un moment am văzut pe fața ei teama. Și văd că are ezitări. Aceste gesturi încep să mă sperie. Dacă spune nu?
"Chat, trebuie să îți spun ceva."
"Te rog spune da Marinette. Te rog. Nu îmi frânge inima. Am avut inima frântă de prea multe ori și nu mai vreau sa simt din nou acest lucru. Ne-am promis unul altuia că ne vom vindeca inimile. Te rog nu irosi munca noastră."
Cuvintele mele au surprins-o. Pe chip încep să îi curgea câteva lacrimi și eu le șterg repede lăsându-mi mâinile pe obrajii ei.
"Am un secret să îți spun. Și îmi e teama că nu ai sa mai vrei sa fiu iubita ta după ce îți spun astea."
Acum sunt speriat. Te rog sa nu fie ceva de rău!
"E-eu sunt Ladybug..." a spus în șoaptă dar am reușit să aud. Ea este cea care mi-a frânt inima. Ea este cea care mi-a spart inima in milioane de bucatele și m-a lăsat singur sa adun toate piesele. Și același lucru i-am făcut și eu ei. Dar amândoi am reușit să adunăm toate piesele și să le punem la loc. Ba chiar m-ai mult. Ne-am completat. Spațiul ăla care trebuie completat de persoana pe care o iubești este acum completat de piesele ei. Sper că și ea simte același lucru.
"Înțeleg dacă nu vrei sa mai fii cu mine, Chat..." spune și își coboară privirea în pământ. Îi ridic bărbia cu doua degete și o fac sa se uite in ochii mei.
"Plagg. Detransformă-mă"
Costumul dispare și acum stau in fata lui Marinette ca Adrien.
Este șocată și pentru o clipa cred că o să îmi spună nu. Așa cum a spus și astăzi în parc. Dar după doar câteva clipe parcurge distanța dintre noi și mă sărută lung și apăsat și eu ii răspund. Am aflat răspunsul.
"Te iubesc Marinette." Spun după ce ne despărțim uitându-mă in ochii ei și nicăieri altundeva.
"Și eu te iubesc motănel"
Și ne sărutăm din nou. De data asta sărutul e plin de pasiune și dragoste. Și promisiune. Promisiune că ne vom iubi mereu.
"Plagg. Transformă-mă."
O iau pe Marinette in brațe stil mireasa și aștept să se acomodeze in brațele mele punându-și brațele în jurul gatului meu.
"Unde mă duci?" Întreabă cu zâmbetul pe buze. Sunt un tip norocos să o am pe ea drept iubita mea.
"La întâlnirea noastră."
"Vrei sa spui la cea pe care am plănuit-o amândoi." Pune accent pe ultimul cuvânt.
"Exact aia." Spun și o sarut lung pentru ultima dată după care plecam.
END
Sper că v-a plăcut cartea. Cam atât a fost. Știu. Este banal dar m-am apucat de scris acum un an și pot să spun că mi s-a mai îmbunătățit scrisul de atunci. Dacă vreți să mai citiți cărți de ale mele m-am apucat de o carte care se numește "The Bad Boy Knows My Secret" (TBBKMS) si nu... Nu are nici o legătură cu Miraculos. M-am apucat de curând sa citesc cărți pe Wattpad și mi-au plăcut la nebunie și am zis sa incerc și eu.... Cartea o puteți găsi pe profilul meu... Va rog sa îi dați o șansă... Merită ... Vă mulțumesc mult că mi-ați fost alaturi pe parcursul acestei cărți și va mulțumesc că ați fost așa entuziasmați sa postez în continuare. Contează foarte mult pentru mine părerea voastră așa că nu că rețineți... Scrieți tot ce aveți pe suflet...
Dați follow daca va place munca mea și va rog sa aruncați o privire la noua mea carte .
Vă pup și vă îmbrățișez pentru ultima dată 😘😘
~Andre
CITEȘTI
Miraculous Ladybug si Chat Noir(Varianta Mea)
Hayran KurguAceasta carte este făcută dupa o varianta originala. Ştiţi cu totii ca in Miraculous Marinette este îndrăgostită de Adrien, iar Adrien este indragostit de Ladybug. In cartea asta va fi exact opusul adica Adrien este îndrăgostit de Marinette si Marin...