Her yer ne kadar kalabalık değil mi? Otobüs durakları, alışveriş merkezleri, caddeler, piknik alanları, eğlence mekanları, herhangi bir şey için beklediğin sıra ve hatta kendi etrafın bile kalabalık. Her yer insan seli. Bazen kendi sesini bile duyamazsın kalabalıkta başkalarının sesinden. Ama o kalabalıkta bile yalnızsındır aslında. Herkes bir arada ama herkes tek başına, herkes bir arada ama herkes yalnız...
İnsanın yalnızlığı kendi tarihinin çok eskilerine dayanır. Çünkü yalnızlık doğarken başlar. Kulağına gelen ilk cümle ''hoş geldin'' cümlesidir. Bu, belki de hayatın boyunca duyduğun - duyacağın en samimi, en safiyane ilk ve son cümledir. Yıllar geçtikçe ve sen büyüdükçe samimiyetlerin azaldığını, düşüncelerin negatifleştiğini ve yavaş yavaş yalnız kalmaya mahkum edildiğini görürsün ve en sonunda yalnızlaştırılırsın. Bazıları yalnızlığı isteyerek seçer ama bazılarına da seçenek bırakılmaz, yalnızlaştırılır.
Yaşam içinde yaşam mücadelesi verirken de yalnızsındır; hayata karşı savaşırken tek kişilik ordu olursun hep. Önüne, arkana, etrafına baktığında kimseyi bulamama ihtimalin hep yüksektir. Geçmişin, tek başına kazandığın ve tek başına kaybettiğin mücadele örnekleriyle doludur. Kendi cephenin tek askerisindir hayat boyu.Herkesin hayatında yalnızlık yaşadığı anlar olmuştur. Bazılarının yalnızlığı bitmiştir, bazıları şu an yalnızdır ama bazıları da bir gün yalnız kalacaktır. Yalnızlığı biz yarattık, hem kendimize hem de başkalarına yakıştırdık. Kimine öyle yakıştı ki çıkaramadı üzerinden.
Yalnızlık iyi şeydir, herkes gider ama o kalır...
yanlızlık bana hiç yakışmadı ama çıkmadı .kimine çok yakıştı yapışmadı. Peki neden beni seçti. Naptım ki ben ona sadece biraz sevgi biraz merhamet istedim . Çok muydu bu istediklerim. Bencilcemiydi bencillik miydi?
Üstümdeki monta daha sıkı sarıldım. üşüyordum hemde iliklerime kadar eyrafa göz gezdirdim ve bir cafe fark ettim. Hemen cafeye girdim yanımda çok para olmadığı için"1 gazete bir çay bir de 1.5 porsiyon börek alabilirmiyim" dedim yaşlı kadın bana içtenlikle gülümsedi. "Tabi hanım kızım. " dedi aradan geçen 2dk ardından istediklerimi getiren tombul kısa boylu tatlı yaşlı kadına "tesekkur ederim " dedim. yaşlı kadın "bir şey değil hanım kızım" dedi içtenlikle gülümseyerek gazeteyi elime aldım ve iş ilanlarına göz gezdirmeye başladım. Tekstil olmaz, aşçı olmaz...olmaz ya offf bakıcılık olmma-ne bakıcılık mı olur olur. Hemen gazetede ki telefon numarasini aradaım...
+"Alo ateş malikanesi kimi aramıştınız?"
-"aa şey ben iş görüşmesi için aramıştım"+"ha tamam yarın gelirsiniz o zaman tabi sizin içnde uygunsa?"
-" tabi yarın uygunum iyi günler" +"sizede iyi günler" oh be derin bir nefes alıp yemeğimi yemeğe başladım... tabağımdakileri bitirince yaşlı kadına dönüp hesabı isyedim...yaşlı kadın " 12 tl hanım kızım" deyince cebimden 15tl çıkartıp yaaşlı kadıma uzattım ardında
"ya şey buralarda pansiyon falan var mı?varsa nerde biliyor musunuz? " dedim mahçup bir tavırla yaşlı kadın yine içten bir gülümsemeyle " var hanım kızım var. Az ilerde ki kuyumcunun ordan dön o yolu dümdüz takip et karşına bir park çıkacak ha işte pansiyon o parkn hemen karşısında" dedi "teşekkür ederim" deyip yaşlı kadının bana tarif ettiği yolu bulmaya çalıştım ve yaşlı kadının söylediği gibi kuyumcunun ordan dönüp o yolu dümdüz takip ettim ve karşıma bir park çıktı. Parkın karşısına baktığımda pansiyonu gördüm pek tekin bir yere benzemiyor doğrusu hemen içeri girdim. Beni 30'lu yaşların sonunda iğrenç sırıtışlı bir adam karşıladı "nasıl yardımcı olabilirim"dedi. Aman sen yardımcı olma demek gelsede içimden öyle demedim. yapma bir sırıtışla adama döndüm."banna bir oda lazım" dedim.adam bana bakıp "kaç günlük bir odadan bahsediyoruz?" Dedi. "2 gün kalıcam fiyatı ne kadar?" Dedim yine yapmacık bir gülümsemeyle . Adam da sırıttıp "60 tl oda numaranız da 7 "dedi hemen adamın uzattığı anahtarı aldım ve parayı adama uzattım mümkünse sen gülme demek gelsede içimden sustum... odama geçip lapıyı kitlediğim dk sırt çantasını çıkarttım ve yattağa doğru yürüdüm kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım...Umarım beğenirsiniz...
+ 5 vote den sonra yeni bölüm gelicek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTIN'da AŞK...
Genç Kurguhani her hikayede olan ama burda bu hikayede olmayan iyi kız ve kötü çocuk yok... böyle bir hikaye arıyosan bu o hikaye kitabı değil...burda kötü kız ve kötü çocuk var . Sende bizimle aksiyona,maceraya,heycana , korkuya ve aşka var mısın ,yok mus...